Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan toinen viihdetaivaan tähti ollut yhtä iso ja suosittu kuin Taylor Swift nykyään on

Vierailija
14.09.2024 |

Tai monenneksiko suurin Swift on jo tähän mennessä kaikkien aikojen listalla?

Kommentit (854)

Vierailija
461/854 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä hänet nimeltä tiedän, mutta en ulkonäöltä, enkä tiedä / tunne ainuttakaan biisiä ja itse olen touhunnut ammatikseni musiikin parissa 40 vuotta. 

Mutta joo, Tidalista äsken katoin noi sävellys / tuottaja-puuhastelut, niin ei hän tosiaan yksin niitä biisejä tee. Pari biisiä kuuntelin randomisti sekunnin pari ja olihan ne nyt ihan järkyttävää tuubaa mulle. 

Eipä juuri kukaan taidan yksin biisejään kirjoittaa, ei Michael Jackson, Madonna, Lady Gaga, Elton John eikä kukaan muukaan. 

Olen eri. Ei niin ihan tyypillistä pop-musiikissa. Swiftin fanithan täällä on koittaneet todistella että hän on niin paljon parempi kuin edellä mainitut kun tekee musiikkinsa itse. Siihen tässä on moni vastannut että ei tee juuri sen enempää.

Vierailija
462/854 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omilla ansioillaan rikastunut nainen joka vastustaa Trumpia, ei ihme että palstabuumerit yrittävät raivoissaan vähätellä tuon suosiota 😂

No miljonääri iskän rahoilla tehty ura mutta toivottavasti auttaa Harrisin voittoon.

Kuka on Swiftin isä?

No ei Frederik ainakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/854 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka Taylor? En tiedä yhtään sen elokuvaa. Vai onko se muusikko? M31

Ei ku kirjailija! Tauno.

Vierailija
464/854 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahalla tehty tuote akka on ei muuta.

Kyllä, samoin kuin Beatles ja Rolling Stones olivat aikoinaan. Beatlesin jäsenistä tehtiin niitä hyviä poikia ja Rolling Stonesit oli niitä pahoja. Näille luotiin imago ja lehdissä/tv:ssä hehkutettiin, kuinka suosittuja ovat, ja laumasielut halusi kuulua siihen fanilaumaan myös. John Lennon tuskin itse sanoitti biisin imagine. Hän vain esitti sen, hänen roolinsa oli olla 'peace' -hemmo.

Beatlesit oli kyllä alunperin ihan oikea bändi. Keikkailivat alkuun paljon Saksassa muistaakseni. Voi olla jossain vaiheessa tapahtui tuotteistus mutta ei se nyt ihan poikabändi ollut kumminkaan.

Vierailija
465/854 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni ketjuun kirjoittaja tietää Ariana Granden?

Onks se joku kirjaintyyppi?

Eikös tuo ole Disneyn porukkaa?

Vierailija
466/854 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka Taylor? En tiedä yhtään sen elokuvaa. Vai onko se muusikko? M31

Ei, vaan joku turha julkkis.

Vierailija
467/854 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omilla ansioillaan rikastunut nainen joka vastustaa Trumpia, ei ihme että palstabuumerit yrittävät raivoissaan vähätellä tuon suosiota 😂

No miljonääri iskän rahoilla tehty ura mutta toivottavasti auttaa Harrisin voittoon.

Kuka on Swiftin isä?

Scott Swift. Pörssimeklari miljonääri.

https://www.google.com/amp/s/www.mirror.co.uk/3am/us-celebrity-news/tay…

Vierailija
468/854 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni ketjuun kirjoittaja tietää Ariana Granden?

Onks se joku kirjaintyyppi?

Eikös tuo ole Disneyn porukkaa?

Ashley Gearing?

Vierailija
469/854 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut sekoittavat nyt tuottajan ja säveltäjän/sanoittajan roolin ja yrittävät väittää että Taylor ei tee omia biisejään koska niissä on tuottaja, lol.

Älä nyt liikoja odota tältä palstalta.

Vierailija
470/854 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut sekoittavat nyt tuottajan ja säveltäjän/sanoittajan roolin ja yrittävät väittää että Taylor ei tee omia biisejään koska niissä on tuottaja, lol.

Älä nyt liikoja odota tältä palstalta.

Niinpä. Puolet palstailijoista on Swiftin fanaattisia faneja. Kertoo aika matalasta älykkyydestä.

Vierailija
471/854 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Michael Jackson

Vierailija
472/854 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sekoita lol. Vaan mukana on yksi tai useampi säveltäjä/sanoittaja suurimmassa osassa hänen biiseissään. Toki tuottajallakin on iso rooli lopullisessa kappaleessa jos sävellys on esim pelkkä melodia.

Vierailija
473/854 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä hänet nimeltä tiedän, mutta en ulkonäöltä, enkä tiedä / tunne ainuttakaan biisiä ja itse olen touhunnut ammatikseni musiikin parissa 40 vuotta. 

Mutta joo, Tidalista äsken katoin noi sävellys / tuottaja-puuhastelut, niin ei hän tosiaan yksin niitä biisejä tee. Pari biisiä kuuntelin randomisti sekunnin pari ja olihan ne nyt ihan järkyttävää tuubaa mulle. 

Eipä juuri kukaan taidan yksin biisejään kirjoittaa, ei Michael Jackson, Madonna, Lady Gaga, Elton John eikä kukaan muukaan. 

Olen eri. Ei niin ihan tyypillistä pop-musiikissa. Swiftin fanithan täällä on koittaneet todistella että hän on niin paljon parempi kuin edellä mainitut kun tekee musiikkinsa itse. Siihen tässä on moni vastannut että ei tee juuri sen enempää.

Vain Pop-musiikkia? Taas ollaan pihalla kuin Trumpin fanipoika. 

Vierailija
474/854 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Michael Jackson

Kuka hitto se on?

Vierailija
475/854 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekee enemmän kuin muut, siksi hän on poikkeus. Onko hänen musiikkinsa hyvää vai ei, on makuasia, mutta on älyllisesti epärehellistä väittää että hän ei juuri kirjoittaisi biisejään itse, koska hän on musiikkipiireissä ja viihdemaailmassa tunnettu siitä että hän nimenomaan kirjoittaa itse biisit, osan täysin itse ja osan jonkun kanssa.

Joku tykkäsi Wikipediasta lähteenä, joten tässä yksi lainaus sieltä:

Swift has been referred to as one of the greatest songwriters ever by several publications.[338][339][340] Literature scholars like Jonathan Bate and Stephanie Burt have noted that her literary and melodic sensibility and writing style are rare among her peers.[341][342] Critic Kitty Empire opined in 2024 that Swift is "a profoundly old-fashioned artist", whose songs "tell a story, in succinct, emotive ways that often scan meticulously" unlike most pop music of the time; Empire attributed it to Swift's country beginnings.[343] Swift's bridges are often noted as one of the best aspects of her songs,[344][332] earning her the title "Queen of Bridges" from Time.[345] Mojo dubbed her "a sharp narrator with a gift for the extended metaphor".[346] Academics have variably described her as a poet laureate,[347] philosopher,[348] and bard.[349]

Vierailija
476/854 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tänään laitoin aamukahvin taustalle soimaan Michael Jacksonin Bad-levyn. Hän on voinut maineensa menettää, mutta musiikki on yhä yhtä jytyä kuin ennen skandaalia. Hyllystä löytyy myös useampi Madonna, Elvis, Alice Cooper ja Gary Moore (ja Juice, Leevi, Dingo, Mamba, Popeda sekä Olavi Virta ja Laila Kinnunen), jotka aika ajoin meillä soivat. Swiftiä meillä ei ole. En tiedä hänen kappaleitaan sen enempää kuin sen Cold-jotakin, joka käväisi Helsingissä kesällä. Varmaan on tullut radiosta kuultua joskus.

Vierailija
477/854 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Michael Jackson

Kuka hitto se on?

No sulle tyhmälle kerron hän oli.

Vierailija
478/854 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vain Pop-musiikkia? Taas ollaan pihalla kuin Trumpin fanipoika. "

Moi Trumpin fanipoika. Harmi että olet pihalla. Eikö sinulla ollut mitään argumenttia aiheeseen kun meni ihan öyhötykseksi? 

Vierailija
479/854 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sekoita lol. Vaan mukana on yksi tai useampi säveltäjä/sanoittaja suurimmassa osassa hänen biiseissään. Toki tuottajallakin on iso rooli lopullisessa kappaleessa jos sävellys on esim pelkkä melodia.

Niin ja täysin itse ilman muiden panosta hän on säveltänyt ja sanoittanut 67 biisiä albumeiltaan. Onko se sinusta vähäinen määrä?

Vierailija
480/854 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelee jalkapalloilija Travis Kelcen kanssa. Julkisuuteen on vuotanut dokumentti, jossa väitetään, että suhde olisi pelkkää pr-temppu, ja Kelcen joukkue onkin nyt ottanut yhteyttä lakimieheen tämän takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi