Onko kukaan toinen viihdetaivaan tähti ollut yhtä iso ja suosittu kuin Taylor Swift nykyään on
Tai monenneksiko suurin Swift on jo tähän mennessä kaikkien aikojen listalla?
Kommentit (854)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taylorin kiertue toi yksistään Lontooseen talouteen 300 miljoonan punnan buustin kun otetaan huomioon konserttikävijöiden kulutus. Koko UK:n arvio oli lähelle miljardi puntaa.
Mutta joo, palstalla kirjoitteleva sivistynyt ihminen ei ole kuullutkaan tämän hetken maailman kuunnelluimmasta artistista joten hänen täytyy olla ihan nobody 😂.
Voihan sillä rahaa olka, mutta ei se mikään superstara oli, selkasia ei enää edes ole. Tusina-artisti toki voi olla menestyväkin. Megatähteys on ihan eri asia.
99% maailman vöestöstä ei tuon naamaa tunnista saati tiedä biisejään. Joten ei todellakaan ole mikään ikoninen supertähti.
Tämä.
Jos menisin näyttämään sen kasvokuvaa kuntani keskustaan, tuskin sitä kuvasta tunnistaisi kui
Käyttää ilmeisesti myös joskus ns. ihopukuja, mitkä suosittuja artistien keskuudessa. Taitaa olla huikean pitkä nainen livenä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Madonna on ollut.
Milloin muka? Luulen että Taylor on ainakin naistensarjan ykkönen. Jopa ohi MM:n.
Saahan sitä luulla. Kyllä on heikoissa kantimissa maailman meno ja USA:n presidentin vaalit.
Vierailija kirjoitti:
Omilla ansioillaan rikastunut nainen joka vastustaa Trumpia, ei ihme että palstabuumerit yrittävät raivoissaan vähätellä tuon suosiota 😂
No miljonääri iskän rahoilla tehty ura mutta toivottavasti auttaa Harrisin voittoon.
Kuuntelin pari biisiä ihan paskaa,soittakaa Elvistä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä hänet nimeltä tiedän, mutta en ulkonäöltä, enkä tiedä / tunne ainuttakaan biisiä ja itse olen touhunnut ammatikseni musiikin parissa 40 vuotta.
Mutta joo, Tidalista äsken katoin noi sävellys / tuottaja-puuhastelut, niin ei hän tosiaan yksin niitä biisejä tee. Pari biisiä kuuntelin randomisti sekunnin pari ja olihan ne nyt ihan järkyttävää tuubaa mulle.
Eipä juuri kukaan taidan yksin biisejään kirjoittaa, ei Michael Jackson, Madonna, Lady Gaga, Elton John eikä kukaan muukaan.
"Sontakasa ja kärpäset -vertaus toki toimii sitten myös Madonnaan, Beatlesiin, Britney Spearsiin, Adeleen, Coldplayhin, Michael Jacksoniin, Elvikseen ja muihin huippusuosittuihin artisteihin ja bändeihin, eikö?"
Totta. Kuunteliko kukaan Madonnaa muusta syystä kuin, että naapurikin kuuntelee?
Vierailija kirjoitti:
Omilla ansioillaan rikastunut nainen joka vastustaa Trumpia, ei ihme että palstabuumerit yrittävät raivoissaan vähätellä tuon suosiota 😂
Täh? Olen 52-vuotias eli varmaan buumeri sun milestä. Vastustan Trumpia ja kannatan Harrisia. Pidän Swiftiä mitäänsanomattomana artistina, ainoa plussa tulee Harrisin tukemisesta.
Menikö pasmat sekaisin?
Kuinka moni ketjuun kirjoittaja tietää Ariana Granden?
Swift on miehen kokoinen. Jalatkin kuin kaviot.
Trump hautaan minä höylään jo lautaa.
Vierailija kirjoitti:
Rahalla tehty tuote akka on ei muuta.
Kyllä, samoin kuin Beatles ja Rolling Stones olivat aikoinaan. Beatlesin jäsenistä tehtiin niitä hyviä poikia ja Rolling Stonesit oli niitä pahoja. Näille luotiin imago ja lehdissä/tv:ssä hehkutettiin, kuinka suosittuja ovat, ja laumasielut halusi kuulua siihen fanilaumaan myös. John Lennon tuskin itse sanoitti biisin imagine. Hän vain esitti sen, hänen roolinsa oli olla 'peace' -hemmo.
Vierailija kirjoitti:
Onks se joku kirjaintyyppi?
Vierailija kirjoitti:
No tiedän henkilön, mutten yhtään kappaletta häneltäkään eli samaan sarjaan menee.
Jotkut sekoittavat nyt tuottajan ja säveltäjän/sanoittajan roolin ja yrittävät väittää että Taylor ei tee omia biisejään koska niissä on tuottaja, lol.
Vierailija kirjoitti:
Sinä taidat olla se todellinen palstabuumeri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tiedän henkilön, mutten yhtään kappaletta häneltäkään eli samaan sarjaan menee.
Ilmeisesti kaikki tällä hetkellä suositut nykyartistit menee täällä "nevö hööd"-osastoon
Kuka Taylor? En tiedä yhtään sen elokuvaa. Vai onko se muusikko? M31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miljonääri iskän rahoilla tehty ura mutta toivottavasti auttaa Harrisin voittoon.
Kuka on Swiftin isä?
Vierailija kirjoitti:
Tunnistan nimeltä, mutta saatan olla oppositiossa.
Suomessa Kauniit ja Rohkeat Taylor on edelleen kuuluisampi. Ei 70/80/90 luvun jälkeen ole enää tapahtunut mitään merkittävää musiikin alalla.