Työkyvyttömyyseläke evätty
Olen 60v nainen, lääkärini mielestä olen kykenemätön työhön. Ilmariselta kuten myös Kelasta tuli hylky. Eli haaskaanko aikaa ja näen turhaa vaivaa, jos valitan päätöksistä?
On se kumma, ettei lääkärin huolella laatima lausunto paina vaakakupissa yhtään mitään, toki nuo minua näkemättömät asiantuntijalääkärit tietävät paremmin.
Kommentit (145)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikää. 60 vuotiaita ei päästetä eläkkeelle. On tää pas..... valtio.
Niin, hyvä valtio antaisi kaikkien maata kotona, rahaahan saa painamalla lisää seteleitä.
Jumal........ kyse on 60 vuotiaasta ihmisestä. Tottakai pitää päästää eläkkeelle.
Miksi ? Minä pääsen eläkkeelle muutamaa kuukautta vaille 69 vuotiaana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkärin lausunto ei missään yhteydessä ole mikään lopullinen kannanotto. Se on yksi osa, joka haetaan työkyvyttömyyseläkettä.
Lääkärinlausunto ja jolla haetaan eikä joka haetaan, en tajua miten ihmiset ei osaa kirjoittaa... No kerrohan mitä ne muut puuttuvat osat sitten on?
Työkyvystä ja työssä selviytymisestä lausunto työnantajalta, tulostettuna kaikki sairauslomat muutaman vuoden ajalta ja kaikkein tärkeimpänä hakemus, johin itse kirjoittaa huolellisesti, miten sairaus tai vamma vaikeuttaa työskentelyä ja muuta elämistä.
eri
Kelalta, jos toistaiseksi työkyvyttömyyseläkettä haetaan voi olla ensin kuntoutustuki vuosia jo monta takana. Ensimmäiseen kuntoutustukeen vain voi täyttää hak
Sama Kevan kanssa ( työhistorian pohjalta) vain ekalla kertaa tein hakemuksen ja sen jälkeen kuntoutustuki jatkunut B-lausunnoilla. Mulla myös ennakkopäätös kuntoutuksesta, kun olen alle 60v niin aina kuulemma yritetään kuntouttaa. Aivokasvain mulla, jota hoidettu.
Vierailija kirjoitti:
On se kumma juttu: mä pääsin tk-eläkkeelle jo 46-vuotiaana. Eikä mulla ollut edes mitään fyysisiä vaivoja, ainoastaan paranoidinen skitsofrenia.
Kyllä oot hauska.
Vierailija kirjoitti:
Miettikää. 60 vuotiaita ei päästetä eläkkeelle. On tää pas..... valtio.
Allan, Dimitri ja Ramona pääsevät automaattisesti kun ovat täysi-ikäisiä.
Ikävä homma, voimia sulle.