Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: MONTA YH ISÄÄ TIEDÄT? MONTA LASTA/IÄT? PALSTAILEEKO TÄÄLLÄ YHTÄÄN YH ISÄÄ? =)

Vierailija
11.02.2007 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisella kaksi lasta, ja molemmat isällä kokoaikaisesti. Toisella kaksi lasta, joista toinen asuu isällään ja toinen äidillään, viikonloppuisin ja pyhinä ja lomina ovat molemmat aina jommallakummalla.

Vierailija
2/6 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta yläasteella ollessani luokalla oli viisi lasta/nuorta, joiden vanhemmat olivat eronneet. Kolme heistä asui isällään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on yksinhuoltaja.

Vierailija
4/6 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasta, tosin viides tulossa uuden vaimokkeen kanssa, eli yh:nä olo loppusuoralla (oli noin 3 vuotta), toisella kaksi omaa lasta + vielä ex:n lapsi, ei siis serkun oma ollenkaan (tiedän kuulostaa uskomattomalta, mutta jotkut miehet ovat lapsirakkaita ja huono tuurisia naisten suhteen). Tuskin palstailevat täällä.

Vierailija
5/6 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden. 3lasta ja ikiä en muista kun pitkiin aikoihin tavannut (liekö enää yh...).

Vierailija
6/6 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni on yh,samoin minä. Eli edelleen ollaan yksinhuoltajia,vaikka asuttaisiin yhdessä tai mentäisin naimisiin,ei se yksinhuoltajuus katoa mihinkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän