Lue keskustelun säännöt.
5v ihmeparantaja-tyttö selittää:
03.03.2007 |
Tyttömme kolautti polven tuoliin. Sitten kuulemma se kipu lähti pois. Arvatkaas miten? Tyttö paransi sen lämmöllä. Tiedätkös, lämpö tuli aivoista. Ja se meni jalkaan sen tähden kun tanssii.
Tuossa tyttö 5v nyt vieressä tanssii. Äiti hytkyy tässä naurussa. :D
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
- Äiti, minä haluan tulla isona " laiskaksi naiseksi" ? kysymys sai minut keskeyttämään keittiöaskareeni ja kysäisemään, että kuinkas sellaiseksi tullaan?
- Treenaamalla! vastasi tyttö.
- Ai, miten sitä treenataan, kysyin uteliaana.
- Tanssimalla paljon, tykkään kaikesta tanssimisesta! sanoi tyttö ja lähti itseään keikutellen pois keittiöstä.
Myöhemmin iltapäivällä tyttö kysäisi:
- Äiti miten oikein ajatellaan, johon minä näytin otsan rypistämistä ja ankaraa miettimisen ilmettä ja vastasin, että näin ikään.
- EIKÄ! huudahti tyttö.
- Ihminen ajattelee aivoilla! hän jatkaa.
- Näinhän se on, ei siihen kasvolikaset riitä. vastasin sitten tytölle hymyssä suin.
Tositarinoita tänään meillä. :D