Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako sinun työpaikallasi lakata kynsiään? Siis siinä työn lomassa lakata?

Vierailija
13.09.2024 |

Ei pelkästään kotona laitetut lakat vaan että käyttää työaikaansa tuollaiseen. Onko ok?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa lakata, mutta en kyllä toimistossa kollegan vieressä alkaisi lakkaamaan. Ehkä testilabrassa jos olisin yksin tai sitten kotitoimistossa. Omassa työssä on tärkeintä että hommat tulee tehtyä. Olen r&d insinööri. 

Vierailija
22/42 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kauniit lakatut kynnet. Ja olen hoitaja. 

Jos teet potilastyötä, niin kynsilakka pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kyllä itselleni tulisi mieleen lakkailla kynsiä työaikana

Vierailija
24/42 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu hyvin vahvasti työstä :)

En usko, että meillä ketään haittaisi jos vaikkapa teams-palaverin aikana pystyy tuollaista tekemään ja samalla kuuntelemaan/osallistumaan keskusteluun.  Itse osallistun (samoin moni muu kollega) monesti sisäisiin palavereihin niin, että olen luurit korvilla ja kävelylenkillä siinä samalla. Täysin ok jos pystyy keskittymään, eiköhän se kynsien lakkaaminen ole samanlaista täytetekemistä, joka ei vaadi suurempaa keskittymistä ja onnistuisi siinä sivussa.

Otsikossa puhutaan työpaikasta, ei etäilystä.

En ole koskaan ajatellut, että työpaikalla tarkoitettaisiin jotain fyysistä rakennusta. Olen itse osan ajasta toimistolla, osan kotona etätöissä. Suuri osa päivistä menee Teamsissa.

Kynsiä ei saa lakata kummassakaan, koska kynsilakkakin on periaatt

kynsilakka kielletty?? Ja miksi olet kokouksessa, jos kirjottelet posteja jne. 

Vierailija
25/42 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lakannut, mutta kollega istui monen rivin päässä. Jos joku istuisi ihan vieressä, niin en lakkaisi hajun takia. Meillä on todella vapaa työkulttuuri, kunhan työt tehdään.

Vierailija
26/42 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok, ja sekin on ok että välillä lähden viemään koiraa ulos tai katson instagramin tai käyn lähikaupassa.

Teen töitä kotikonttorissa täysin itsenäisesti, kukaan ei olkapään takana kontrolloi.

Kun vain teen työni ja vastaan sähköposteihin ja puheluihin jotka tulevat työkännykkään, se on pääasia.

Työaikani  on joustavasti 8.30-9.00, ja  iltapäivällä 16.30.  Joskus tosin menee yli kun kesken ei voi puhelua tai neuvottelua jättää. 

Vierailija
27/42 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa hajun takia meidän toimistolla. Myös vahvat hakusteet on kielletty.

Ulos voisi kyllä mennä lakkaamaan tupakkapaikalle kynsiään, mutta en usko kenenkään näin tekevän.

Vierailija
28/42 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kokeillut. Kengät olen lankannut monta kertaa.

m38

Vierailija
29/42 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole tullut esimieheltä kysyneeksi, mutta epäilisin, ettei olisi ok. Ei tosin ole tullut tarvettakaan lakata kynsiä töissä. Kyllä siihen kotonakin on aikaa. 

Vierailija
30/42 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
31/42 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kielletty, jos ottaa muut kanssatyöntekijät huomioon. Yhdelle henkilölle lähellä istuvat pyysivät josko ei lakkaisi, kun kävi hengen päälle. 

Vierailija
32/42 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa lakata, mutta ei varpaankynsiä.

Vierailija
33/42 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lakannut, mutta kollega istui monen rivin päässä. Jos joku istuisi ihan vieressä, niin en lakkaisi hajun takia. Meillä on todella vapaa työkulttuuri, kunhan työt tehdään.

Miksi pidät kynsilakkaa töissä mukana? Minusta on todella outo ajatus, että töissä olisi mukana jotain sellaista, joka ei ole välttämätöntä. Raja mene hammasharjassa. En minä sitäkään tavallisesti tarvitse, vaikka laukun pohjalla onkin.

Vierailija
34/42 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa lakata, mutta ei varpaankynsiä.

Miksei?

Vierailija
35/42 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako työpaikallanne leikata varpaankynsiä työajalla? Meillä saa, olen litukan paistopisteellä töissä.

Vierailija
36/42 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoalalla ei saa käyttää töissä kynsilakkaa.

Vierailija
37/42 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työssäni ei saa olla lakatut tai muuten laitetut kynnet, kuten ei ripsien pidennyksiäkään.

Vierailija
38/42 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan. En kylläkään ole ehtinyt kokeilla kun on naulattava tai sahattava koko ajan. Välillä lapioitavakin. Talvipakkasella sormet sitäpaitti jäätyisivät :(

Vierailija
39/42 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan lähitöissä sallisi. Lakka haisee. Lisäksi hyvä työntekijä mielellään tekee töitä.

Vierailija
40/42 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap yrittää taas aloitella jotain etätyönvastaista ketjua? Usko pois ap joitain töitä on helpompi tehdä etänä ja kaikkien tehtyä työmäärää ja läsnäoloa monitoroidaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi