Olisiko tässä tilanteessa ollut sopivaa pyytää naista treffeille?
Kävin eilen itselleni tuntemattomassa kaupungissa ja jouduin kysymään tietä yhdeltä vastaantulijalta, hän sanoi tietävänsä missä paikka on ja olevansa menossa samaan suuntaan. Käveltiin siinä kunnes hän kääntyi eri suuntaan ja neuvoi loppumatkan minulle. Kiitin avusta ja jatkoin matkaani. Aloin jälkeenpäin miettimään että olisiko tuo ollut teidän naisten mielestä sovelias tilanne sanoa että vaikuttaa kiinnostavalta ja lähteekö vaikkapa kahville?
Kommentit (54)
No milloin muulloin voisit sen hänelle sanoa?
Kyllähän kohteliaasti voi aina kysäistä.
Jos juttelitte koko matkan muustakin kuin säästä, ja teillä tuntui olevan mukavaa yhdessä, niin olisi voinut varovasti kysyä. Siis tyyliin "Tämä on nyt ehkä vähän outoa, mutta lähtisitkö joskus kahville, kun vaikutat tosi mukavalta?" Jos taas vaan kuljitte yhdessä määränpäähän ilman, että syntyi sen kummempaa keskustelua tai yhteyttä, niin pitäisin kummallisena. Toki silloinkin voi kysyä, mutta varautuen siihen, että vastaus on todennäköisesti ei.
Naisena olisin ajatellut iskuyrityksestä, että voi ***** kun missään ei saa enää olla rauhassa! Ja seuraavan kerran kun joku mies kysyy neuvoa, olisin kuin en kuulisikaan. Kadulta haetaan maksullista seuraa, ei treffejä.
Vierailija kirjoitti:
No ei voi kadulla mennä vaan kohteliaasti kysymään, ellei naisen aika ole rahalla ostettavissa.
Vierailija kirjoitti:
Naisena olisin ajatellut iskuyrityksestä, että voi ***** kun missään ei saa enää olla rauhassa! Ja seuraavan kerran kun joku mies kysyy neuvoa, olisin kuin en kuulisikaan. Kadulta haetaan maksullista seuraa, ei treffejä.
Ei minua ainakaan kukaan iske missään, joten olisin ihan mielissäni jos joku kiva mies joskus lähestyisi treffipyynnöllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minua ainakaan kukaan iske missään, joten olisin ihan mielissäni jos joku kiva mies joskus lähestyisi treffipyynnöllä.
Kertoo sinusta paljon, jos olet kadulta iskettävissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei voi kadulla mennä vaan kohteliaasti kysymään, ellei naisen aika ole rahalla ostettavissa.
Tietenkin voi. Miksi ei voisi? Kyllä kai nainen osaa halutessaan kieltäytyä kohteliaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoo sinusta paljon, jos olet kadulta iskettävissä.
Mitä se kertoo? Miten se eroaa isketyksi tulemisesta lounasravintolassa tai baarissa tai harrastuksissa tai työpaikalla tai opinahjossa tai konsertissa tai whatever?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin voi. Miksi ei voisi? Kyllä kai nainen osaa halutessaan kieltäytyä kohteliaasti.
No ei voi, jotain rajaa! Jättäkää naiset rauhaan! Ihan oikeasti itse ainakin haluan olla kaupungissa rauhassa! On todella ahdistavaa, kun joka paikassa on jonkun saalistuksen kohteena. 🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei voi, jotain rajaa! Jättäkää naiset rauhaan! Ihan oikeasti itse ainakin haluan olla kaupungissa rauhassa! On todella ahdistavaa, kun joka paikassa on jonkun saalistuksen kohteena. 🤮
Olen kyllä nainen enkä iske naisia, joten jätän sinut toki rauhaan. Mutta minua saa ihan mielellään iskeä tai pyytää vaikka sienimetsään kaveriksi. En saa siitä traumoja.
Vierailija kirjoitti:
Yleisesti ottaen kadulta iskeminen on ei-toivottua. Hän oli vain kohtelias.
Itse olen eri mieltä näin naisena. Mielummin selvinpäin kadulla kuin kännissä baaritiskillä. Olisin vaan otettu jos joku asiallisesti pyytäisi treffeille.
Pitää selvittää asuuko nainen kerrostalossa. Jos oli kerrostalonainen, väistit luodin. Kerrostalossa asuvat naiset ovat erittäin hankalia, omaavat vinoutuneen ajatusmaailman.
Mikä siinä on joidenkin miesten kohdalla että jos satut heitä kohtaan olemaan kohtelias ja hymyilevä niin nämä rekisteröi sen heti ihastumiseksi? Sitten alkaa se älytön jahtaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on joidenkin miesten kohdalla että jos satut heitä kohtaan olemaan kohtelias ja hymyilevä niin nämä rekisteröi sen heti ihastumiseksi? Sitten alkaa se älytön jahtaaminen.
Kiva että yksi ihminen edes ymmärtää!! Ihan sama asiakaspalvelijoilla. Miehet ei tajua, miten ahdistavaa se oikeasti on, kun missään ei saa olla rauhassa tietynlaisilta katseilta ja lähestymiseltä! Iskuyritykset ei ole millään tavalla toivottuja kadulla, salilla tai työpaikalla.
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla se on jahtaamista, jos kohteliaasti kysyy treffeille? Ja tässä tapauksessahan ap ei edes ollut kysynyt, jäänyt vain jälkikäteen miettimään, että olisiko voinut kysyä..
Yleisesti ottaen kadulta iskeminen on ei-toivottua. Hän oli vain kohtelias.