Kävin mammografiassa niin piti hakea laitosmies avuksi nostamaan rintani sille levylle
Kommentit (30)
Mikä pointti näissä teidän saduissa?
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannettu
🧚🚩
Pikkutissi kitisee!
Mulla käytettiin kuormaliinoja apuna.
Pasipete ja Tonileo siellä kihertävät!
Vierailija kirjoitti:
Kävin mammografiassa mutta rintojen litistäminen ei onnistunut kun olivat liian kiinteät.
Tässä on oikeasti totuutta mukana vaikka olikin kieli poskessa kirjoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään isoista tisseistä.
Minä tykkään kaikenkokoisista.
Miksei tällä palstalla suvaita enää yhtään huumoria? Heti joku hiekkavagina ilmiantamassa. Nutturaa löysemmälle nyt!
Vierailija kirjoitti:
Miksei tällä palstalla suvaita enää yhtään huumoria? Heti joku hiekkavagina ilmiantamassa. Nutturaa löysemmälle nyt!
poistoon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
poistoon
Sinut, HOITOON!
Vierailija kirjoitti:
Huumoria? Just.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
poistoon
Mitä nyt SilakkaRasmus? Mikset onnistu?
Minulla oli iskän firman Hiiobbi mukana avustamassa rintojen nostamisessa. Vähän piti suunnitella sen kuljettamista sisätiloihin, mutta osasinpas ajaa sen ihan ite sinne!
Mulla piti soittaa PekkaNiska paikalle.
Kävin sukupuolitautien testeissä. Piti ottaa pumpulipuikolla näyte peniksen päästä, mutta pienikokoinen hoitaja ei jaksanut pidellä penistäni että näytteenotto olisi onnistunut. Piti soittaa vahtimestari paikalle.
Oisit ottanut kotoa tunkin mukaan.
Itse työnsin kottikärryillä omani sinne, kuten joka paikkaan.
Kävin mammografiassa mutta rintojen litistäminen ei onnistunut kun olivat liian kiinteät.