Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, mitä hullua koet tehneesi rakastuneena? Eli että olet itsekkin yllättynyt mihin kykenetkään

Vierailija
13.09.2024 |

Oletko ollut joskus niin rakastunut, että "järki" on sumentunut? Olet tehnyt jotain sellaista, joka on täysin ristiriidassa normaalin käytöksesi kanssa. Olet ehkä jopa hävennyt myöhemmin. Onko teko tuottanut  haluttua tulosta?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittanut viestiä somes mutta siihen ei koskaan vastattu

Vierailija
2/43 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kerran viikossa uuden liittymän ja laitoin rakkausrunoja koska ex tyttöystävä aina esti edellisen numeron

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin viestin Tinderissä

Vierailija
4/43 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin kerran viikossa uuden liittymän ja laitoin rakkausrunoja koska ex tyttöystävä aina esti edellisen numeron

Jaahas ei näin. Tuohan täyttää jo rikoksen tunnusmerkit.

Vierailija
5/43 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kaksi miestä on rakastunut ennen kuin on päässyt edes treffeille ja yhdelle olisi pitänyt laittaa lähestymiskielto. Ja sitten ihmetellään että naiset on mieluummin yksin.

Vierailija
6/43 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/43 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteisiä kynällä kirjoitettuja rakkauskirjeitä, sydän mukana joka sanassa. 

Vierailija
8/43 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vastata avokin puolesta. Mies pelkäsi (ja pelkää vissiin jonkin verran edelleen) hevosia. Mutta kun tyttöystävä kerran ratsasti ja omakin oli, niin kyllä se rakastunut halusi tulla meikkaamaan tyttiksen hevostakin ja olikohan käynyt tallilla pari kertaa, niin kysyi voiko hän ratsastaa. 

Ei auttanut kun pyytää tallinpitäjältä vähän kiltimpää hevosta lainaksi, omani kanssa olisi todennäköisesti tullut ruumiita. Kyllä tuo tosiaan selkään kiipesi ja tuli -aika kirjaimellisesti kauhusta kankeana- hyvin pienelle kävelylenkille mun ja oman hevoseni seuraksi. 

Arvostin tuota ja arvostan edelleen. Ei varmasti olisi muuten hevoseen koskenutkaan, mutta kuitenkin minun vuokseni ihan oma-aloitteisesti tuota ehdotti ja uskaltautui kokeilemaan :) 

Vierailija
9/43 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan ole vaikka ajanut 100km yöllä ja koputellut oven takana?  Kerran nuoruudessa joku oli ajanut tämän matkan pyörällä. Eli nykypäivänä ei enää viitsitä vaivaantua? 

Vierailija
10/43 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin vastata avokin puolesta. Mies pelkäsi (ja pelkää vissiin jonkin verran edelleen) hevosia. Mutta kun tyttöystävä kerran ratsasti ja omakin oli, niin kyllä se rakastunut halusi tulla meikkaamaan tyttiksen hevostakin ja olikohan käynyt tallilla pari kertaa, niin kysyi voiko hän ratsastaa. 

Ei auttanut kun pyytää tallinpitäjältä vähän kiltimpää hevosta lainaksi, omani kanssa olisi todennäköisesti tullut ruumiita. Kyllä tuo tosiaan selkään kiipesi ja tuli -aika kirjaimellisesti kauhusta kankeana- hyvin pienelle kävelylenkille mun ja oman hevoseni seuraksi. 

Arvostin tuota ja arvostan edelleen. Ei varmasti olisi muuten hevoseen koskenutkaan, mutta kuitenkin minun vuokseni ihan oma-aloitteisesti tuota ehdotti ja uskaltautui kokeilemaan :) 

Miten hevosia meikataan?

Vierailija
11/43 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin vuoden vuoroviikoin 400km yhteen suuntaan, monesti keskellä yötä iltavuoron päätteeksi. Kyllästyttiin siihen ja muutettiin yhteen. Sen jälkeen rakensin talon, toivottavasti ei tarvi enää ikinä siihen ruveta. sitten kaksi mukulaa, kasvattamista, paapomista ja kuskaamista jne.

olisin päässyt paljon helpommalla ja halvemmalla kun olisin sanonut ei ja ajanut auringonlaskuun.

Toisaalta se oli sen arvoista.

Vierailija
12/43 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pyytänyt uuden työkaverin käymään kotonani, kun kuljimme kimppakyydillä. Toki olin tuntenut jo muutaman viikon kipinän välillämme ja ymmärtänyt, että emme olisi kulkeneet vaivalloisella kimppakyydillä, jos ei jotain sutinaa olisi pinnan alla jo ollut. Tilanne johti 16v parisuhteeseen. En tiedä mikä mielenhäiriö sai sanomaan nuo sanat suustani, silä jos olisi tullut kieltäytyminen, niin olisihan se ollut todella kiusallista. Myöntävää vastausta en saanut ihan välittömästi. 

Vierailija
13/43 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauloin serenadin rakkaani ikkunan alla eräänä talviyönä. Naapuriparvekkeille tuli ihmisiä kuuntelemaan, ennen kuin leidini kuuli kaipuuni. Biisi oli muuten: Niin minä, neitonen, sinulle laulan. Muutaman vuoden seurustelun jälkeen oltiin naimisssa yli kymmenen vuotta.

Vierailija
14/43 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkasin jonkin brittiläisen poikabänditukan itselleni koska ihastukseni piti bändistä. Turhaan leikkasin.

Vierailija
15/43 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittanut vauva palstalle.

Vierailija
16/43 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten hevosia meikataan?

Hups, kirotusvihre. Siis moikkaamaan piti lukea, ei meikkaamaan. 

Vierailija
17/43 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hulluus häviää kun kirjoittamisen lopettaa. Tee siis niin.

Vierailija
18/43 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hulluus häviää kun kirjoittamisen lopettaa. Tee siis niin.

Kiitos kun täydensit dialogiani. Teen niin.

Vierailija
19/43 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuottanut tulosta. Häpeän kokemaani hormonimyrskyä ja sen aiheuttamaa kärsimystä toiselle sukupuolelle.

Vierailija
20/43 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuottanut tulosta. Häpeän kokemaani hormonimyrskyä ja sen aiheuttamaa kärsimystä toiselle sukupuolelle.

Lupaan ja vannon, ettei se enää ikinä toistu. Häpeän yli kaiken ja toivon vapautuksen kirouksestani. Jos sanot, että voin mennä hyvillä. Lähden, enkä palaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän