Kertokaa kaikkein PELOTTAVIN ja AHDISTAVIN elokuva, jonka olette katsoneet!
Kommentit (223)
Vierailija kirjoitti:
hostel
Aivan järkyttävä. Myytiin ihmisiä, joita ostajat saivat kiduttaa miten tahtoivat. Esim elävältä ihmiseltä revittiin silmä, kädet yms kuulemma totuudenpohjainen.
Hei kliffaa hei. Auvon ja Kultsin oma pitkä"komedia"elokuva.
Taken. En uskalla enää matkustaa itä-eurooppaan.
Manaaja ja hohto. Alien 1 ja kellopeliappellsiini. Tuli mieleen heti, vielä Hitskockin Linnut jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi ahdistavimpia elokuvia oli Hachiko. Liikaa surua, rupesi ahdistamaan.
Molemmilla katselukerroilla olen loppuelokuvan ajan ollut itkemässä vessassa, kun niin nolottaa se ääneen itkeminen. Lapset ja mies yrittäneet lohdutella mutta se vasta saakin lisää tyrskimään. Aamulla silmät muurautuneet sitten umpeen. En ikinä pystyisi sitä katsomaan leffateatterissa.😬
Muinainen ex joskus näytti tämän ja mainosti, että kukaan ei sitä pysty katsomaan itkemättä. Muistan että vähän jouduin keskittymään etten itkisi, mutta ei se niin paha ollut ja onnistuin. Ehkä pitäisi nyt kypsempänä ja aikuisena katsoa uudelleen ja antaa tunteiden tulla, eikä kiristellä ihan vain näyttääkseen toiselle ettei ole mikään akka...
Sound of Freedom. Dramatisoitu ja osittain fiktiivinen mutta dokumentaarisin elementein toteutettu elokuva lapsikaupasta. Mukana esimerkiksi videovalvontatallenteita tositilanteista.
Osa sielustani kuoli vähän ja rääyin hysteerisesti tunnin elokuvan jälkeen kuin minut olisi juuri revitty kohdusta pihalle.
Martyrs - Marttyyrit, 2008.
The Descent - Loukussa, 2005.
Molemmat jäi pahasti korvien väliin.
Vierailija kirjoitti:
Ilsa naarassusi 😬
Vissiin natsisaksan vankileireillä oli sadistinen naisvanginvartija joka te juutalaisille kaikkea kurjaa. Ilsa perustuu löysästi todelliseen henkilöön.
The VVitch, ahdistava etenkin näin naisena. Jäi jotenkin mieleen pitkäksi aikaa, mikä ei ole tyypillistä minulle.
Don't breathe
Shhh
The Boy
The Open house
Kaikki löytyy edelleen netflixistä. Uusimmista en ole löytänyt mitään erityistä.
Petetty, kkk-terroristijärjestö. Ahdistava ja samalla kauhea.
Vierailija kirjoitti:
The VVitch, ahdistava etenkin näin naisena. Jäi jotenkin mieleen pitkäksi aikaa, mikä ei ole tyypillistä minulle.
Don't breathe
Shhh
The Boy
The Open house
Kaikki löytyy edelleen netflixistä. Uusimmista en ole löytänyt mitään erityistä.
Lisäys tuohon vielä; Deliverance, uusi ja pohjautuu tositarinaan.
Vierailija kirjoitti:
Sound of Freedom. Dramatisoitu ja osittain fiktiivinen mutta dokumentaarisin elementein toteutettu elokuva lapsikaupasta. Mukana esimerkiksi videovalvontatallenteita tositilanteista.
Osa sielustani kuoli vähän ja rääyin hysteerisesti tunnin elokuvan jälkeen kuin minut olisi juuri revitty kohdusta pihalle.
Niinpä, dokumentit usein niin ahdistavia, että jotain särkyy sisällä, vaikka luulin jo paljon nähneeni/ kuulleeni. Pitääpä katsoa tuo tulevaisuudessa, kerään ensin voimia:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusi The Crow on ainakin aivan kammottavaa. Ei ole tyhjästä saanut huonoja arvosteluja.
Sitten ap:n kaltaista kammotusta on The Descent - loukussa.
Descentit on hyviä ahdistuselokuvia
Eka vain. Toinen osa on aikamoinen kalkkuna ja komedian sävyinen kauhuelokuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi ahdistavimpia elokuvia oli Hachiko. Liikaa surua, rupesi ahdistamaan.
Molemmilla katselukerroilla olen loppuelokuvan ajan ollut itkemässä vessassa, kun niin nolottaa se ääneen itkeminen. Lapset ja mies yrittäneet lohdutella mutta se vasta saakin lisää tyrskimään. Aamulla silmät muurautuneet sitten umpeen. En ikinä pystyisi sitä katsomaan leffateatterissa.😬
Muinainen ex joskus näytti tämän ja mainosti, että kukaan ei sitä pysty katsomaan itkemättä. Muistan että vähän jouduin keskittymään etten itkisi, mutta ei se niin paha ollut ja onnistuin. Ehkä pitäisi nyt kypsempänä ja aikuisena katsoa uudelleen ja antaa tunteiden tulla, eikä kiristellä ihan vain näyttääkseen toiselle ettei ole mikään akka...
Täällä tyyppi joka katsoi sen teininä ja ihmettelin mikä elokuvassa on niin riipaisevaa, että saa itkemään. Ei mennyt mun tunteisiin. Onhan se hienosti tehty elokuva.
Englantilainen elokuva Saksassa tehdystä salamurhayrityksestä 40-luvulla, jossa hanke epäonnistui. Tekijä joutui kidutettavaksi ja tältä revittiin kynnet. Onnistui pakenemaan Englantiin vainoajat perässä, mutta paljastui. Piiloutui maakauppaan. - En muista elokuvan nimeä.
Dead Silence,olin raskaana ja se odottavan äidin kohtalo heti alussa ahdisti ihan helvetisti. Leffa oli muutenkin lohduton ja vailla onnellista loppua.
Funny games
Hostel (en edes harkinnut katsovani jatko-osia)
Saw (tästäkin ensimmäinen osa riitti)
Ja sitten elokuva jonka nimeä en muista mutta rikkaat sieppasi ihmisiä ja lennätti metsään jahdattaviksi,yksi mies heräsi koneessa ja alkoi tietenkin riehua että missä mä olen? jolloin sieppaajin kuulunut nainen löi häntä korkokengällä niin, että korko upposi silmään