Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa kaikkein PELOTTAVIN ja AHDISTAVIN elokuva, jonka olette katsoneet!

Vierailija
13.09.2024 |

Kaipaan sisältöä tylsään viikonloppuun 👹

Kommentit (223)

Vierailija
141/223 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottavimmasta en tiedä, mutta ahdistavin oli Taru sormusten herrasta, oli niin tylsä että teki mieli lähteä helkkariin, mutta kun oli kavereiden kanssa tullut teatteriin ei kehdannut ja joutui sen katsomaan loppuun saakka.

Elokuvan jälkeen joutui vielä valehtelemaan että ihan kiva se oli kun kaverit oli haltioissaan ja itse ajatteli että kaikkea paskaa sitä joutuu näkemään.

Vierailija
142/223 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekat Alienit oli aika kamalia. Katsoin ne aikoinaan elokuva-arkistossa. Moni elokuva ylipäänsä paranee teholtaan laajakankaalta nähtynä. Alienit oli hienoja. No nyt on uusi osa tulossa mutta en tiedä..onko tuo hirviöteema jo kulutettu puhki?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/223 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävät, toverit. 

Vierailija
144/223 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alien 8-matkustaja silloin tuoreeltaan elokuvateatterissa.

Vierailija
145/223 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fall 

Vierailija
146/223 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelottavimmasta en tiedä, mutta ahdistavin oli Taru sormusten herrasta, oli niin tylsä että teki mieli lähteä helkkariin, mutta kun oli kavereiden kanssa tullut teatteriin ei kehdannut ja joutui sen katsomaan loppuun saakka.

Elokuvan jälkeen joutui vielä valehtelemaan että ihan kiva se oli kun kaverit oli haltioissaan ja itse ajatteli että kaikkea paskaa sitä joutuu näkemään.

Itse olin aivan raivona, että miten on tehty niin huono leffa. En osannut valehdella edes, että olisin tykännyt 😏

Vierailija
147/223 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bill Cosby Show

Vierailija
148/223 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sigorney Weaveristä tuli mieleen leffa Copycat. Näitä psyko-sarjamurhaaja vs kaunis keski-ikäinen tutkija- asetelmia.

En ole varma purisiko tuo enää mutta jotain tosi ilkeää siinäkin oli. Muistaakseni ihana Holly Hunter oli siinä myös kontrastina.

Vierailija
149/223 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A Serbian Film

Tämä oli naurettava. Ja se vastasyntynyt ei näyttänyt ollenkaan aidolta. Eikä sitä näytetty kun se veti sitä perseeseen.

Ihan hyvä valinta kyllä mielestäni. Olisi mennyt ihan mauttomaksi jos tuo olisi esitetty graafisesti.

Elokuva on poliittinen allegoria kuten Sodoman 120 päivää. Siinä on aivan kamalia juttuja, mutta toteutus on tosiaan jollakin tavalla epäaito ja huono, etten järkyttynyt tästä kuten monista muista elokuvista.

Vierailija
150/223 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa mikä tahansa outo pätkä voi olla ahdistava ja jos ääniala on pelkkää lihan litinää, luiden raksumista. Tai pelottelumusiikkia. Se on outo nassezombileffa jossa nousee maan alta joka paikassa niitä, jossain autiossa paikassa, on lunta paljon. Eiköhän näitä riitä ja tubessa trailerit.

Vierailija
151/223 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi lensi yli käenpesän, neljäkymmentä vuotta sitten.

Ahdisti se kun Nicholson laitettiin pakkopaitaan, eläydyin niin kun kuvittelin olevani siinä itse.

Sen lisäksi sain pimeässä elokuvateatterissa paniikkihäiriökohtauksen. Johtuiko se pimeydestä vai elokuvasta vai niistä yhdessä. En tiedä, enkä ole mielelläni mennyt elokuviin sen jälkeen. Olen kyllä käynyt, mutta olen koko ajan kuin varuillani, ja jään reunapenkille istumaan.

Kannattaa katsoa elokuva Francine ja Jaakobin portaat jos tykkäät hullujenhuone genrestä

Vierailija
152/223 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Poughkeepsie Tapes. Todella realistinen ja järkyttävä, ahdistava.

Vierailija
153/223 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Letters to Zachary todella sairas 

Kertoisitko lyhesti, miksi? Kysyn, koska yritin googlettaa, enkä ole varma, mistä elokuvasta on kyse.

Vierailija
154/223 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fall 

Vierailija
155/223 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punainen viiva. Todella synkkä ja ahdistava aihe. 

Puhutaanko tässä nyt Ilmari Kiannon kirjan perusteella tehdystä  vanhasta elokuvasta? Tarinassa köyhä aviopari asuu lasten kanssa syrjäisessä mökissä köyhyyden keskellä . Toinen heistä  käy asioilla kirkonkylässä ja kuulee vasemmistolaista propagandaa. Sinänsä ihan oikeutettua puhetta, sillä sen ajan köyhyys oli hirveää ja toivotonta. Näin nuorena elokuvan ja luin kirjan moneen kertaan. Erityisesti jäi mieleen jouluaatto, kun yksi lapsista kyseli minkä takia heidän kotonaan ei kynttilä tuiki. Jotain sentapaista siinä oli.

Vierailija
156/223 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykologisesti jotenkin inhottava oli Funny Games. Tuosta on tehty kaksi versiota. Olisiko se Haneken ollut parempi, en muita ihan tarkkaan mutta tuli mieleen kun viime yönä näin vähän tuota muistuttavaa painajaista: vieraanvaraisuutta ja yleistä luottamusta tuntemattomiin hyväksikäytetään.

Funny Games on kyllä todella ahdistava (molemmat versiot). Jonkin aikaa kesti toipua siitä.

Vierailija
157/223 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andalusialainen koira.

Kulmahammas.

Vierailija
158/223 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahdistava, ei niinkään pelottava, Audition. Lopetin kesken, ei pystyny millään.

Missasit sen lopun...

Miten se sit loppu? Ne lihanleikkaussiimat oli mulle liikaa, lopetin siihen. Mä konkreettisesti voin pahoin fyysisellä väkivallalla mässäilyllä, en voi sille mitään. Kestän psykologista piinaa kyllä, tosin Polanskin Inhon jouduin myös eka kerralla jättään kesken. Joo, mitä mä mamis tässä ketjussa edes teen, I take me coat...

Vierailija
159/223 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Andalusialainen koira.

Kulmahammas.

Tetsuo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän