Teen muffineita, mutta puuttuu 1 dl vehnäjauhoja, millä voin korvata?
Olen tekemässä mustikka muffineja siis. Lisäksi toinen kysymys, mustikat ovat jäisiä niin voiko niistä leipoa? Vai pitääkö sulattaa ensin?
Kommentit (24)
Kannattaakohan sun leipoa mitään muffineita, oot kuitenkin lihava.
Pottujauhoja paat sijalle. Jos marjat pakkasesta otat ja haluat niin, ettei valahda pohjalle niin pyöräytä ne jauhoissa
Mulla usein perunajauho käytössä namia tulee🥰
jos on muita jauhoja, niin niillä,
1 dl on aika pieni määrä jauhoja, onko sulla kuitenkin osa jauhoista taikinaan?
jos vain osa pitää korvata, voit korvata vaikka muussijauheella tai soseuttaa porkkanoita.
Mitäpä jos nyt vaan lähtisit lenkille ja söisit vasta huomenna jonkun kevyen salaatin?
Tiedän, että sulla on 30-40kg ylimääräistä painoa.
Vierailija wrote:
Mitäpä jos nyt vaan lähtisit lenkille ja söisit vasta huomenna jonkun kevyen salaatin?
Kiitos! Näin teen, onhan tota painoa kertynyt ihan liikaa.
Jos on isompi taikina niin ei se oo niin justiinsa.
Vierailija wrote:
jos on muita jauhoja, niin niillä,
1 dl on aika pieni määrä jauhoja, onko sulla kuitenkin osa jauhoista taikinaan?
jos vain osa pitää korvata, voit korvata vaikka muussijauheella tai soseuttaa porkkanoita.
On about 3 dl :) perunajauhoja löytyy ja Kaurahiutaleita niit kai sit. T. Ap
Lähden nyt sinne lenkille, unohdetaan ne jauhot nyt. T. Ap
Sahanpuruja ainakin ennen laitettiin.
Vierailija wrote:
Lähden nyt sinne lenkille, unohdetaan ne jauhot nyt. T. Ap
Ok, hyvää lenkkiä.
Vierailija wrote:
Olen normaalipainoinen ja tekemässä muffineja vieraalle. Vituttaako sua kui pientä oravaa nyt
Vierailija wrote:
Perunajauhoilla ta mantelijauhoilla. Mustikat kyllä sulaa uunissa, ei tarvitse sulata.
Mikä hełveťın ei tarvitse sulata?!?!?!?!?
Huh huh, en saa kengännauhoja sidottua kun maha tiellä. T. Ap
Jos on ohrajauhoja niin käytä niitä, ja voi olla että käytät vastaisuudessa aina niitä. Tulee maukkaampi kuin pelkästä vehnästä. Voit käyttää myös kaurahiutaleita, perunamuusia tai porkkanaraastetta. Kokeileva ei tieltä eksy ja voi löytää paremman reitin.
Perunajauhoilla ta mantelijauhoilla. Mustikat kyllä sulaa uunissa, ei tarvitse sulata.