Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa kaikkein PELOTTAVIN ja AHDISTAVIN elokuva, jonka olette katsoneet!

Vierailija
13.09.2024 |

Kaipaan sisältöä tylsään viikonloppuun 👹

Kommentit (223)

Vierailija
121/223 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellopeliappelsiini

Vierailija
122/223 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Ritual. Ei nyt niiiiin ihmeellinen kauhuleffana, mutta metsissä usein liikkuvana tuntui jotenkin todella ikävältä kun moni asia oli tuttua. Myös se selittämätön pelon tunne mitä välilä metsässä kokee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/223 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se missä raivoraitis mies jää kalja-auton alle.

Vierailija
124/223 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

I spit your grave elokuvasarja. Tarina aina sama, miesporukka ra*skaa ja luulevat tappavansa naisen mutta nainen palaa kostamaan. Ykkösosassa miehen penis leikataan irti puutarhasaksilla ja kakkososassa kivekset ruuvipenkkiin ja puristettiin murskaksi. Tuli niin paha olo, että meinasin oksentaa.

M37

Miehistä toi varmaan on ällöä, naisena ei tunnu samalta.

Vierailija
125/223 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappajahai oli todella pelottava.

Hohto oli hirveän ahdistava.

Vierailija
126/223 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pi oli armottoman ahdistava. Samoin Uinu uinu lemmikkini, Zelda oli ehkä pahin. Siinä oli niin raskaat teemat yhdistettynä kauhuun. Irreversiblen r**skauskohtaus oli ihan kamala, olen jälkikäteen miettinyt miksi niin kauhea elokuva on pitänyt tehdä. 

Vierailija
127/223 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosaari 

Vierailija
128/223 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieg Heil Suomi (1994)

Elokuva kertoo viinanhuuruisesta yrityksestä yhdistää Suomen ää ri oi ke is to la is et ja alkoholistiset voimat yhden trollin eli Valtakunnanjohtaja Pekka Siitoimen vallan alle. Yritykseksi jäi koska yhdeltä paukkui maksa, yksi tuli uskoon ja alkoi helluntailaiseksi ja itse Valtakunnanjohtajakin on nykyään Valhallassa.

Vierailija
129/223 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika raidallisessa pyjamassa

Vierailija
130/223 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Wicker Man, molemmat versiot 1973 ja 2006.

Red Sparrow. Tämän tosin katsoin 4 päivän dokaamisen jälkeisessä krapulassa, joten ahdistusta tuli varmaan siitäkin.

Vierailija
131/223 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tie oli niin ahdistava, että lopetin kesken, en halunnut katsoa enempää.

Wolfs Creek ja The Reef perustuvat tositapahtumiin. Kauheita, hyvää kauhua ja inhottavia.

Cabin Fever mun mielestä paras kauhuleffa, koska kaikki voisi tapahtua oikeasti.

Kirjoitin aiemmin pitkän pitkän, jossa jäin miettimään australialaisen kauhuleffan nimeä, joka tosiaan oli huh heijaa (itsellä vaikutti yllätyspaljon siksi kun luulin filmiä laimeaksi) ja se on toi Wolfs Creek, muistaakseni. 

Cabin Feveria en ole tainnut nähdä, täytyy googlata. Enkä ole nähnyt Tietä.

Nykyään tykkään katsoa älykkäitä slow burner- tyyppisiä trilleri/kauhu/mysteerifilmejä, semmoista että ei näytetä esim silpomisia ja kipuhommia ja on kauheaa huutoa ja kiljuntaa, tai että kau

Lainaus meni jälleen tämän saitin onnistumattoman järjestelmän takia mönkään. Vastasin siis tähän: "Katsominen on onnistunut vasta kun virtsa alkaa valua lahkeeseen. " Siihen vastasin -

Hui apua, jos noin kävisi. Liian pitkälle olisi mennyt. :D

Olen unelmoinut vuosikausia, että kun olisi ihana mies, jonka kanssa yhdessä katsoa esim kauhuleffamaraton, sitten voisi iiksien aikana pitää kiinni miehestä vaikka oikeastaan yksin ollessa ei ole pitänyt kiinni mistään. :D Romanttinen tunnelma voi nousta kun on ulkopuolista jännitystä.

Vierailija
132/223 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahdistavin näkemistäni leffoista itselleni on Mother!.

Toisella tavalla ahdistavin on Inside (2007).

Pelottavin itselleni on... enpä tiedä, kun liian paljon on tullut katsottua elokuvia. Lapsena pelkäsin muumien mörköä eniten.

Pelko muuttaa muotoa mitä vanhemmaksi tulee. Kauankohan tässä oon hakenut jotain elokuvaa ap:lle katsottavaksi enkä vieläkään löytänyt niin pelottavaa. Ainakin Elävien kuolleiden yö on klassikkoa ja hyvää sellaista.

Tämä oli hauskalla tavalla synkkä

https://www.imdb.com/title/tt7939766/?ref_=nm_flmg_knf_t_1

Laitoin youtuben hakuun tuon niin youtube ohjas mua hakemaan henkistä apua. Jos tykkäät mustista komedioista niin The Voices voi olla makuusi. Voi vaikuttaa draama elokuvalta.

Vierailija
133/223 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosaari 

Siinä muuten pantiin ja poltettiin tupakkaa.

Made in Finland

Vierailija
134/223 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Natural born killers oli todella ahdistava. 

Vierailija
135/223 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Day of the dead oli suht ahdistava.

Samoin The Hills have eyes. 

Vierailija
136/223 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Threads, 1984 brittielokuva. Katsokaa ilmaiseksi youtubesta tai mistä vain, kuuluu yleissivistykseen.

Vierailija
137/223 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykologisesti jotenkin inhottava oli Funny Games. Tuosta on tehty kaksi versiota. Olisiko se Haneken ollut parempi, en muita ihan tarkkaan mutta tuli mieleen kun viime yönä näin vähän tuota muistuttavaa painajaista: vieraanvaraisuutta ja yleistä luottamusta tuntemattomiin hyväksikäytetään.

Vierailija
138/223 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Natural born killers oli todella ahdistava. 

Jep. Tuo oli aikoinaan aika kylmäävä.

Vierailija
139/223 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi lensi yli käenpesän, neljäkymmentä vuotta sitten.

Ahdisti se kun Nicholson laitettiin pakkopaitaan, eläydyin niin kun kuvittelin olevani siinä itse.

Sen lisäksi sain pimeässä elokuvateatterissa paniikkihäiriökohtauksen. Johtuiko se pimeydestä vai elokuvasta vai niistä yhdessä. En tiedä, enkä ole mielelläni mennyt elokuviin sen jälkeen. Olen kyllä käynyt, mutta olen koko ajan kuin varuillani, ja jään reunapenkille istumaan.

Vierailija
140/223 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

LIsään vielä Funny Gamesistä että suosittelen saksankielistä ensintehtyä. Sama ohjaaja Michael Haneke. Muutenkin hienoja elokuvia hänellä synkistä aiheista, mutta ei välttämättä erityisen viihdyttäviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi