Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syötkö joka päivä ns. kunnon ruokaa?

Vierailija
13.09.2024 |

Mä en, varmaan huono juttu. Edellispäivänä jos syön tosi hyvin, niin sitten ei seuraavana päivänä ruoka maistu kuin ehkä illalla tai ei ollenkaan. Ärsyttää, kun kaikki kertoo syövänsä aina aamupuuroa marjojen kanssa, itsekin haluaisin, mut en vaan pysty syömään aamulla mitään..

En siis etsi mitään ratkaisua, mietin vaan et en varmaan oo ainoa kellä näin syömiset? Syömishäiriöstä mulla ei oo kyse.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa syön joka päivä kunnon ruokaa, mutta joskus harvoin ei vain ole nälkä, jolloin korvaan lounaan jugurtilla, voileivillä ja hedelmillä. Aamulla ei puuro uppoa, vaan juon mukillisen kahvia ja syön kaksi juustovoileipää (ruis- tai sekaleipää) ja lopuksi hedelmän. Puuroa saatan toisinaan laittaa lounaaksi.

Vierailija
22/24 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkena puuro ja marjat on iltaruokani usein. Aamulla kahvia, täysjyvä-/siemenleipää ja jotain + tuorekurkkua päälle. Lounas itse tehty tai parjattu eines. Kasviksia noin puoli kiloa päivässä, uuteen 800 gramman suositukseen tuskin ikinä pääsen. Semikunnollista ruokaa siis syön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön  aamupalalla, lounaalla, päivällisellä kunnon ruokaa. Välipala ja iltapala on tyyliin omena.

Vierailija
24/24 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön joka päivä muuten kunnon ruokaa, mutta monesti syön ihan liian vähän vihanneksia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi