Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä vähän syö miestä ja itsetuntoa, ettei deittailu onnistu :(.

Vierailija
13.09.2024 |

Ilmeisesti aivan mahdottomuus minulle. Eli minulla on ikää 34 vuotta, olen deittailut melkein 2 vuotta (säänöllisen/epäsäännöllisesti) ikävä sanoa, että ei se treffipalsta kauaa jaksa kiinostaa jos on siellä yksin. Kukaan ei laita viestiä, eikä monet vastaa ollenkaan tai oikeasti aniharva vastaa, yleensä nekin jotka vastaa eivät ole kovinkaan kiinostuneita vaan pikemminkin kohteliaita. Yksiäkään treffejä en ole edes sopinut, kun ei sinne asti olla edes päästy, että niitä puheeksi vielä ottaisi ja muutamat ovat kieltäytyneet.

Pitkään ajattelin, että vika on ulkonäössäni, kun en ole seuraa löytänyt edellisen parisuhteeni jälkeen, joka toki päättyi muista syistä jo melkein 10 vuotta sitten.

Kyselin monelta naispuoliselta tuttavalta, että onko profiilissani jotain vialla, niin ei kuulemma, oikein hyvin ja huolellisesti tehty, kuva siisti ja hyvä. Esittely hyvä ja asiallinen. 

Lopulta aloin ajatella, että ehkä vika on vain ulkonäössäni, en ole riittävän komea vaan ruma, tähän naispuoliset kaverit sitten heti väittivät vastaan, vika onkin kuulemma liian lyhyissä viesteissä. Sain pienen itsetunnon nousun, mutta pian totesin, että sama jatkuu, vaikka oikeasti panostan ihan kaikkeni viestiin ja teen pitkän viestin. Kaverini mielestä viesti oli oikein hyvä ja huoliteltu, mutta ei vastausta. Sama toistui noin 1 5 kertaa putkeen sen jälkeen, kun aloin panostaa viesteihin ja siinä kohtaa oikeasti ymmärsin, että vika todellakin on ulkonäössäni. En keksi mitään muuta syytä. 

Aika kurja kohtalo jos vietän loppuikäni yksin. Olen kyllä hieman ylipainoinen ja hiuksetkin harvenneet, mutta ei huomattavasti. Kaverini vakuuttavat, että olen kivannäköinen ja saisin kyllä. 

Joo aika negatiivinen vuodatus, mutta nyt on ihan oikeasti pakko sanoa, että minä en enää tiedä voinko tehdä tämän asian eteen enää mitään, kyllä tuli turha ja pahaolo.

Mies34

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää vain tulko laittamaan mitään itsetunnosta. Itsetuntoni on laskenut näiden kokemusten jälkeen roimasti, mutta en usko sen näkyvän treffipalstalla, kun laitan viestiä naiselle. 

Ap

Epätoivo löyhkää vastatuuleenkin.

Vierailija
82/91 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää vain tulko laittamaan mitään itsetunnosta. Itsetuntoni on laskenut näiden kokemusten jälkeen roimasti, mutta en usko sen näkyvän treffipalstalla, kun laitan viestiä naiselle. 

Ap

Siellä Tinderissä ei ole naisia. Miksi rakennat itsetuntosi jonkun apin varaan? Tinderissä on moninkertainen määrä miehiä verrattuna naisiin. Miehet käyttäytyy siellä yleisesti niin törkeästi, että naiset on poistuneet.

Siellä Tinderissä itseasiassa on naisia.

Cgat gpt:n vastaus: 

*Tinderissä on yleensä enemmän miehiä kuin naisia, ei päinvastoin. Useimmat tutkimukset ja analyysit viittaavat siihen, että Tinderin käyttäjäkunnassa miehiä on selvästi enemmän ku

Tinderissä on edelleen naisia.

Tinderissä on naisia häviävä vähemmistö. Monet naisprofiilit ovat feikkejä, joko syöttejä ja miesten huvin vuoksi tekemiä. Lopuista harvoista osa on myymässä online-seksipalveluita ja osa etsii vain naisia. 

Tinder on opiskelijapoikien itseään varten kehittämä tyttökatalogi, siis alun perin helpon seksiseuran hankintaan miehille. Siksi se ei edelleenkään houkuta naisia. 

Aloittajakin löytäisi elävästä elämästä paljon enemmän ihan tavallisia naisia, joiden kanssa tutustua persoona, ei ulkonäkö edellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Siellä Tinderissä ei ole naisia. Miksi rakennat itsetuntosi jonkun apin varaan? Tinderissä on moninkertainen määrä miehiä verrattuna naisiin. Miehet käyttäytyy siellä yleisesti niin törkeästi, että naiset on poistuneet.

*Tinderissä on yleensä enemmän miehiä kuin naisia, ei päinvastoin. Useimmat tutkimukset ja analyysit viittaavat siihen, että Tinderin käyttäjäkunnassa miehiä on selvästi enemmän ku

Tinderissä on edelleen naisia.

Mutta ei niin paljon, että ne edes ehtisivät vastata kaikille kiinnostaville. Voit hokea tuota vaikka siellä olisi 100000 äijää ja kaksi naista, siellä on edelleen silloin naisia, mutta realismin nimissä kannattaako siitä nillittää jos eivät vastaa?

Vierailija
84/91 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vika ei ole sinussa vaan naisissa.

Jos kukaan ei kiinnostu ap:sta, niin kyllä silloin on vika hänessä itsessään.

Sanoohan sen järkikin että näin on.

Jossain tinderissä missä käsittääkseni on satoja ja tuhansia naisia ja miehiä hukkuu kyllä varmaan äkkiä massaan jos mitään erityistä ei ole tarjota. 

En tiedä kun en koskaan moiseen ole tutustunut mutta näin uskon. Itse olen aina pitäytynyt vanhanaikaisessa kasvoista kasvoihin tutustumisessa, löytänyt aina kumppanin ihan oikeassa elämässä missä näkee toisen elävänä, myös kehonkielen ja olemuksen yleensä.  Jossain tinderissä  pyritään tuoda esiin mahdollisimman hyvä kuva itsestä ja ensivaikutelma oikeasta ihmisestä jää näkemästtä.

Siellähän voi esitttää vaikka miten hyviää kuvaa itsestään, sen sijaan oikean ihmisen tapaamisessa myös se sanaton viestintä kertoo jo paljon.  Katseet, eleet, puhetapa jne.

En itse kyllä ikinä voisi ajatella valita kuin postimyyntikuvastosta ihmistä jota haluan tavata.  Tuntuu täysin luonnottomalta.

Käsittääkseni sieltä haetaan jotain unelmayksilöä, haavetta, ei oikeaaa  aitoa ihmistä.  Katsotaan kasvokuvia ja vartalokuvia ja ikää ja painoa ja kengän kokoa ja mitä kaikkea. Ihminen sen kaiken takana ei sitten ole ollenkaan kiinnostava.  Ei kiitos minulle.

Olen nainen, en kaunis mutta en rumakaan eikä yksin tarvitse olla os en halua. Ja huonoa en huoli,  niin paljon itseäni kunnioitan että vaadin normaalia terveen itsetunnon omaavaa  toisia kunnioittavaa kumppania jonka kanssa voi alkua pitemmälle ajatella tutustua. Näitäkin löytyy ja ihan joka puolelta missä ihmisiä liikkuu. Rentut ohitan.

Vierailija
85/91 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on paikkana todella huono. Harva etsii siellä tositarkoituksella mitään, swaippailu on helppoa ja profiileista vaikea kiinnostua. Kulman takana odottaa aina parempi.. 

Itse olen 33v kaunis, sporttinen nainen ja matcheja satelee kyllä kuin sieniä sateella - mutta harva jaksaa keskustella, (ihmisillä voi olla kymmeniä viestiketjuja auki), vielä harvempi haluaa tavata ja feidaa vielä siinäkin vaiheessa kun treffit sovittu! 

Kun lopulta treffeille pääsee, on usein tylsää, ei mitään kemiaa, ihan erilainen ihminen vastassa mitä kuvista tuli mieleen. Tämä toki luonnollista, todellisuus on jotain ihan muuta kuin nettikuvat. Muutamia lopulta olen tavannut useamman kerran, mutta 2kk tapailuiksi ovat jääneet.

Eli nekin jotka treffeille pääsevät, kohtaavat pettymyksiä. Oikeasti. Tapahtumat yms kahvilat mikä tahansa on parempi paikka tutustua uusiin ihmisiin kuin tinder.

Vierailija
86/91 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se pärstä kertoin määrää markkinat, vaikka muikkelit muuta väittääkin. Kyllä niille treenattu mies kelpaa, semmoinen mallikuva mies.

Kannattaa alkaa juomaan viinaa ja mennä ihmisten ilmoille, sieltä se löytyy, niin olen itsekin aina löytänyt mitä höpö höpö tindereistä jne, samat luuhkat siellä on vuosikausia.

Vierailija
87/91 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä lukiessa en ymmärrä miten mulla täysin taviksella on +99 tykkäystä ja matcheja ihan riittämiin. Ja monet oikein mukavat treffit käytynä. 

Vierailija
88/91 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä löysin oman mieheni sen jälkeen kun hän oli ollut 13 vuotta yksin, samantyylinen kohtalo oli että oli jollain deittipalstalla yrittänyt kyllä mutta naisten puolesta aina kaatui johonkin. Tavattiin yhteisen harrastuksen parissa, ikää hänellä oli silloin 34.

Minä löysin omani kaveripiiristä. Ensin oltiin pari vuotta vain kavereita, kunnes huomasin eräs päivä, että sukat pyörii jalassa, kun hän on lähellä. 

Hänellä myös oli ollut profiili treffipalstalla, eikä ollut tullut mitään sieltä, vaikka ihan on normaali ja omaan silmään komea ja ihana mies. Itse myös joskus hetken aikaa kokeilin treffipalstaa, mutta se oli todella turhauttavaa, koska niitä miehiä siellä riitti ja riitti ja kaikki oli keskenään hyvin samanlaisia, eikä kukaan erottunut joukosta. Sellaista tylsää miesmassaa. Sitten lähdin sieltä pois. Ei treffejä, jotain tylsää juttelua vain. Blöh.

Kumppanit on aina löytynyt elävästä elämästä. Ei baarista, vaan harrastuksista, töistä, koulusta, tuttavista jne, yksi metrosta jopa. Suosittelen sulle ap, että jalkaudut oikeaan elämään. Naisia liikkuu tuolla ihan joka päivä. Ala vaikka harrastamaan jotain, niin sieltä saattaa löytyä joku kiva, jonka kanssa jutella ja tutustua. Niin on aina ennenkin tehty ennen kännykkäaikaa ja nettiä.

89/91 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumma, kun täällä joku nainen itkee, ettei sopivaa miestä ole olemassa niin ketjuun satelee yläpeukkuja ja tsemppi kommentteja, kun mies avautuu tilanteesta niin saa kakkaa niskaan. Varsinkin, kun ap:n tilanne on oikeasti ja sitä luokkaa, että hän on siihen jo syyntakeeton.

Silloin kun minä olen täällä av:lla kertonut epäonnistuneista deittailukokemuksistani, olen saanut vastauksia, että minussa on pakko olla vikaa

?

Vierailija
90/91 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko nyt vaan että jos joku nainen sanoo ettei ulkonäössäsi ole vikaa niin se valehtelee. Koska ne naiset itse ja suomi naiset muutenkin ovat maailman nirsoimpia niin eivät ne sinun näköistäsi miestä halua. Kaveri naisesi ovat sinkkuja koska eivät löydä tarpeeksi komeaa miestä. Suomessa on yli 600000 sinkkumiestä ja saman verran sinkkunaisia joten suomi naiset ovat maailman nirsoimpia.

Vierailija
91/91 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

*Tinderissä on yleensä enemmän miehiä kuin naisia, ei päinvastoin. Useimmat tutkimukset ja analyysit viittaavat siihen, että Tinderin käyttäjäkunnassa miehiä on selvästi enemmän kuin naisia.

Tarkat luvut vaihtelevat, mutta

Jos naisia on joku 10-20% Tinderin käyttäjistä, niin luulisi miesten kohtelevan heitä hippusen paremmin. Mutta ei, törkeitä ehdotuksia, suoranaista vittuilua jne Ja siis heti pitäisi mennä saunaan/kotiin tms Joo, vedin omat johtopäätökseni aika vikkelään ja poistuin koko äpistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän