Kyllä vähän syö miestä ja itsetuntoa, ettei deittailu onnistu :(.
Ilmeisesti aivan mahdottomuus minulle. Eli minulla on ikää 34 vuotta, olen deittailut melkein 2 vuotta (säänöllisen/epäsäännöllisesti) ikävä sanoa, että ei se treffipalsta kauaa jaksa kiinostaa jos on siellä yksin. Kukaan ei laita viestiä, eikä monet vastaa ollenkaan tai oikeasti aniharva vastaa, yleensä nekin jotka vastaa eivät ole kovinkaan kiinostuneita vaan pikemminkin kohteliaita. Yksiäkään treffejä en ole edes sopinut, kun ei sinne asti olla edes päästy, että niitä puheeksi vielä ottaisi ja muutamat ovat kieltäytyneet.
Pitkään ajattelin, että vika on ulkonäössäni, kun en ole seuraa löytänyt edellisen parisuhteeni jälkeen, joka toki päättyi muista syistä jo melkein 10 vuotta sitten.
Kyselin monelta naispuoliselta tuttavalta, että onko profiilissani jotain vialla, niin ei kuulemma, oikein hyvin ja huolellisesti tehty, kuva siisti ja hyvä. Esittely hyvä ja asiallinen.
Lopulta aloin ajatella, että ehkä vika on vain ulkonäössäni, en ole riittävän komea vaan ruma, tähän naispuoliset kaverit sitten heti väittivät vastaan, vika onkin kuulemma liian lyhyissä viesteissä. Sain pienen itsetunnon nousun, mutta pian totesin, että sama jatkuu, vaikka oikeasti panostan ihan kaikkeni viestiin ja teen pitkän viestin. Kaverini mielestä viesti oli oikein hyvä ja huoliteltu, mutta ei vastausta. Sama toistui noin 1 5 kertaa putkeen sen jälkeen, kun aloin panostaa viesteihin ja siinä kohtaa oikeasti ymmärsin, että vika todellakin on ulkonäössäni. En keksi mitään muuta syytä.
Aika kurja kohtalo jos vietän loppuikäni yksin. Olen kyllä hieman ylipainoinen ja hiuksetkin harvenneet, mutta ei huomattavasti. Kaverini vakuuttavat, että olen kivannäköinen ja saisin kyllä.
Joo aika negatiivinen vuodatus, mutta nyt on ihan oikeasti pakko sanoa, että minä en enää tiedä voinko tehdä tämän asian eteen enää mitään, kyllä tuli turha ja pahaolo.
Mies34
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Kumma, kun täällä joku nainen itkee, ettei sopivaa miestä ole olemassa niin ketjuun satelee yläpeukkuja ja tsemppi kommentteja, kun mies avautuu tilanteesta niin saa kakkaa niskaan. Varsinkin, kun ap:n tilanne on oikeasti ja sitä luokkaa, että hän on siihen jo syyntakeeton.
Ei noita naisten ketjuja ole puoliakaan siitä mitä miesten. Joka tapauksessa molemmilla valittajilla on tismalleen sama ongelma: rima on liian korkealla. Eli ap nostaa nyt vaan ikärajaa tai sitten runkkailee yksin.
Vierailija kirjoitti:
Kumma, kun täällä joku nainen itkee, ettei sopivaa miestä ole olemassa niin ketjuun satelee yläpeukkuja ja tsemppi kommentteja, kun mies avautuu tilanteesta niin saa kakkaa niskaan. Varsinkin, kun ap:n tilanne on oikeasti ja sitä luokkaa, että hän on siihen jo syyntakeeton.
Mikä huutava vääryys. Pitääkö Euroopan ihmisoikeustuomioistuimeen tuoda esille tämä epäkohta? :DD
Ap unohda tinder. Se ei kerta toimi sinulle (taitaa olla tosi harvat joille toimii). Rupea käymään erilaisissa harrastuksissa missä voisit tavata naisia.
Ystävät eivät uskalla sanoa sinulle totuutta, joten heiltä aivan turha kysyä neuvoa. Luulen, että on monen tekijän summa. Kiinnostaisi todella nähdä minkälaisia keskustelut ovat. Oletko jatkuvalla syötöllä laittamassa viestiä eikä sinulla ole muuta elämää? Mistä asioista juttelee? Parin sanan keskustelut eivät nappaa, tai jos alat kirjoittaa liian pitkiä viestejä, tai odotat, että nainen pitää keskustelua yllä.
Mitä teet työksesi ja mitä harrastat?
Ensimmäisenä kyllä alkoi tökkimään asenteesi. Huono itsetunto ja epätoivo. Iso turn off. Miksi et ole onnellinen sinkkuna? Naisen tehtävä ei ole tuoda elämääsi sisältöä tai tehdä sinua onnelliseksi. Sinun pitäisi itse se luoda itsellesi eli et osaa olla yksin onnellinen. Todennäköisesti ripustautuisit naiseen täysin.
Mitä profiilitekstissäsi lukee? Kiinnostaisi nähdä minkälaisia kuvia sinusta on profiilissa.
Kuinka paljon oikeasti painat? Ja minkä ikäisiä ja näköisiä naisia etsit?
Muista myös se, että naisilla on aina enemmän vientiä. Jos naiselle juttelee samaan aikaan komea, itsevarma mies (tai useita) ja sinä, tottakai nainen valitsee sen johon tuntee enemmän vetoa. Etkö sinäkin tekisi niin?
Aloituksen lukiessani ajattelin, että tämä ihminen ei todellakaan ole valmis parisuhteeseen vaan olisi enemmän riippakivi kuin tasavertainen kumppani. Niin moni ihminen ei keskity kehittämään itseään tai nauttimaan elämästään eikä ole sinut itsensä kanssa vaan itkee yksinäisyyttään ja yrittää kuumeisesti löytää kumppania joka vihdoin toisi sen onnen ja veisi pois kurjan olon. Se on todella epäreilua toiselle ihmiselle.
Pakko lähtee baariin metsästään jotain puumaa.
Vierailija kirjoitti:
Ystävät eivät uskalla sanoa sinulle totuutta, joten heiltä aivan turha kysyä neuvoa. Luulen, että on monen tekijän summa. Kiinnostaisi todella nähdä minkälaisia keskustelut ovat. Oletko jatkuvalla syötöllä laittamassa viestiä eikä sinulla ole muuta elämää? Mistä asioista juttelee? Parin sanan keskustelut eivät nappaa, tai jos alat kirjoittaa liian pitkiä viestejä, tai odotat, että nainen pitää keskustelua yllä.
Ensimmäisenä kyllä alkoi tökkimään asenteesi. Huono itsetunto ja epätoivo. Iso turn off. Miksi et ole onnellinen sinkkuna? Naisen tehtävä ei ole tuoda elämääsi sisältöä tai tehdä sinua onnelliseksi. Sinun pitäisi itse se luoda itsellesi eli et osaa olla yksin onnellinen. Todennäköisesti ripustautuisit naiseen täysin.
Mitä profiilitekstissäsi lukee? Kiinnostaisi nähdä minkälaisia kuvia sinusta on profiilissa.
Kuinka paljon oikeasti painat? J
Ei töissäkäyvällä edes ehdi olla kurjaa. Allekirjoittanut pohtii.
Vierailija kirjoitti:
Vika on siinä että naiset ovat liian selviä. Kun he juovat viinaa niin sinä näytät suorastaan pantavalta.
Tätä nyt ainakaan ei kukaan mies nykyään uskalla tehdä, kun voi seurata tekaistu syyte ties mistä, kun sitä naista alkaa kaduttaa. Vaikka kännihetkellä olisikin ollut kova meno molemminpuolin ja kummankin vapaasta tahdosta.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa myös muistaa, että Tinderissä (ja oletettavasti monessa muussakin vastaavassa) on todella paljon enemmän miehiä kuin naisia. Melkein väistämättä näillä tilastoilla suurin osa miehistä saa vähän tai ei lainkaan viestejä. Niiden lähettäjiä kun on vähän ja heillä taas on läpikäytäviä profiileja pitkä liuta eli välttämättä eivät edes pääse profiilisi asti missään vaiheessa. Monesti miehiltä unohtuu tämä epätasapaino kun harmittelevat "heikkoa suosiotaan". Kannattaa miettiä olisiko myös muita vaihtoehtoja kuin Tinder ja vastaavat, sangen harva nainen niissä on ainakaan kauaa.
Olen mies ja ollut tinderissä kolmen vuoden ajan lyhkäsiä pätkiä ja vielä siellä pyörii samoja naisia mitä kolme vuotta sitten. Osa vielä samoilla kuvilla..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa myös muistaa, että Tinderissä (ja oletettavasti monessa muussakin vastaavassa) on todella paljon enemmän miehiä kuin naisia. Melkein väistämättä näillä tilastoilla suurin osa miehistä saa vähän tai ei lainkaan viestejä. Niiden lähettäjiä kun on vähän ja heillä taas on läpikäytäviä profiileja pitkä liuta eli välttämättä eivät edes pääse profiilisi asti missään vaiheessa. Monesti miehiltä unohtuu tämä epätasapaino kun harmittelevat "heikkoa suosiotaan". Kannattaa miettiä olisiko myös muita vaihtoehtoja kuin Tinder ja vastaavat, sangen harva nainen niissä on ainakaan kauaa.
Olen mies ja ollut tinderissä kolmen vuoden ajan lyhkäsiä pätkiä ja vielä siellä pyörii samoja naisia mitä kolme vuotta sitten. Osa vielä samoilla kuvilla..
Miesten tekemät feikkiprofiilit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Pitäisikö naisten ottaa ensimmäinen Tinder-tyyppi jonka tapaa? Ei teissä kuule kovin paljon ole oikeasti potentiaalisia kumppaneita. Sen lisäksi ihmiset on siellä yleensä on-off. Niin oon itsekin. Välillä monta kuukautta pois, sitten uutta yritystä. Välissä voi olla joku suhteen tapainenkin.
Kuulostaa jälleen kerran siltä, että kriteerit on asetettu täysin pieleen sen suhteen, millaista naista etsii. Lihava ja kaljuuntuva kolmekymppinen kun vaan ei saa niitä kauniimpia ja treenatuimpia hädin tuskin parikymppisiä. 🤷
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä pelaa noita pelejä. Älä alistu tuohon naisten rulettiin. Minä en ole koskaan mennyt tinderiin tai vastaaviin enkä mene. Mua on yrittänyt pari tuttua saada sinne menemään vetoamalla että saisin sieltä varmasti seuraa, mutta en mene koska en suostu pelaamaan tuota peliä.
Samaa mieltä! Noissa äpeissä on niin akkojen markkinat, että ei sinne pidä mennä voimaannuttamaan akkoja. Akkojen kuuluu muutenkin alistua, joten ainoa keino millä mies säilyttää kontrollinen on mennä livenä jututtamaan. Siinä joutuu akat kanssa vastaamaan, ja ottamaan huomioon tykkäsivät tai eivät
En minä ainakaan vastaa tuntemattomille joille en halua jutella livenäkään mitään. Kävelen vaan pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Pitäisikö naisten ottaa ensimm
Voihan sen ottaa jos kohdalle osuu oikea tyyppi. Kukin tekee mitä lystää siellä, se ei ole minun asia. Tykkäilen niistä jotka mun silmää miellyttää. Ja oikeasti potentiaaliset on varmaan 1 suhde 200...
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa jälleen kerran siltä, että kriteerit on asetettu täysin pieleen sen suhteen, millaista naista etsii. Lihava ja kaljuuntuva kolmekymppinen kun vaan ei saa niitä kauniimpia ja treenatuimpia hädin tuskin parikymppisiä. 🤷
Alussa kannattaa tutustua tarjontaan ilman isompia varauksia. Tutustua ihmisiin ja opetella deittailemaan. Kokemuksen karttuessa voi lähteä hakemaan itselle sopivaa kumppania. Se outokin voi olla ihan loistotyyppi joka ei vastannut profiilia ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon oikeasti painat? J
Komppaan tätä vastausta. Kiinnostaa todellinen ylipainon ja terveyden laita, minkälaiset kriteerit ap itse asettaa, onko töissä/opiskelee vai pummina pyörii jne. Monet on mahdolliset syyt, jotka ei aloituksessa tule esille. Epätoivo paistoi minullekin niin selkeänä, että en kiinnostuisi. Pelkäisin joutuvani äidin rooliin.
Tapaavatko ihmiset nykyään enää ihan tavallisessa, todellisessa elämässä? Vai onko osan ajatuksissa joku tinder ainoa väylä löytää kumppani? Entä jos ihminen kehen voisi haluta tutustua ei edes ole missää tinderissä?
Kuulostaa oudolta että joku miettii miksei kelpaa jollekin pienelle osuudelle naisia jotka selaavat jotain deittiappia, ja se olisi sitten kaikki mitä voi tehdä. Älytöntä!
Minä taas kävin marketissa ja kolme naista teki aloitteen, yksi jopa sanoi että hänellä loppuis kohta työpäivä. Varattuna olin tietenkin vain kohtelias ja ystävällinen heitä kohtaan.
Miksi tästä palstasta on tullut tällainen inkkelilauta?
Mä haluaisin nyt vähän tsempata sua AP. Ei ole hyvin minullakaan mennyt. Olin Tinderissä reilu 2v ja tässä mun treffisaldo :
Ensitreffejä 32
Annetut pakit 10
Saadut pakit 21, joista joku 8-9 kanssa tunne molemminpuolinen eli kumpikaan ei halunnut tavata uudelleen
Kolme tapailusuhdetta
Aika huonot lukemat naiselle, jos 70% Miehistä on antanut pakit
No, osa on luetellut naiselle ulkonäkövaatimuksia, silloin osa ei vastaa.