Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä vähän syö miestä ja itsetuntoa, ettei deittailu onnistu :(.

Vierailija
13.09.2024 |

Ilmeisesti aivan mahdottomuus minulle. Eli minulla on ikää 34 vuotta, olen deittailut melkein 2 vuotta (säänöllisen/epäsäännöllisesti) ikävä sanoa, että ei se treffipalsta kauaa jaksa kiinostaa jos on siellä yksin. Kukaan ei laita viestiä, eikä monet vastaa ollenkaan tai oikeasti aniharva vastaa, yleensä nekin jotka vastaa eivät ole kovinkaan kiinostuneita vaan pikemminkin kohteliaita. Yksiäkään treffejä en ole edes sopinut, kun ei sinne asti olla edes päästy, että niitä puheeksi vielä ottaisi ja muutamat ovat kieltäytyneet.

Pitkään ajattelin, että vika on ulkonäössäni, kun en ole seuraa löytänyt edellisen parisuhteeni jälkeen, joka toki päättyi muista syistä jo melkein 10 vuotta sitten.

Kyselin monelta naispuoliselta tuttavalta, että onko profiilissani jotain vialla, niin ei kuulemma, oikein hyvin ja huolellisesti tehty, kuva siisti ja hyvä. Esittely hyvä ja asiallinen. 

Lopulta aloin ajatella, että ehkä vika on vain ulkonäössäni, en ole riittävän komea vaan ruma, tähän naispuoliset kaverit sitten heti väittivät vastaan, vika onkin kuulemma liian lyhyissä viesteissä. Sain pienen itsetunnon nousun, mutta pian totesin, että sama jatkuu, vaikka oikeasti panostan ihan kaikkeni viestiin ja teen pitkän viestin. Kaverini mielestä viesti oli oikein hyvä ja huoliteltu, mutta ei vastausta. Sama toistui noin 1 5 kertaa putkeen sen jälkeen, kun aloin panostaa viesteihin ja siinä kohtaa oikeasti ymmärsin, että vika todellakin on ulkonäössäni. En keksi mitään muuta syytä. 

Aika kurja kohtalo jos vietän loppuikäni yksin. Olen kyllä hieman ylipainoinen ja hiuksetkin harvenneet, mutta ei huomattavasti. Kaverini vakuuttavat, että olen kivannäköinen ja saisin kyllä. 

Joo aika negatiivinen vuodatus, mutta nyt on ihan oikeasti pakko sanoa, että minä en enää tiedä voinko tehdä tämän asian eteen enää mitään, kyllä tuli turha ja pahaolo.

Mies34

Kommentit (91)

Vierailija
1/91 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako ulina-aloitusta ajattelit tänään vielä tehdä? Äläkä väitä, että tämä on sun ensimmäinen aloitus tästä aiheesta. Näitä on taas tänään tullut kuin sieniä sateella.

Vierailija
2/91 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää vain tulko laittamaan mitään itsetunnosta. Itsetuntoni on laskenut näiden kokemusten jälkeen roimasti, mutta en usko sen näkyvän treffipalstalla, kun laitan viestiä naiselle. 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/91 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika ei ole sinussa vaan naisissa.

Vierailija
4/91 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako ulina-aloitusta ajattelit tänään vielä tehdä? Äläkä väitä, että tämä on sun ensimmäinen aloitus tästä aiheesta. Näitä on taas tänään tullut kuin sieniä sateella.

Voin sanoa, että kauniit naiset ulisisi ja kovasti jos heillä koituisi sama kohtalo, kuin ap:lle.

Mutta eihän niin käy onneksi :)

Vierailija
5/91 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystytkö laittamaan jotain lyhyttä erimerkkiä, millaisilla viesteillä aloitat keskustelun ja miten keskustelu siitä etenee jos etenee? 

Vierailija
6/91 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika on siinä että naiset ovat liian selviä. Kun he juovat viinaa niin sinä näytät suorastaan pantavalta.

Vierailija
7/91 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kukaan ei kiinnostu ap:sta, niin kyllä silloin on vika hänessä itsessään.

Vierailija
8/91 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin oman mieheni sen jälkeen kun hän oli ollut 13 vuotta yksin, samantyylinen kohtalo oli että oli jollain deittipalstalla yrittänyt kyllä mutta naisten puolesta aina kaatui johonkin. Tavattiin yhteisen harrastuksen parissa, ikää hänellä oli silloin 34.

Vierailija
9/91 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kukaan ei kiinnostu ap:sta, niin kyllä silloin on vika hänessä itsessään.

Ei se nyt ihan noinkaan mene. Etenkin deittipalstoilla ihmiset ovat usein hyvin pinnallisia. 

Vierailija
10/91 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

99% sinkkunaisista etsii vain sitä täydellistä miestä. Vain pitkä, komea ja koulutettu mies kelpaa. Mitään heikkouksia ei saa olla.

Vierailija
11/91 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

34v, lihava ja hiukset harventuneet? Kyllä, se on se ulkonäkö. 

Vierailija
12/91 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

99% sinkkunaisista etsii vain sitä täydellistä miestä. Vain pitkä, komea ja koulutettu mies kelpaa. Mitään heikkouksia ei saa olla.

Sun heikkous on jankkaaminen siitä että ihmisiä on eri tasoisia. Siinä on se sinun vikasi. 

Vierailija
13/91 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutus? Onko edes lukio käyty?

Vierailija
14/91 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vika on siinä että naiset ovat liian selviä. Kun he juovat viinaa niin sinä näytät suorastaan pantavalta.

Osin totta. Wanhaan aikaan kun tavattiin usein baareissa ja yökerhoissa, niin kyllä se viina edesautti sellaisiakin suhteita alkamaan, mitkä ei varmaan Tinderin kautta olisi ikinä alkaneet. Ja toisinaan näin saattoi löytyä aivan ihana ihminen, jopa aviopuoliso. Monet on selvinpäin Tinderin tarjontaa selatessaan liian kriittisiä, niin ettei tule tutustutta oikein hyviinkään ehdokkaisiin, jos ei aivan täytä kaikkia kriteereitä. Onnellinen parisuhde ei kuitenkaan ole lopulta siitä kiinni, täyttääkö jotkut tiukat speksit.

Vierailija
15/91 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

34v, lihava ja hiukset harventuneet? Kyllä, se on se ulkonäkö. 

No ei ole, jos ei hän tavoittele nuorempia hoikkia ja kauniita naisia. Itse olen 32 v tavallisen näköinen, myöskin lievästi ylipainoinen nainen, ja kyllä minä ainakin voin hyvinkin kiinnostua lihavasta (kunhan ei sairaalloisen) ja kaljuuntuvasta. Jos vaikuttaa muuten minulle sopivalta tyypiltä.

Vierailija
16/91 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä löysin oman mieheni sen jälkeen kun hän oli ollut 13 vuotta yksin, samantyylinen kohtalo oli että oli jollain deittipalstalla yrittänyt kyllä mutta naisten puolesta aina kaatui johonkin. Tavattiin yhteisen harrastuksen parissa, ikää hänellä oli silloin 34.

Joo siis tämä. En mihinkään tasoteoriaan usko mutta deittipalstoilla on ihan oikeasti just tavallisilla, ehkä vähän hajuttomilla ja mauttomilla mutta luonteeltaan tosi mukavilla ja parisuhteeseen ideaaleilla miehillä tosi hankalaa löytää ketään vaikka livenä vientiä olisi heti kun vaan tilaisuus tavata joku jonka kanssa huumori natsaa löytyy. Ei ap mun mielestä vaikuta ulilta tai mitenkään itse syylliseltä kohtaloonsa.

Vierailija
17/91 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet nuori vielä, joten älä stressaa niin paljon. Mun mies oli kahta kuukautta vaille 40.v, kun alettiin seurustelemaan. Hän oli ollut sinkkuna 12 vuotta. 

Vierailija
18/91 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osin totta. Wanhaan aikaan kun tavattiin usein baareissa ja yökerhoissa, niin kyllä se viina edesautti sellaisiakin suhteita alkamaan, mitkä ei varmaan Tinderin kautta olisi ikinä alkaneet. Ja toisinaan näin saattoi löytyä aivan ihana ihminen, jopa aviopuoliso. Monet on selvinpäin Tinderin tarjontaa selatessaan liian kriittisiä, niin ettei tule tutustutta oikein hyviinkään ehdokkaisiin, jos ei aivan täytä kaikkia kriteereitä. Onnellinen parisuhde ei kuitenkaan ole lopulta siitä kiinni, täyttääkö jotkut tiukat speksit.

Kuvat on myös ihan eri asia kuin nähdä joku livenä. Jollakin saattaa olla Tinderissä tosi epäedustava kuva mutta oikeassa elämässä sama henkilö voi olla hyvinkin vetävä kun mukaan tulee ääni, eleet, nauru ja ilmeet.

Vierailija
19/91 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää tykkään aika lihavista miehistä. Semmosista turvallisista ja mukavista nallekarhuista. Vaikka ite oon aika hoikka ja nättikin. Haaveilen että halaisin lihavaa miestä ja siitä miltä sen maha tuntuis mun mahaa vasten. Ja tää juttu on muuten ihan tosi. En tiiä miks vähän lihavat kiehtoo mua. 

T. Nainen 46v.

Vierailija
20/91 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

35-vuotiaana miehen pitää siirtyä viimeistään ulkomaalaisiin naisen. Lähinnä venäläisiin tai aasialaisiin naisiin. Alle 35-vuotiaana komeilla miehillä on vielä mahdollisuus saada hyvä nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi