Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+60 vuotiailla vanhemmillani alkanut jo järjenjuoksu hidastumaan

Vierailija
13.09.2024 |

Myönnän etten tiennyt että +60 vuotiailla se näkyy jo noin selvästi. Alkaa olla vaikeaa keskustella niinkuin ennen kun normaaleissa keskusteluissa on heillä vaikeuksia pysyä mukana ja ymmärtää kuulemansa. Ennen tätä ei ollut.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joistakin tämän huomaa, jopa työpaikoilla joskus on kollega joka iän myötä alkaa selvästi käymään hitaammalla.

Toisille taas ei tapahdu mitään. 

Mä oon 70v enkä ole hidas, enkä osaamaton, ymmärrän ohjeet, opiskelen...

KAtoppa AP omaa päätäsi, voi se hidastuminen olla siellä! Älä muita syyttele!

Vierailija
62/65 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sytojen jäljiltä aivosumua. Odotan, että helpottaisi parissa vuodessa. Olen huomannut, että kuulon heikkeneminen on enemmän se, joka luo höpertymistä. Ei ihan hahmota, mitä toinen kysyy eikä viitsisi olla koko ajan kyselemässä, mitä mitä. Järjessä ei sinällään mitään vikaa muutoin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

JJoo kyllä sinäkin vanhenet, katotaas sitten...

Vierailija
64/65 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tyttäristä on tullut sellaisia herkkänahkaisia, mahdollista lapsuustraumaa kyttääviä terapiamössöjä, varomme sanomasta heille yhtään mitään, varsinkaan mielipidettä yhtään mistään. Pojan kanssa sitten jutellaan kuin normaalille ihmiselle. 

Vierailija
65/65 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä on liikkeellä ja todella paljon. Mun toinen vanhemmista on täysi tollo. Ei hahmota, koska asiat on tapahtunut. Puhuu 2 vuotta vanhasta asiasta kuin olisi eilen tapahtunut. Hokee jotain helppoa asiaa 10 kertaa peräkkäin. Sanoin talvella jotain, että tiellä oli rottia (kysyi, että miten ne tarkenee olla ulkona). 

Mä ole IHAN VARMA, että kyseessä on rokotteen laukaisema aivosumu. On järjetöntä, että kaikki olisi vain "ajallista sattumaa". Rokote sisältää alumiinia ja elohopeaa, jotka aiheuttaa alzheimeriä jne. Niitä ei saa käyttää ihmiseen. Oli fiksu ja täysikuntoinen, ennen piikkejä. Nyt toimintakyvytön potilas. 

Höpö höpö nuo rokotejutut. Muuten kyllä tunnistan ilmiön. Vanhempani ovat samanlaisia vähän tolloja välillä. Jotkut vaan on sellaisia. He puhuvat jopa 10 vuotta vanhoista asioista kuin ne olisivat ihan tuoreita. Mutta heidän elämässään ei ole juuri mikään muuttunut, eivätkä he tee paljon mitään eläkkeellä niin ei kai sitä ajankulua sitten tajua..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi