Mies suuttui ja pyytää muuttamaan asunnostaan
Mies oli salaa kirjautunut puhelimelleni ja näytölle oli saapunut miespuolisen työkaverin viesti, jossa kiitteli viesteistä. Työkaverille olin laittanut pari päivää aiemmin, että kiitos kun olet olemassa ja autat aina töissä jne jne. Olemme ahkeroineet pitkään saman projektin parissa, joten meillä on töidenkin puolesta läheiset platoniset välit ja kumpikin on vakituisesti varattu.
Oma mies väittää minun pettäneen ja pyysi poistumaan (muuttamaan tavaroiden kanssa) miehen asunnosta. Mies lähti kaverilleen ja odottaa minun häipymistä ennen kuin saapuu iltakymmeneen mennessä kotiin. Yritin puhua ennen kuin mies lähti ja nyt ei vastaa soittoihin ei viesteihin ja puhelin on pois päältä. Pettänyt en ole, en missään muotoa mutta mies sanoi olevansa varma eikä olisi ikinä uskonut minunlaiseni uskollisen ja kiltin vaimon pettävän, mutta näin vain päättyi meidän suhde. Noin mies sanoi ennen kuin häipyi. En aio muuttaa yhteisestä kodista, mutta miten saan miehen vakuuttuneeksi etten ole pettänyt? Mieheni suuttuu harvoin, mutta tämä väärinkäsitys meni niin syvälle kun näin miehen järkyttyneen ilmeen ja itkuiset silmät. Mitä teen? -Vaimoke
Kommentit (85)
Minkä takia teillä on toistenne puhelinnumerot? Ymmärrän miestä oikein hyvin että kenkää saat.
Onkohan se AP enää hengissäkään. :(
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen viesti naiselta on kalastelua. Ei ole tapahtunut mitään, mutta olisiko mahdollista. Työkiitokset annetaan työpaikalla suullisesti.
Näin...! Kiitokset annetaan todellakin suullisesti ja varsinkin silloin, jos varattuja kummatkin. Se on raja, jota ei rikota. Ymmärrän tästä syystä miehesi halun häätää sinut pois, vaikka se onkin hieman ylimitoitettua. Ei savua ilman tulta....
Toisen tavaroiden tahallisesta vahingoittamisesta joutuu korvausvastuuseen.