Tapailumies oli viime vuonna Pride-kulkueessa. Onko turn
Kommentit (40)
Ei todellakaan Se kulkue on ihan kaikille..
Itse koen ainakin olevani siellä se oli sateenkaaren laidoilla. Olen ihan tavallinen. Eikö siihen sateenkaarern mahdu muitakin kuin homoja ja lesboja ja bi? Eikös ihan heterotkin kuulu saternkaareen?
Ei kai sitä voi joku ryhmä vain omia? Kaikki me sinne sateenkaaren kuulumme, olemme kaikki omanlaisia erilaisia ja samanlaisia.
Oon mennyt vähän vouhotukseksi jos oikeasti siihen sateenkaareen eivät mahtuisi kaikki.
Häh? Sehän on kulkue. Miten se nyt vaikuttaisi jonkun tapailun?
Vierailija kirjoitti:
Häh? Sehän on kulkue. Miten se nyt vaikuttaisi jonkun tapailun?
Varmaan siksi että mies voi tulla kaapista yks kaks.
Minulle se on aivan rehellisesti turn on. Arvostan miestä, joka jakaa kanssani nuo arvot ja on valmis puolustamaan niitä osallistumalla kulkueeseen.
Vierailija kirjoitti:
Minulle se on aivan rehellisesti turn on. Arvostan miestä, joka jakaa kanssani nuo arvot ja on valmis puolustamaan niitä osallistumalla kulkueeseen.
Haittaako, jos miehellä on myös tapailumiehiä?
Minä olen ollut siellä poliitikkokavereiden kanssa, miesten ja naisten, olemme kaikki heteroita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se tähän liittyy?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ollut siellä poliitikkokavereiden kanssa, miesten ja naisten, olemme kaikki heteroita.
Kukaan ei usko. Kokoomus ei edes osallistu tuollaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se tähän liittyy?
Seksuaalinen suuntautuminen liittyy parin valintaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se tähän liittyy?
Seksuaalinen suuntautuminen liittyy parin valintaan.
Jaa, luulin, että aloituksessa kysyttiin kulkueeseen osallistumisesta. My bad.
Vierailija kirjoitti:
Tänäänkö se kulkue on?
Eikö se ole Tuska-festarien rinnakkaistapahtuma?
Mun mies on osallistumassa nyt viidettä kertaa peräkkäin. Hänen parasystävänsä, mies jonka kanssa ovat olleet ystäviä yläasteikäisistä alkaen, tuli kaapista ulos kahdeksan vuotta sitten. Ei ollut todellakaan helppo asia hyvin uskonnollisessa perheessä kasvaneelle miehelle, vallankin kun osa sukulaisista ja lapsuudenpeheestä katkaisi välinsä häneen.
Ehdoton turn on. Itsekin käyn prideilla.
Poistoon, ei edes hyvän päivän tuttu! Jos on noin epävarma itsestään ei kannata edes unelmoida yhteisestä tulevaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Haluatko oikean vastauksen vai virallisen vastauksen? Jos naisilta kysyy, niin on turn on, koska "jätkälle on arvot ja ihmisoikeudet tärkeitä blaa blaa". Mutta oikea vastaus taas on että tuolla ei oo hevon vit nkaan merkitystä, vaan sillä on, onko jätkä oikeasti mies jolla on oma tahto ja oma näkemys, vai onko kyseessä vain säälittävä reppana joka naama punaisena huutaa ihmisoikeuksia ja kasvissyöntiä.
Todellisuudessa ei mitään väliä mihinkään suuntaan.
Mahtavaa yleistystä taas. Olethan huomannut, että esim. persujenkin puheenjohtaja on nainen? Ei kaikki naiset ole arvopohjaltaan samanlaisia. Eivätkä kaikki naiset edes viehäty samanlaisista miehistä. Itse myönnän viehättyväni aika miehisistä miehistä, mutta esim. ystäväni aviomies on oikeastaan aika feminiininen. Se on toki totta, että äärimmäiset mielipiteet ja niiden voimakas esille tuonti asiasta kuin asiasta rajaa kiinnostuneiden joukkoa merkittävästi.
Suurin osa on noin niinku heteroita ja kauhee kohkaus jostain kulkueesta
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan Se kulkue on ihan kaikille..
Itse koen ainakin olevani siellä se oli sateenkaaren laidoilla. Olen ihan tavallinen. Eikö siihen sateenkaarern mahdu muitakin kuin homoja ja lesboja ja bi? Eikös ihan heterotkin kuulu saternkaareen?Ei kai sitä voi joku ryhmä vain omia? Kaikki me sinne sateenkaaren kuulumme, olemme kaikki omanlaisia erilaisia ja samanlaisia.
Oon mennyt vähän vouhotukseksi jos oikeasti siihen sateenkaareen eivät mahtuisi kaikki.
Pääseekö nazzitkin kulkueeseen?!
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa on noin niinku heteroita ja kauhee kohkaus jostain kulkueesta
Eipä nyt yleistetä!
Haluatko oikean vastauksen vai virallisen vastauksen? Jos naisilta kysyy, niin on turn on, koska "jätkälle on arvot ja ihmisoikeudet tärkeitä blaa blaa". Mutta oikea vastaus taas on että tuolla ei oo hevon vit nkaan merkitystä, vaan sillä on, onko jätkä oikeasti mies jolla on oma tahto ja oma näkemys, vai onko kyseessä vain säälittävä reppana joka naama punaisena huutaa ihmisoikeuksia ja kasvissyöntiä.
Todellisuudessa ei mitään väliä mihinkään suuntaan.