Millaista ihmistä pidät tyhmänä? Perustelut.
Tarkoitan tyhmyydellä vähäistä älyllistä kapasiteettia verrattuna sellaisiin ihmisiin, jotka luokittelet normaaliälyisiksi ja älykkäiksi.
Kommentit (128)
Semmonen ku ei osaa ottaa tilaisuudesta vaaria
Minä heterona otankin mummon eli olen viisas.
Suurinta osaa ihmisistä. Nettitestin mukaan äo:ni on 120, joten olen huomattavasti muita älykkäämpi.
Vierailija kirjoitti:
Ihmistä,jolta puuttuu maalaisjärki. Joka ei osaa ajatella yhtään asioita järkevästi.
Mäkin tulin vastaamaan maalaisjärjen puuttumista.
Ehdotonta. Jos on jonkun asian suhteen perusteettomasti ehdoton, kertoo se jonkinlaisesta henkisen kapasiteetin vajaavaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pullaposkista nörttimiestä joka ehdottaa tehdä lapsen Taylor Swiftille. Tarvitseeko perustella.
Nauttisin jos Taylorin olisi pakko tehdä lapsi jollekin miehelle, joka ei ole 5/5 komistus ja supertähti. Olisi ihan oikein Taylorille.
Saisi ihan kivat elarit kyllä, vaikka tuskin Taylorillakaan on rahasta pulaa.
Sellaista ihmistä, kuten avaaja, joka kyselee nimettömänä itselleen tunnusmerkistöä lasten palstalla!
Vierailija kirjoitti:
Suurinta osaa ihmisistä. Nettitestin mukaan äo:ni on 120, joten olen huomattavasti muita älykkäämpi.
Tää oli kai sarkasmia, eikö?
Sellaista joka joutuu huijatuksi.Aina kannattaa ottaa selvää ennen kuin antaa pankki tunnuksensa tai vastaa outoihin numeroihin.Niin paljon niistä on jo monta vuotta varoiteltu.Muistisairaat ovat eri tosin edes muistavat pankki tunnuksiaan.
Jos puuttuu kriittistä ajattelua. Jos uskoo vaikka salaliittoteorioihin tai että maapallo on litteä. Jos uskoo tietävänsä tai ymmärtävänsä asioita paremmin kuin niihin vuosikymmeniä perehtyneet asiantuntijat, vaikka itse on käynyt vain peruskoulun
Sellaista joka vihoissaan luokittelee ihmisiä ja pitää osaa ihmisistä vähempiälyisenä vaikka kaikilla meillä on hyvät puolemme.
Ja sellaista joka purkaa vihansa ja pahan olonsa muihin tajuamatta itse hidastaa jolloin viha häviää.
Noniin: Oletko tarpeeksi osaava/älykäs hidastamaan?
Jos leimaat tämän typeryytenä se osoittaa että et taida olla.
Kaikkia, jotka ovat asioista eri mieltä kuin minä.
Perustelut: minä tiedän kaiken ja olen aina oikeassa, joten vain tyhmä on eri mieltä.
t: Setämies
Vierailija kirjoitti:
Jos puuttuu kriittistä ajattelua. Jos uskoo vaikka salaliittoteorioihin tai että maapallo on litteä. Jos uskoo tietävänsä tai ymmärtävänsä asioita paremmin kuin niihin vuosikymmeniä perehtyneet asiantuntijat, vaikka itse on käynyt vain peruskoulun
Tää oliski helppo tapa määritellä tyhmät. Vaan ei nuo asiantuntijoihin uskomattomat tai salaliittoteoreetikot ole automaattisesti kritiikittömiä, se kritiikki osuu vain eri tahoon mitä ihmisillä yleensä.
Pidän 90 prosenttia ihmisistä tyhminä lampaita, jotka eivät tajua miten heidän ajatuksiaan ohjaillaan.
Simpsonit nauraa heille.
Sellaista, joka kyselee vauvalla tuollaisia kysymyksiä
Vierailija kirjoitti:
Ihmistä,jolta puuttuu maalaisjärki. Joka ei osaa ajatella yhtään asioita järkevästi.
Maalaisjärjen puuttuminen on ihan positiivsta. Jos terve järki puuttuu, niin se on huono juttu.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkia, jotka ovat asioista eri mieltä kuin minä.
Perustelut: minä tiedän kaiken ja olen aina oikeassa, joten vain tyhmä on eri mieltä.
t: Setämies
Miehiä pelkäävä hupakkofeministi esitti nokkelan kommentin.
Ihminen, joka on sisällöllisesti täysi nolla, mutta joka kuvittelee, että kun ostaa ja omistaa tietyt merkkituotteet, niin oma todellinen arvo siitä jotenkin nousisi, että esim. kantaa kädessään tietyn merkkistä laukkua, on korvannut omat hampaansa valkoisella laminaattiaineksella tai ajaa tietyn merkkistä velkaista ajoneuvoa.
Yllättää joka kerta, miten paljon tällaisia ihmisiä on. Ja kun kysyy, että mitä he tekevät tai osaavat, he kertovat vastaukseksi jotain epämääräistä ja alkavat sitten nostella näkyviin merkkituotteitaan, ikään kuin se jotenkin kompensoisi sitä, että on täysin hyödytön ja vähä-älyinen ihminen.
Sellainen, joka luulee tietävänsä joka asiasta paremmin kuin kyseisen alan ekspertit ja tutkijat. Sellainen, joka kieltäytyy uskomasta faktoja.
Ja toi pilkutus..