Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista ihmistä pidät tyhmänä? Perustelut.

Vierailija
12.09.2024 |

Tarkoitan tyhmyydellä vähäistä älyllistä kapasiteettia verrattuna sellaisiin ihmisiin, jotka luokittelet normaaliälyisiksi ja älykkäiksi. 

Kommentit (128)

Vierailija
61/128 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein vähä-älyisintä on väittää,että Arabian ja Somaliankieliset uutiset auttavat ymmärtämään Suomalaista yhteiskuntaa,Käsittämättömätöntä Ylelogiikkaa,on tosiaan liikaa löysää rahaa Ylellä,veronmaksajat kiroaa koko paskan.

Onko vähä-älyisyyttä vai mitä, kun ei osaa kirjoittaa äidinkieltään?  Kielten nimet ja kansalaisuus --> pienet alkukirjaimet.

Ja toi pilkutus..

Vierailija
62/128 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen ku ei osaa ottaa tilaisuudesta vaaria

Minä heterona otankin mummon eli olen viisas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/128 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurinta osaa ihmisistä. Nettitestin mukaan äo:ni on 120, joten olen huomattavasti muita älykkäämpi.

Vierailija
64/128 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmistä,jolta puuttuu maalaisjärki. Joka ei osaa ajatella yhtään asioita järkevästi. 

Mäkin tulin vastaamaan maalaisjärjen puuttumista.

Vierailija
65/128 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotonta. Jos on jonkun asian suhteen perusteettomasti ehdoton, kertoo se jonkinlaisesta henkisen kapasiteetin vajaavaisuudesta. 

Vierailija
66/128 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pullaposkista nörttimiestä joka ehdottaa tehdä lapsen Taylor Swiftille. Tarvitseeko perustella. 

Nauttisin jos Taylorin olisi pakko tehdä lapsi jollekin miehelle, joka ei ole 5/5 komistus ja supertähti. Olisi ihan oikein Taylorille.

Saisi ihan kivat elarit kyllä, vaikka tuskin Taylorillakaan on rahasta pulaa.

Vierailija
67/128 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista ihmistä, kuten avaaja, joka kyselee nimettömänä itselleen tunnusmerkistöä lasten palstalla!

Vierailija
68/128 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurinta osaa ihmisistä. Nettitestin mukaan äo:ni on 120, joten olen huomattavasti muita älykkäämpi.

Tää oli kai sarkasmia, eikö?

Vierailija
69/128 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista joka joutuu huijatuksi.Aina kannattaa ottaa selvää ennen kuin antaa pankki tunnuksensa tai vastaa outoihin numeroihin.Niin paljon niistä on jo monta vuotta varoiteltu.Muistisairaat ovat eri tosin edes muistavat pankki tunnuksiaan.

Vierailija
70/128 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puuttuu kriittistä ajattelua. Jos uskoo vaikka salaliittoteorioihin tai että maapallo on litteä. Jos uskoo tietävänsä tai ymmärtävänsä asioita paremmin kuin niihin vuosikymmeniä perehtyneet asiantuntijat, vaikka itse on käynyt vain peruskoulun

Vierailija
71/128 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista joka vihoissaan luokittelee ihmisiä ja pitää osaa ihmisistä vähempiälyisenä vaikka kaikilla meillä on hyvät puolemme.

Ja sellaista joka purkaa vihansa ja pahan olonsa muihin tajuamatta itse hidastaa jolloin viha häviää.

Noniin: Oletko tarpeeksi osaava/älykäs  hidastamaan?

Jos leimaat tämän typeryytenä se osoittaa että et taida olla.

Vierailija
72/128 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia, jotka ovat asioista eri mieltä kuin minä.

Perustelut: minä tiedän kaiken ja olen aina oikeassa, joten vain tyhmä on eri mieltä.

t: Setämies

Vierailija
73/128 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos puuttuu kriittistä ajattelua. Jos uskoo vaikka salaliittoteorioihin tai että maapallo on litteä. Jos uskoo tietävänsä tai ymmärtävänsä asioita paremmin kuin niihin vuosikymmeniä perehtyneet asiantuntijat, vaikka itse on käynyt vain peruskoulun

Tää oliski helppo tapa määritellä tyhmät. Vaan ei nuo asiantuntijoihin uskomattomat tai salaliittoteoreetikot ole automaattisesti kritiikittömiä, se kritiikki osuu vain eri tahoon mitä ihmisillä yleensä. 

Vierailija
74/128 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän 90 prosenttia ihmisistä tyhminä lampaita, jotka eivät tajua miten heidän ajatuksiaan ohjaillaan.

Simpsonit nauraa heille.

Vierailija
75/128 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista, joka kyselee vauvalla tuollaisia kysymyksiä

Vierailija
76/128 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuja. 

I rest my case. 

Vierailija
77/128 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmistä,jolta puuttuu maalaisjärki. Joka ei osaa ajatella yhtään asioita järkevästi. 

Maalaisjärjen puuttuminen on ihan positiivsta. Jos terve järki puuttuu, niin se on huono juttu.

Vierailija
78/128 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkia, jotka ovat asioista eri mieltä kuin minä.

Perustelut: minä tiedän kaiken ja olen aina oikeassa, joten vain tyhmä on eri mieltä.

t: Setämies

Miehiä pelkäävä hupakkofeministi esitti nokkelan kommentin.

Vierailija
79/128 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen, joka on sisällöllisesti täysi nolla, mutta joka kuvittelee, että kun ostaa ja omistaa tietyt merkkituotteet, niin oma todellinen arvo siitä jotenkin nousisi, että esim. kantaa kädessään tietyn merkkistä laukkua, on korvannut omat hampaansa valkoisella laminaattiaineksella tai ajaa tietyn merkkistä velkaista ajoneuvoa. 

Yllättää joka kerta, miten paljon tällaisia ihmisiä on. Ja kun kysyy, että mitä he tekevät tai osaavat, he kertovat vastaukseksi jotain epämääräistä ja alkavat sitten nostella näkyviin merkkituotteitaan, ikään kuin se jotenkin kompensoisi sitä, että on täysin hyödytön ja vähä-älyinen ihminen. 

Vierailija
80/128 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka luulee tietävänsä joka asiasta paremmin kuin kyseisen alan ekspertit ja tutkijat. Sellainen, joka kieltäytyy uskomasta faktoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä