Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mahdollista saada naista

Vierailija
11.09.2024 |

Kerron vähän itsestäni. Eli kohta 40 v mies olen. Olen vain käynyt ihan ammattikoulun. Täl hetkel ollut muutama vuosi jo vakituinen työ, tienaan sen verran et pärjään. No ulkonäköä kehuttu kyllä ja olen myös pitkä, vähän mahaa. Käyn välillä lenkkeilemäs mut ei sen kummempia harrastuksia ole. Olen kyllä seurustellu. Luonteelta kiltti ja vähän ujo. No ennen kamppailin mt- ongelmienkaa ja saanut terapiaa ja muuttunut. Velkaa on täl hetkel yli 30 tuhatta. Melkee viikottain myös juonut alkoholia. Tuntuu ettei naiset enää millää kiinnostu, nuorempana se oli erilaista, kiinnostuuko naiset tälläsestä?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat hieman yksinkertaiselta. 

Vierailija
22/45 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat hieman yksinkertaiselta. 

MIllä tapaa sun mielestä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset kiinnostuu itsevarmasta miehestä, ei sääliä hakevasta.

Vierailija
24/45 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei kiinnostuisi? Ja kuten jokaisen kohdalla, jotkut eivät kiinnostu ja jotkut kiinnostuvat. En näe mitään ongelmaa paitsi sen, että olen varattu, mutta se on tämän tiedon perusteella ainoa syy miksi en kiinnostuisi.

Koska mulle on sanottu et oon ongelmatapaus ja kukaan ei halua tälläistä.

Alkoholi on ongelma. Moni nainen pelkää, että joutuu loppuikänsä katsomaan toisen juomista. Suosittelen raittiutta.

Muuten elämäntaparemontissa on kivaakin, että on kaveri. Joku, jonka kanssa käydä kokeilemassa keilausta jne. Muutenkin sellaisen mies kiinnostaa, jota kiinnostaa käydä vaikka ilmaisissa tapahtumissa. 

Vierailija
25/45 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset kiinnostuu itsevarmasta miehestä, ei sääliä hakevasta.

Kyllä minullaki naisia on ollut ja yöseuraa paljonkin, vaikka on näitä ongelmia. Mutta ehkä se on helpompi jatkaa sinkkuna.

Vierailija
26/45 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hankkia joku muu harrastus kuin alkoholi. Sinne vaan kokkikurssille, taidekurssille, joogaan, kuoroon, vapaaehtoistoimintaan...siellä ne naiset on. 

Vierailija
27/45 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat joka paikkakunnalla samanlaisia nenä pystyssä ohikulkevia diivoja. Niin tavallista paremman näköiset kuin ne vaatimattomamman näköiset. Onnea vaan naisen hakuun kaikille, jotka sellaista hakevat. 

Vierailija
28/45 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten sanoin olen yrittänyt naisia, mutta suurin osa heistä ei vastaa ja ota minuun yhteyttä. Jatkuvasti se on tämmöistä ihan kun ei jotenkin kiinnosta tarpeeksi

Ota huomioon, että osa ottaa kaikkiin suunnilleen naisiinkin yhteyttä. Jo sen setviminen vie monen energiaa. Sitä en ymmärrä kun täysin vastakkaiset elämänarvot omaavakin lähettää viestiä, vaikka tietää suunnilleen jonkun ihmeen vuoksi naisen vastaavan hänelle.

Vierailija
29/45 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuntuu että monet naiset vaativat vähän liian täydellistä miestä, monilla meillä ongelmat on ja paheet.

Vierailija
30/45 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun ei ota ollenkaa naiset yhteyttä, joskus nuorempana vielä otti, en ymmärrä, ehkä kriteerit on kasvanut sitten.

Vierailija
31/45 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä monesti on sanottu et olen kivan pitkä ja näytän hyvältä, mutta ei tarpeeksi kiinnostuta, en tiiä sitten missä se syy on

Vierailija
32/45 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset millanen mies teille oikein kelpaa?

Vierailija
33/45 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä se on parempi tehdä töitä, alkaa urheilee liikkumaan ja käy vaan töissä. Ei mieti naisia

Vierailija
34/45 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi saada löllön tatuoidun siilitukan, samalla saat ehkä muutakin.

Vierailija
35/45 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No moi, no olen sua vähän vanhempi Mimosa. Mä oon töissä ollut viime vuonna ja no tota se oli semmoinen parin viikon juttu. No sit oon viä neitsyt ja no ihan ok naama. No oon noin 30kg ylipainoinen. No joo, sit just kun ei kukaan mies oikein oo lähestynyt. No ku en osaa edes puhua oikein mieste kans. Mut oon kyl tosi surullinen ja sexii en oo saanu saati ollu suhtees. Joskus joku vähän hymyillyt kyl kaupas. 

Vierailija
36/45 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä kuulostaa, mutta pari vinkkiä: 1) älä käytä sanoja/sanontaa "saada naista", koska se nyt vaan on ihan typerä, 2) kiinnitä huomiota alkoholin käyttöösi, sillä se pilaa terveytesi ja ihmissuhteesi. Alkoholin käyttö karkoittaisi ainakin minut. Muuna lisävinkkinä: 3) huolehdi hygieniasta ja siisteydestä. Sitten vain rohkeasti tutustumaan uusiin ihmisiin. Tsemppiä!

Vierailija
37/45 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Allu lopettanut lääkityksen? Sille vaikuttaa nyt. Entä terapia? Vaikka tuskin sitäkään enää on koska olet  todennäköisesti lääkkeetkin jättänyt.

Voi ressu parka sinua.  Mikään järkipuhe ei tehoa.   Epävakaa persoonallisuushäiriö  on tuskallinen sitä sairastavalle ja ympäristölle.  Olisit  nyt vain yrittänyt keskittyä siihen terapiaan kun Kelan tuenkin sait.  Meni sekin hukkaan.

Montakohan vuotta olet ihmetellyt miksi et kelpaa naisille etkä ota kuuleviin korviisi mitään.  Saan nähdä minkälainen jankutuslitania tästäkin taas tulee.

Vierailija
38/45 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt menee paremmin, palkkakin on hyvä ja lyhennän velkaa ja olen vähän muuttunut, mutta naisen saanti tosiaan on kiven alla, en tiedä mitä tehdä

Vierailija
39/45 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No moi, no olen sua vähän vanhempi Mimosa. Mä oon töissä ollut viime vuonna ja no tota se oli semmoinen parin viikon juttu. No sit oon viä neitsyt ja no ihan ok naama. No oon noin 30kg ylipainoinen. No joo, sit just kun ei kukaan mies oikein oo lähestynyt. No ku en osaa edes puhua oikein mieste kans. Mut oon kyl tosi surullinen ja sexii en oo saanu saati ollu suhtees. Joskus joku vähän hymyillyt kyl kaupas. 

voisin panna sua takaapäin muhkea peppu kiihottaa.

Vierailija
40/45 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä sillon alle 30v miehenä oli vientiä kun oli ihan komea ja pitkäkin vielä, vaikka ei töissä käynyt, mutta tuntui että naisia sillon kiinnosti paremmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän