Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mahdollista saada naista

Vierailija
11.09.2024 |

Kerron vähän itsestäni. Eli kohta 40 v mies olen. Olen vain käynyt ihan ammattikoulun. Täl hetkel ollut muutama vuosi jo vakituinen työ, tienaan sen verran et pärjään. No ulkonäköä kehuttu kyllä ja olen myös pitkä, vähän mahaa. Käyn välillä lenkkeilemäs mut ei sen kummempia harrastuksia ole. Olen kyllä seurustellu. Luonteelta kiltti ja vähän ujo. No ennen kamppailin mt- ongelmienkaa ja saanut terapiaa ja muuttunut. Velkaa on täl hetkel yli 30 tuhatta. Melkee viikottain myös juonut alkoholia. Tuntuu ettei naiset enää millää kiinnostu, nuorempana se oli erilaista, kiinnostuuko naiset tälläsestä?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillon nuorempana naisia ei kiinnostanu kävikö töissä vai oliko työtön.. tosin opiskelin sillon, mut nyt naiset on rahan perässä ja sitä pitäs olla ja hieno auto jne.

Vierailija
42/45 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut täälä on vapaa komea pitkä mies jolla on työpaikka ja ihan hyvä palkka, ei oo löytyny sopivaa ja olen toki vähän nirso ei kaikki kelpaa, mut mieluiten nainen jolla on muotoja ja mukava toki, hoikat naiset ei sytytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKS TE NAISET ETTE MUSTA KIINNOSTU.. OON TOSI PITKÄ JA KOMEA MIEHEKSI JA MNULLA ON HYVÄ VAATETYYLI OOTTE IHAN SEKASIN TE NAISET?

ENNEN TAPASIN NAISIA JA SAIN SEKSIÄ NYT OLLUT JO VUOSIA JUMISSA YKSIN KOTONA

HALUAN ETTÄ NAINEN HALUAA MUN KAINALOON KOSKEA MINUA JA OLLA YÖTÄ MUN VIERESSÄ MITEN TÄÄ ON NÄIN VAIKEETA.. VUOSIA OLLUT JO YKSIN JA SEONNUT

MIKS HITOSSA TÄÄ ON OIKEESTI TÄLLÄSTÄ MITÄ IHMETTÄ? MIKS TE NAISET OOTTE NOIN HITON NIRSOJA... HÄ???

mIKSEI KUKAA TAVIS PULLUKKA TAVIS NÄTTI NAINEN VOI TULLA VLOPUKS MUN LUO JA OLLA MUN VIERESSÄ?

HALUAISIN NIIN KOVASTI NAISEN TÄHÄN KAINALOON JA OLLA NAISENKAA EN JAKSA EN EN EN JAKSA ENÄÄ OLLA YKSIN

OON NIIN TOTAALISESTI KYLLÄSTYNY ITSEENI TÄHÄN ELÄMÄÄN.. EI OO KAVEREITA VELKAA ON YLI 25 TUHATTA.. TÖISSÄ EI KANNATA KÄYDÄ MAKSELEN 20 V VELKOJA... EN SAA MISTÄÄ LÄHEISYYTTÄ EN JAKSA

Haluaisin mielelläni tappaa itsein.. en uskalla sitä tehdä

Niin mitä vikaa mussa on naiset?

Vierailija
44/45 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas kaikenmaailman hulluja tääläki on. Joten saa tämä ketju olla ja adios, mä lähden töihin.

Vierailija
45/45 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, keskustelu menee oudoksi. Josko mentäisiin nukkumaan ja huomenna aamulenkille tuulettamaan päätä? Parempi mieli, kirkkaammat ajatukset. Kenties vastaan tulee uusia mukavia tuttavuuksiakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme