Onko mahdollista saada naista
Kerron vähän itsestäni. Eli kohta 40 v mies olen. Olen vain käynyt ihan ammattikoulun. Täl hetkel ollut muutama vuosi jo vakituinen työ, tienaan sen verran et pärjään. No ulkonäköä kehuttu kyllä ja olen myös pitkä, vähän mahaa. Käyn välillä lenkkeilemäs mut ei sen kummempia harrastuksia ole. Olen kyllä seurustellu. Luonteelta kiltti ja vähän ujo. No ennen kamppailin mt- ongelmienkaa ja saanut terapiaa ja muuttunut. Velkaa on täl hetkel yli 30 tuhatta. Melkee viikottain myös juonut alkoholia. Tuntuu ettei naiset enää millää kiinnostu, nuorempana se oli erilaista, kiinnostuuko naiset tälläsestä?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Miksei kiinnostuisi? Ja kuten jokaisen kohdalla, jotkut eivät kiinnostu ja jotkut kiinnostuvat. En näe mitään ongelmaa paitsi sen, että olen varattu, mutta se on tämän tiedon perusteella ainoa syy miksi en kiinnostuisi.
Koska mulle on sanottu et oon ongelmatapaus ja kukaan ei halua tälläistä.
Hei, ihmiset on hiljasia haluaisin jotain vastauksia ja tietoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei kiinnostuisi? Ja kuten jokaisen kohdalla, jotkut eivät kiinnostu ja jotkut kiinnostuvat. En näe mitään ongelmaa paitsi sen, että olen varattu, mutta se on tämän tiedon perusteella ainoa syy miksi en kiinnostuisi.
Kuka on sanonut? Miksi sille pitäisi antaa painoarvoa? Ja totesit itsekin, että olet muuttunut ja käynyt terapiassa. Olettaen, ettet ole rapajuoppo ja sulla on perus tunnetaidot ja toisten kunnioitus hallussa, niin en kyllä näe mitään ongelmaa. Mielenterveysongelmia kokee varmasti suurin osa elämänsä aikana, eivätkä ne ole este millekään ja niihinkin saa apua. Älä ole ankara itsellesi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on sanonut? Miksi sille pitäisi antaa painoarvoa? Ja totesit itsekin, että olet muuttunut ja käynyt terapiassa. Olettaen, ettet ole rapajuoppo ja sulla on perus tunnetaidot ja toisten kunnioitus hallussa, niin en kyllä näe mitään ongelmaa. Mielenterveysongelmia kokee varmasti suurin osa elämänsä aikana, eivätkä ne ole este millekään ja niihinkin saa apua. Älä ole ankara itsellesi!
Monet ihmiset netissä ovat sanoneet. Olen kyllä yrittänyt naisia mutta suurin osa niistä ei vastaa, baarissa jotkut naiset kyllä juttelee.
Sorry, nyt just on naiset päässyt loppumaan, palataan asiaan jo jitain löytyy.
Minulle et kelpaisi koska en itse käytä alkoholia. Nyt sinä voit valita annatko painoarvoa vain kaltaisteni mielipiteelle joille et kelpaa, vai sellaisille ihmisille joille kelpaat. Jostain syystä olet tietoisesti päättänyt keskittyä nyt vain minun kaltaisiin.
No olen vain kuullut että velkaantunutta miestä ei kukaan halua joka juo viikottain alkoholia ja hänellä on kaveripiiri jotka juo viikottain myös.
Kyllä sä varmaan jollekin kelpaat. Itse en kiinnostuisi, koska en näe potentiaalia akateemisen uranaisen ja ammattikoulun käyneen miehen suhteessa.
Ylös ulos ja lenkille.
Eiku käytkin jo lenkillä, joten ulos ihmisten pariin harrastuksiin.
Ei liikaa yksinoloa, yksin alkaa monen pää "hajota". Yksin oleminen ei taida olla ihmiselle luontaista.
Tuskin kivikaudellakaan jokaiselle ollut omaa luolaa, vaan yhteisöissä porukka on aina viettänyt aikaa. Nykyinen yksiö-vimma on kamalaa.
Eli harrastuksiin mars. Siellähän niihin ihmisiin voi tutustua, jopa siihen naiseen.
Pidä raha-asioista huolta.
Sitten vaan naisen kanssa yhteistä kämppää kattomaan (tarpeeksi tilava että muksut mahtuu) ja pari muksua ja se kuuluisa farmarivolvo ja koiranpentu. Eiköhän se noilla.. taisin mennä hieman asioiden edelle.
Kuten sanoin olen yrittänyt naisia, mutta suurin osa heistä ei vastaa ja ota minuun yhteyttä. Jatkuvasti se on tämmöistä ihan kun ei jotenkin kiinnosta tarpeeksi
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sä varmaan jollekin kelpaat. Itse en kiinnostuisi, koska en näe potentiaalia akateemisen uranaisen ja ammattikoulun käyneen miehen suhteessa.
Sen ymmärrän hyvinkin ja ei kiinnostaisikaa välttämättä semmoinen nainen
Allu, miksi noi sun velat senkun lisääntyvät?! Joskus valitit, että niitä on 25 tonnia.
Varastossa olis pari palautus kappaletta, laitetaanko pakettiin.
Mistäpä sen tietää? Laita tinderi ja kokeile? Markku laittoi ja sai naista ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Mistäpä sen tietää? Laita tinderi ja kokeile? Markku laittoi ja sai naista ainakin.
tinderissä on missejä ja pinnallisia naisia, ei ne muhun päin kattele pätkääkään
Jaha. Allun paluu palstalle..
Mutta kuule Allu, älä aloita taas valehtelemista, sinä ET ole kiltti. Kaikki jotka täällä sinut muistavat tietävät sen.
Sinuthan tunnetaan siellä Vantaalla tyyppinä joka voi pimahtaa milloin vain. Varsinkin kun saat alkoa olet arvaamaton, mutta kyllä muutenkin. Olet ollut väkivaltainen naisia kohtaan.
Olisit nyt kiltisti käynyt siellä terapiassa ja kuunnellut mitä terapeutti sanoi. Ja otatko alkoa lääkkeiten kanssa? Sitä ei kyllä pitäisi tehdä! Käytit ainakin aikaisemmin Olanzapiinia, alkoholin kanssa vaarallinen yhdistelmä.
Kyllä pidänkin nykyää raha-asioista huolta enempi, mut juon aika paljon viikottain ja kaikkee. Mutta olen vain jo pitkään huomannut että naiset eivät kiinnostu
Nykyään mulla myös menee ihan ok, töitä riittää ja on rahaaki aina tilillä, mutta olen deittaillut tässä kuitenkin ja suurin osa naisista ei vastaa.