Jes, Gilmoren tytöt alkoi! Mitä mieltä olette?
Onko mielestänne hyvä sarja? Ja onko ihana, kun tulee taas telkkarista?
Kommentit (234)
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki valkoisia kylässä? Kaikki heterosuhteita?
Tämä on ajalta ennen wokea, kiitos siitä.
Vierailija kirjoitti:
No Roryn bestis Lane ja Lorelain työkaveri Michel eivät ainakaan ole valkoisia. Toki nykypäivänä prosentit olisivat ihan erilaiset, mutta tämä sarja on 20 vuotta vanha, anna vähän armoa.
Iso pettymys. Silloin ekalla esityskerralla jäi katsomatta muutamaa vikojen kausien jaksoa lukuun ottamatta ja nyt ajattelin paikata tämän missauksen, mutta tämähän on hirvittävän lapsellinen ja raskas seurattava. En tiedä olisinko ollut kohderyhmää sitten kuitenkaan edes 20 vuotta sitten, mutta näin keski-iässä en vaan kestä tuollaista kakaramaisuutta ja saati huonoa näyttelemistä.
Ennemmin katson vaikka originaalin melrose placen uusintana vaikka kökkö sekin oli.
Hirveä, teennäinen, epäaito tekele.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Yksi sarjan tärkeimmistä hahmoista on tummaihoinen seksuaalivähemmistön edustaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
^ Jep. Ja siis ei ole kyse siitä että kaikkien pitäisi pitää kaikesta. On vain hassua kuulla kommentteja että hahmot puhuvat liian nopeasti yms. kun se on hahmojen perusluonne. Sama kuin valittaisi siitä että Titanic upposi - mä kun haluaisin että laiva pääsee perille asti yhyy. No tässä tarinassa on nyt näin, sori siitä. Toki siitäkin voi valittaa mutta ei se johda mihinkään.
Ongelmana ainakin mulle (olen eri), että se ei luonnollisen kuuloista, kukaan ei oikeasti puhu niin, kuin pajattaisi tekstiä paperista lukien, todella teennäistä ja huonosti näyteltyä - ja kaiken huippuna melkein kaikki henkilöt tekevät tuota tuossa sarjassa. Kaiken kaikkiaan pidin kyllä sarjasta, mutta se kyllä häiritsi.
No mä olen täysin päinvastaista mieltä :D. Dialogi on juurikin paras osa sarjaa ja näyttelijät juuri hyviä rooleissaan. Lempihahmoni on Luke ja rakastan hänen vihaisia avautumisiaan aiheesta kuin aiheesta. Osaan ne kaikki jo ulkoa äänenpainoja myöden.
Olen ilmeisesti ainoa ihminen joka ihan oikeasti tykkää Taylorista? Mun mielestä hauska hahmo. Ja Kirk on ihana.
Nyt vanhempana olen ruvennut tykkäämään Emilysta tosi paljon. Aina tyylikäs ja upea. Ja kyllä tiedän että hänessä on omat vikansa, mutta nyt ymmärrän häntä paremmin. Mielestäni Lorelai teki todella paskamaisen tempun vanhemmilleen karkaamalla kotoaan. Richard sanoikin kerran suoraan Lorelaille, miten kovasti Lorelain käytös on vaikuttanut vanhempiin ja kertoi ettei Emily päässyt sängystä ylös kuukauteen Lorelain lähdön jälkeen. Molemmat vanhemmat eivät ansainneet millään tavalla Lorelain hirveätä käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Lauren Graham on kyllä kuuma kissa.
Ei enää.
Tulispa muitakin nuoruuteni aikaisia sarjoja uusintana. Haluaisin ainakin katsoa vielä kerran Beverly Hills 90210 sarjan. Tulee heti nuoruus mieleen.😊 Mutta voi myöskin olla, että tästäkin sarjasta on aika tehnyt tehtävänsä...
Inhosin kaikkea kyseisessä sarjassa. En keksi siitä yhtään hyvää asiaa.
Pitäisi alkaa katsomaan. Jospa viikonloppuna ehtisi Areenasta vilkaista.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsin parikymppisenä, pitääpä katsoa taas. Ehkä en enää tykkää ollenkaan. Lorelai on mielestäni ollut eräs sarjan ärsyttävimmistä tyypeistä iänikuisine vitseineen. En ole myöskään koskaan ymmärtänyt, miksi Lorelai inhosi vanhempiaan niin paljon. Todella rasittava tyyppi.
Syy selviää sarjasta joten joko et ole katsonut sarjaa kunnolla tai et vaan ymmärrä juonta.
En ymmärrä mitä pahaa on siinä, että Emily halusi Lorelain olevan Christopherin kanssa. Emily ja Richard ovat kummatkin vanhan rahan suvuista ja Emilylla on asenne lika barn leka bäst. Kommarit eivät tästä tietenkään tykkää.
Muistanko oikein, että kukaan ei tiennyt että sillä kahvilanpitäjällä oli poika? Se vaan ilmestyi sinne, kun äitinsä ei enää pärjännyt sen kanssa ja tuli muille yllätyksenä?
Muistan, että itseäni ärsytti jotenkin hirveästi, että se kahvilanpitäjä kuvattiin sellaisena yrmynä kunnon miehenä, mutta sitten sillä olikin poika johon se ei ollut pitänyt mitään yhteyttä ja salannut sen kaikilta. Ja sitten tämä sama ukko vielä paheksui Roryn isää joka oli toiminut samalla tavalla.
Nyt aloin miettimään, että taidan sittenkin muistaa vääriin ja se poika tuli sille kahvilanpitäjälle yllätyksenä?
Vierailija kirjoitti:
Nyt vanhempana olen ruvennut tykkäämään Emilysta tosi paljon. Aina tyylikäs ja upea. Ja kyllä tiedän että hänessä on omat vikansa, mutta nyt ymmärrän häntä paremmin. Mielestäni Lorelai teki todella paskamaisen tempun vanhemmilleen karkaamalla kotoaan. Richard sanoikin kerran suoraan Lorelaille, miten kovasti Lorelain käytös on vaikuttanut vanhempiin ja kertoi ettei Emily päässyt sängystä ylös kuukauteen Lorelain lähdön jälkeen. Molemmat vanhemmat eivät ansainneet millään tavalla Lorelain hirveätä käytöstä.
Emilystä tuli uusinkatselulla mun lempihahmo. Hyvät läpyskät ja ilmeet. Oli myös jollain tapaa aidoimman oloinen hahmo, vaikkei tietenkään aitous ollut koskaan sarjan hahmojen idea.
Jessistä tykkäsin vaikka en oikeassa elämässä ole pahojen poikien perään. 😄 Kirk ja Lorelain ja Roryn naapurissa asuva kissa nainen olivat myös hauskoja. 😃
Olis voinut olla hyvä sarja, jos siinä olis ollut edes hitusen rosoa. Nyt liian imelä.
Vierailija kirjoitti:
Olis voinut olla hyvä sarja, jos siinä olis ollut edes hitusen rosoa. Nyt liian imelä.
Ei kiitos yhtään wokea ja somea.
Ongelmana ainakin mulle (olen eri), että se ei luonnollisen kuuloista, kukaan ei oikeasti puhu niin, kuin pajattaisi tekstiä paperista lukien, todella teennäistä ja huonosti näyteltyä - ja kaiken huippuna melkein kaikki henkilöt tekevät tuota tuossa sarjassa. Kaiken kaikkiaan pidin kyllä sarjasta, mutta se kyllä häiritsi.