Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko sinulle ok jos miehesi kehuisi työkaveriaan kauniiksi?

Vierailija
11.09.2024 |

Hyväksyisitkö sellaisen käytöksen?

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäs kontrollijustiina täällä meuhkaa...

Vierailija
82/87 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukutetaan jos jotain ei häiritse toisen kehuminen? Voiko sen perusteella? Ymmärrän jos sinua häiritsee, mutta minua ei ja parisuhteeni voi silti hyvin.

Tätä minäkin ihmettelen. Ei se ole mitenkään minulta pois, jos mies pitää jotakuta hyvännäköisenö ja toisin päin. Ja asiakastilaisuuksissa ja firman juhlissa olen tavannut kuitenkin avokin työkavereita (siis minä olen osallistunut välillä avecina miehen ta:n järjestämiin tilaisuuksiin ja mies taas meidän "asiakasfirman" edustajana oman työpaikkani tapahtumiin, joten siinä yhteydessä tulee nähtyä kollegoita puolin ja toisin). 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hänellä saa mielipiteitä olla ja saa ne myös tuoda ilmi. Olen itsekin puhunut kuinka joku mies on komea. Ei toisen kehumisessa ole mitään pahaa.

Vierailija
84/87 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koskaan kerro miehelleni tapaamistani komeista miehistä. Miksi haluaisin pahoittaa hänen mielensä kertomalla kuinka jonkun toisen miehen ulkonäkö on tehnyt minuun vaikutuksen? Odotan samaa mieheltäni. 

Melkoisen heikko itsetunto jos häntä loukkaa se, että pitää jotain toista ihmistä komeana tai kauniina.

Mutta uskottelet siis että miehesi on sinusta maailman komein ihminen, ja hän uskoo sen?

Miksi pistät sanoja suuhuni? No samapa se. Meidän äo-ero on ehkä noin 70, joten en jaksa yrittää selittää sinulle yksinkertaisia asioita ja jatkaa tätä "keskustelua" eli sinun jatkuvaa väärinymmärrysten sarjaa. 

Ei un ÄO on joku 60? Ikävä kuulla. Pyydä apulaistasi lukemaan hitaammin.

Vierailija
85/87 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukutetaan jos jotain ei häiritse toisen kehuminen? Voiko sen perusteella? Ymmärrän jos sinua häiritsee, mutta minua ei ja parisuhteeni voi silti hyvin.

Yleensä ne perustelut tai jokin muu juttu siinä viestissä ansaitsee sen alapeukun. Harvassa viestissä täällä todetaan vain, että häiritsee tai ei häiritse. 

Vierailija
86/87 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Matalan äo:n ihmiset keskittyy ulkonäköön... Hankkikaa älyllistä seuraa ..

Vierailija
87/87 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Matalan äo:n ihmiset keskittyy ulkonäköön... Hankkikaa älyllistä seuraa ..

Taidat elää aika rajoittuneessa ympäristössä? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä