Olisiko sinulle ok jos miehesi kehuisi työkaveriaan kauniiksi?
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei häiriinny siitä, että puoliso voi pitää kauniina muitakin ihmisiä, on alempaa sosiaaliluokkaa :D. Nyt on kovat defenssit pelissä!
Ei puhuttu mitään "pitämisestä". Älä vaihda puheenaihetta.
Opettele lukemaan!!!!!!
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksikö sanoisi, että onpa tuossa kaunis ihminen. Koska kauneutta on mukava katsoa, ja silloin puolisokin voi. Ihan sama motiivi kuin "katso, kaunis auringonlasku".
Niin, että mies veisi vaimonsa töllistelemään työkaveriaan, jotta voisi sanoa "katso, kaunis nainen "? Kuulostaa ihan vajaaälyisen toiminnalta.
Jos katsot vajaaälyisiä niin enimmäkseen he ovat onnellisia ja iloisia. Kun katsot yliälykkäitä, niin he ovat pessimistisiä ja katkeroituneita jotka näkevät vain harmaan eri sävyjä mutteivat kaikkia kauniita värejä.
Suomiakat ovat todellakin narsisteja hauraalle egolla ja huonolla itsetunnolla.
Miten se muijalta pois, jos mies sanoo, että työvaimo on kaunis, kun hän on esim. käynyt parturissa tai kokeilee uuttaa tyyliä tai on panostanot normaalia enemmän ulkonäköönsä?
On se kumma kun faktat sanominen on muijille ongelma. Silmät vain kiinni ja sorvet korviin!
Siis kertokaa nyt edes yksi hyvä syy, miksi EI voi pitää toista henkilöä kauniina ja jopa sanoa sen ääneen?
Oletteko te niitä ihmisiä, jotka heti kuolaa ja himoitsee jos jollakin on esteettiset piirteet, vai mikä ongelma? Saako sanoa, jos joku muu kui n puoliso on älykäs? Jos, niin miksi tämä olisi enemmän ok, vaikka monista meistä älykkyys on paljon seksikkäämpää kuin hyvä ulkonäkö?
Vierailija kirjoitti:
Suomiakat ovat todellakin narsisteja hauraalle egolla ja huonolla itsetunnolla.
Miten se muijalta pois, jos mies sanoo, että työvaimo on kaunis, kun hän on esim. käynyt parturissa tai kokeilee uuttaa tyyliä tai on panostanot normaalia enemmän ulkonäköönsä?
On se kumma kun faktat sanominen on muijille ongelma. Silmät vain kiinni ja sorvet korviin!
Naiset elää edelleen 1800-luvulla. Kaikki miehen tekeminen on aviorikosta ja syntiä.
Viimeisessä parisuhteessani mies kerran mainitsi työpaikkansa kauniista naisista. Minusta se tuntui vähän pahalta, koska hän yleensä jakoi tuon tyyppisiä huomionosoituksia aika vähän, minullekaan.
Olin tosin joskus kehunut oman työpaikkani NAISIA kuumiksi ja kauniiksi, koska sitä he todella olivat ja ennen kaikkea mukavia. Työpaikkani yhtä mukavaa miestä olin muistaakseni kehunut myös mukavaksi, mutta en hehkuttanut hänen ulkonäköään erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksikö sanoisi, että onpa tuossa kaunis ihminen. Koska kauneutta on mukava katsoa, ja silloin puolisokin voi. Ihan sama motiivi kuin "katso, kaunis auringonlasku".
Niin, että mies veisi vaimonsa töllistelemään työkaveriaan, jotta voisi sanoa "katso, kaunis nainen "? Kuulostaa ihan vajaaälyisen toiminnalta.
Jos katsot vajaaälyisiä niin enimmäkseen he ovat onnellisia ja iloisia. Kun katsot yliälykkäitä, niin he ovat pessimistisiä ja katkeroituneita jotka näkevät vain harmaan eri sävyjä mutteivat kaikkia kauniita värejä.
Tajuatko sä yhtään itse, miten idioottimainen sun kommenttisi on? Älä vastaa. Se oli vain retorinen kysymys, ketään ei oikeasti kiinnosta sun juttusi.
Onhan se totta että jotkut ovat kauniimpia kuin toiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajuatko sä yhtään itse, miten idioottimainen sun kommenttisi on? Älä vastaa. Se oli vain retorinen kysymys, ketään ei oikeasti kiinnosta sun juttusi.
Rauhoituhan jo. Ota vielä yksi muki kaakaota ja laita halinallepyjama päälle. Sitten onkin aika mennä tutumaan pikku nallen kanssa. 👶
No jos se työkaveri on kaunis niin sehän on fakta. En halua, että mies valehtelee.
Yhtään asiallista perustelua sille, ettei muita saa kehua ei ole tullut. Perustelu lienee siis se, että "mä en tykkää" ja "sä oot hei alempaa sosiaaliluokkaa".
Maailmassa on paljon kauniita ihmisiä. En itse ole sitä tyyppiä, että kokisin tarpeelliseksi kehua jokaista puolisolleni. Jotakin erityistä pitäisi olla, että jonkun kauneudesta alkaisin kertoa. Voisi olla vaikkapa tilanne, jossa kaunis ja kiva on tullut huonosti kohdelluksi.
Jotkut kehuvat muita kauniiksi, mutteivat omaa puolisoaan. Silloin tulee vaikutelma, että nyt on jouduttu tyytymään. Tyytyminen ei ole koskaan oikein, jos se ei ole molemminpuoleista.
Vierailija kirjoitti:
Yhtään asiallista perustelua sille, ettei muita saa kehua ei ole tullut. Perustelu lienee siis se, että "mä en tykkää" ja "sä oot hei alempaa sosiaaliluokkaa".
Mitä luulit vauvapalstalta saavasi? Tämä on muuttunut avohoitopalstaksi. Ihmiset purkavat täällä huonoa oloaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja tietty alapeukku, the king of all arguments, etenki jos äo hyvin korkea.
Vaimo kehui työkaveriani komeaksi ja mukavaksi. Miksipä pahastuisin, koska itsekin näen, että hän on komeampi kuin minä. Ja herrasmiekin minuun verrattuna.
Mietin nyt omaa miestäni. Hänen suustaan tuollainen heitto olisi lähestulkoon pöyristyttävä. Asia muuttuu, jos asiayhteys muuttuu, mutta tuntuisi lähes jokaisessa miettimässäni skenaariossa tosi oudolta. Exän suusta taas olisi aika normaalia (ei liity siihen miksi on ex). Minun suustani olisi lähes yhtä erikoinen sanominen kuin nykyisen mieheni.
No mun mielestä ei oo asiallista kommentoida työkaverin ulkonäköä missään yhteydessä kenellekään.
Jos mun mies nyt kuitenkin jostain syystä päättäisi käyttäytyä niin moukkamaisesti, että sanoisi jotain tuollaista, niin kysyisin että onko se kiinnostunut siitä työkaverista vai mihin tää keskustelu on menossa? Miks se pitää mulle kertoa?
Miksi alapeukutetaan jos jotain ei häiritse toisen kehuminen? Voiko sen perusteella? Ymmärrän jos sinua häiritsee, mutta minua ei ja parisuhteeni voi silti hyvin.
tietysti. itsekin kehun monia,mutta en tuntisi heihin vetoa, ikäänkuin taulu, musiikki,kaunis luusto jne.
Kyllä mäkin katson kauniita naisia heterona ja saatan kertoa miehelle kuinka kauniin ihmisen tapasin. Myös miehiä.