Suhde masentaa ja tuntuu että "juna" parempaan meni jo iän puolesta
Mies on alkanut inhottaa jatkuvan huonon kohtelun takia. Olen todella masentunut koska ikää on 31 ja kaverit ympärillä saa lapsia ja menee naimisiin. Minulla on tämä salaisuus, huono suhde. INHOAN MIESTÄ
Kommentit (45)
Pikana lapset ja sitten kahden kodin malli.
Ei nimittäin välttämättä vaihtamalla parane ja sitten vasta on katkeraa, jos jää ilman lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äkkiä ero nyt ekana
Tämä.
ap, kokemuksen syvällä rintaäänellä. Eroa. Sinulla on siihen oikeus. Sinulla on oikeus päättää, miten elät ja sinulla on oikeus onnellisuuteen ja hyvää elämään. Sinun tunteet on sinun tunteet. Kukaan ei voi niitä viedä sulta pois, muuttaa, tai sanoa, etteikö sulla olisi oikeutta sun omiin tunteisiin.
mä olen 40 ja tunnen, että harmittaa kun jäin nykyiseen suhteeseen. Pintapuolisesti kaikki on hyvin, mutta se vaatii paljon. Puoliso on painostava ja hän sanoo aina viimeisen sanan joka asiaan. Hän puhuu mulle aina niinkuin mä aivan valtavasti häiritsen häntä, jos tulen edes työpäivän jälkeen kysymään, että lähdetäänkö lenkille. Mä saan päivittäin kuulla muka hyväntahtoista nälvimistä siitä, miten mä en taaskaan mitään osaa, miten mä osaankaan aina häiritä jne. Mun puoliso väittää, ettei k
Huh. Eroat nyt heti niin sulla on vielä mahdollisuus saada lapsia.
Hei ap, sullakin on vielä 10 v aikaa saada lapsia, jopa kauemminkin. Toki mahdollisuudet laskee koko ajan, mutta toivo ei ole mitenkään menetetty (jos siis kaikki ok muuten sillä saralla). Naimisiin voi mennä vielä vaikka kasikymppisenä! Että vanha veks ja uutta kumppania etsimään!
Eikö ole parempi olla sinkkuna kuin huonon puolison kanssa.
Sarkasmi on jees 😏.
Mikä sais ihmisen katsomaan peiliin?
En tiiä! Mä lähden terdelle! Vielä lämmintä ja lapset yllättäen exällä!