Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suhde masentaa ja tuntuu että "juna" parempaan meni jo iän puolesta

Vierailija
11.09.2024 |

Mies on alkanut inhottaa jatkuvan huonon kohtelun takia. Olen todella masentunut koska ikää on 31 ja kaverit ympärillä saa lapsia ja menee naimisiin. Minulla on tämä salaisuus, huono suhde. INHOAN MIESTÄ

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja siitä huonosta kohtelusta vielä siis että se on sitä että mies vetäytyy ja sivuuttaa tarpeeni, ihastuu jatkuvasti toisiin. mutta ei hauku tai mitään sellaista.

ap

Minulle riittäisi eroon jo se että mies kerran ihastuisi toiseen.

Niin riittäisi varmaan suurimmalle osalle naisista.

Vierailija
22/45 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mennyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siitä huonosta kohtelusta vielä siis että se on sitä että mies vetäytyy ja sivuuttaa tarpeeni, ihastuu jatkuvasti toisiin. mutta ei hauku tai mitään sellaista.

ap

No tuo on kyllä ihan tarpeeksi paskaa. Sinä olet sen äijän ilmainen piika. Itse et saa suhteesta mitään.

Minä erosin 52-vuotiaana ja löysin uuden miehen heti kun siltä tuntui.

Vierailija
24/45 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Minulle riittäisi eroon jo se että mies kerran ihastuisi toiseen.

Niin riittäisi varmaan suurimmalle osalle naisista.

KYllä.

Vierailija
25/45 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama tilanne.

Vierailija
26/45 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äkkiä ero nyt ekana

Tämä. 

ap, kokemuksen syvällä rintaäänellä. Eroa. Sinulla on siihen oikeus. Sinulla on oikeus päättää, miten elät ja sinulla on oikeus onnellisuuteen ja hyvää elämään. Sinun tunteet on sinun tunteet. Kukaan ei voi niitä viedä sulta pois, muuttaa, tai sanoa, etteikö sulla olisi oikeutta sun omiin tunteisiin.

mä olen 40 ja tunnen, että harmittaa kun jäin nykyiseen suhteeseen. Pintapuolisesti kaikki on hyvin, mutta se vaatii paljon. Puoliso on painostava ja hän sanoo aina viimeisen sanan joka asiaan. Hän puhuu mulle aina niinkuin mä aivan valtavasti häiritsen häntä, jos tulen edes työpäivän jälkeen kysymään, että lähdetäänkö lenkille. Mä saan päivittäin kuulla muka hyväntahtoista nälvimistä siitä, miten mä en taaskaan mitään osaa, miten mä osaankaan aina häiritä jne. Mun puoliso väittää, ettei kuule minua. Hän siis kääntää selän kesken mun puhumisen , koska hänellä oli asia kesken mitä hän oli tekemässä. Hän kulkee kuulokkeet korvilla ja kun näkee että mä puhun, ei ota niitä pois. Koska hän kokee sen määräilynä. 

tämän avautumisen tarkoitus on se, että juuri tänään mietin, olisinpa 10 vuotta nuorempi. Mulla ei ole edes lapsia. Miksi? Koska mies ei halunnut, hän muutti mielensä. Mä olen vaan tässä, koska suoraan sanottuna musta tuntuu että mä en ansaitse parempaa. Mun puolison mielestä mä olisin aivan paska ja hullu ihminen, jos eroaisin hänestä . 

jos olisin sinä ap, lähtisin heti. Huomenna etsisin asunnon ja kävisin katsomassa sitä ja muuttaisin pois. Heti. Käytä se mahdollisuus! Et halua päätyä olemaan kuten minä. 

Vierailija
27/45 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äkkiä ero nyt ekana

Tämä. 

ap, kokemuksen syvällä rintaäänellä. Eroa. Sinulla on siihen oikeus. Sinulla on oikeus päättää, miten elät ja sinulla on oikeus onnellisuuteen ja hyvää elämään. Sinun tunteet on sinun tunteet. Kukaan ei voi niitä viedä sulta pois, muuttaa, tai sanoa, etteikö sulla olisi oikeutta sun omiin tunteisiin.

mä olen 40 ja tunnen, että harmittaa kun jäin nykyiseen suhteeseen. Pintapuolisesti kaikki on hyvin, mutta se vaatii paljon. Puoliso on painostava ja hän sanoo aina viimeisen sanan joka asiaan. Hän puhuu mulle aina niinkuin mä aivan valtavasti häiritsen häntä, jos tulen edes työpäivän jälkeen kysymään, että lähdetäänkö lenkille. Mä saan päivittäin kuulla muka hyväntahtoista nälvimistä siitä, miten mä en taaskaan mitään osaa, miten mä osaankaan aina häiritä jne. Mun puoliso väittää, ettei k

jatkan.. enkä mäkään oo kertonut näitä asioita kenellekään. Kukaan ei tiedä mitä tunnen. Kaikki luulee, että mulla on maailman paras mies ja että hän on mulle aivan taivaanlahja. Jos eroaisin en joutuisi perustelemaan asiaa pelkästään itselleni, että pääsisin jotenkin edes siihen pisteeseen että pystyisin lähtemään suhteesta murtumatta aivan palasiksi - mutta joutuisin vielä selittämään kaikille, aivan kaikille miksi näin ja minkälaisen virheen tein kun erosin. Mulla ei ole sitä energiaa enää. Ja miksi ei ole? Koska mä tuhlasin ne vuodet masentuen tässä suhteessa, eikä mulla ole enää itsetuntoa sen verran. 

Vierailija
28/45 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🚂🚂🚂🚂🚂🚂🚂🚂🚂🚂🚂

🐞🐞🐞🐞🐞🐞🎄🎄🎄🐞🐞🐞🍂

Sama täällä.

Vierailija
29/45 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä luovu toivosta!

Itse erosin nuoruudessa alkaneesta suhteesta 32-vuotiaana, parin vuoden päästä löysin ihanan miehen jonka kanssa olen edelleen, pian 11 vuotta yhdessä.

Tosin elämä yksinkin olisi varmaan ollut parempi luin lopulta huonoksi kääntynyt suhde.

Vierailija
30/45 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://yle.fi/a/3-11100351

Naisen ikä, hedelmällisyys:

25 - 90%

30 - 80%

35 - 67%

40 - 37%

45 - alle 10%

Vierailija
31/45 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

LAPSEN VOI SAADA YKSIN kunnallisessa hoidossa. Älä jää odottamaan suhdetta, jota ei koskaan välttämättätä tule.

T. Vanha nainen joka toimisi nyt toisin, jotta saisi omia lapsia.

Vierailija
32/45 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LAPSEN VOI SAADA YKSIN kunnallisessa hoidossa. Älä jää odottamaan suhdetta, jota ei koskaan välttämättätä tule.

Ja hedelmällisyyshoidon onnistumisen todennäköisyys on alle 20%. Heitä kutonen nopalla!

Vierailija
33/45 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Onhan tuo todella huonoa kohtelua! Se joka kerran ihastuu toiseen, ihastuu myös toiste.

Ihastumisessa ei ole mitään väärää, eikä ihminen voi päättää ihastuuko vai ei. Nyt kaivattaisiin aikuisten ajattelua, eikä lapsien.

Vierailija
34/45 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa loppuelämäsi 50-70 vuotena ehdit enää parisuhdejunaan päästä. Eikun kuolemaa odotellessa huonossa suhteessa ikävän miehen kanssa!

Vierailija
35/45 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinhuoltajien lapset menestyvät elämässä huonommin kaikilla mittareilla,mutta sehän ei kiinosta. Koittakaa nyt hyvät ihmiset ajatella niitä lapsia enemmän kuin itseänne. N46

Vierailija
36/45 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äkkiä ero nyt ekana

Tämä. 

mä olen 40 ja tunnen, että harmittaa kun jäin nykyiseen suhteeseen. Pintapuolisesti kaikki on hyvin, mutta se vaatii paljon. Puoliso on painostava ja hän sanoo aina viimeisen sanan joka asiaan. Hän puhuu mulle aina niinkuin mä aivan valtavasti häiritsen häntä, jos tulen edes työpäivän jälkeen kysymään, että lähdetäänkö lenkille. Mä saan päivittäin kuulla muka hyväntahtoista nälvimistä siitä, miten mä en taaskaan mitään osaa, miten mä osaankaan

Olet tehnyt huonoja päätöksiä. Niistä olisi hyvä ottaa opiksi. 

Vierailija
37/45 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksinhuoltajien lapset menestyvät elämässä huonommin kaikilla mittareilla,mutta sehän ei kiinosta. Koittakaa nyt hyvät ihmiset ajatella niitä lapsia enemmän kuin itseänne. N46

Whoa! Realistinen nainen! Pointsit sulle!

Vierailija
38/45 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan vielä tähän, että lasten hankkiminen yksin on äärimmäisen itsekästä. Mikä nykyajan ihmisiä vaivaa? Minä minä minä haluan lapsia yksin, koska en osaa parisuhdetaitoja. Minä minä minä. 

Oksettaa tämä nykyajan meininki. N

Vierailija
39/45 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan kannata keskustella asioista miehen kanssa. Vaihtamalla se paranee varmasti. Sieltä tulee jeesjeesmies vastaan vielä joskus jonka kanssa kaikki on auvoista mitään työstämättä.

Vierailija
40/45 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan kannata keskustella asioista miehen kanssa. Vaihtamalla se paranee varmasti. Sieltä tulee jeesjeesmies vastaan vielä joskus jonka kanssa kaikki on auvoista mitään työstämättä.

Tämä! Lisäisin vielä että jos haluatte asioiden muuttuvan, niin miettikää mitä te voisitte tehdä paremmin, ei mitä joku toinen. Moni ei varmaankaan ymmärrä sitä että muutos lähtee itsestä ja huonoon parisuhteeseen on syytä ihan jokaisen katsoa peiliin. N

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi