Mikä on pervoin asian jonka haluaisit jonkun tekevän sinulle mutta ett ole uskaltanut pyytää ?
Mikä on pervoin asian jonka haluaisit jonkun tekevän sinulle mutta ett ole uskaltanut pyytää ?
Kommentit (46)
Olen ollut pöytään sidottuna mahalleni mutta miehiä oli "vain" kolme. Sain suuhun, pilluun, pyllyyn monta kertaa. Sain ensin piiskaa että itkin ja sitten alkoi naiminen joka reikään. Imin ja nielin kakoen useamman lastin, reikäni valuivat pitkin reisiä ja lattiaa. Nämä kaverukset naivat minua tuntikaupalla mutta nautin rajusta käsittelystä. Nyt aina silloin tällöin harrastamme ryhmässä minun alistamista panopuuksi ja piiskattavaksi. Paikat on hellinä viikon ja sperma maistuu suussa päivän pari mutta mahtavaa kuitenkin kun olen saanut kovaa. Nea 22.
15 ja 18. Mistä tuollaisia miehiä löytyy?
N35
Vierailija kirjoitti:
Fantasioin että, minut sidottaisiin pukkiin perse pystyssä. 3 - 5 Miestä piiskaisi minua ja panisivat kaikkiin kolmeen reikään. Aina kun joku tulisi pilluuni, pyllyyni, suuhuni vaihtuisi mies ja taas joku laukeasi sisääni. Huutaisin kivusta ja kiimasta kun minua naitaisiin ja piiskattaisiin. Lopuksi miehet poistuisivat ja makaisin piiskattuna, puhkinaituna, itkien paikat kipeänä sperman peitossa reijät valuen spermaa. N 26.
Piti olla pervoa. Kaikkihan tuota haluaa.
Vierailija kirjoitti:
15 ja 18. Mistä tuollaisia miehiä löytyy?
N35
Täältä. Kuse mun suuhun ja pane peppuun. Lautaselle kakkaat.
Vaimo tulis istumaan kasvoille spermat pillussa
Haluisin että mies kusisi pilluni päälle.