Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on pervoin asian jonka haluaisit jonkun tekevän sinulle mutta ett ole uskaltanut pyytää ?

Vierailija
11.09.2024 |

Mikä on pervoin asian jonka haluaisit jonkun tekevän sinulle mutta ett ole uskaltanut pyytää ?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisin että mies kusisi pilluni päälle.

Vierailija
42/46 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut pöytään sidottuna mahalleni mutta miehiä oli "vain" kolme. Sain suuhun, pilluun, pyllyyn monta kertaa. Sain ensin piiskaa että itkin ja sitten alkoi naiminen joka reikään. Imin ja nielin kakoen useamman lastin, reikäni valuivat pitkin reisiä ja lattiaa. Nämä kaverukset naivat minua tuntikaupalla mutta nautin rajusta käsittelystä. Nyt aina silloin tällöin harrastamme ryhmässä minun alistamista panopuuksi ja piiskattavaksi. Paikat on hellinä viikon ja sperma maistuu suussa päivän pari mutta mahtavaa kuitenkin kun olen saanut kovaa. Nea 22.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 ja 18. Mistä tuollaisia miehiä löytyy?

N35

Vierailija
44/46 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fantasioin että, minut sidottaisiin pukkiin perse pystyssä. 3 - 5 Miestä piiskaisi minua ja panisivat kaikkiin  kolmeen reikään. Aina kun joku tulisi pilluuni, pyllyyni, suuhuni vaihtuisi mies ja taas joku laukeasi sisääni. Huutaisin kivusta ja kiimasta kun minua naitaisiin ja piiskattaisiin. Lopuksi miehet poistuisivat ja makaisin piiskattuna, puhkinaituna, itkien paikat kipeänä sperman peitossa reijät valuen spermaa. N 26.

Piti olla pervoa. Kaikkihan tuota haluaa.

Vierailija
45/46 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

15 ja 18. Mistä tuollaisia miehiä löytyy?

N35

Täältä. Kuse mun suuhun ja pane peppuun. Lautaselle kakkaat.

Vierailija
46/46 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo tulis istumaan kasvoille spermat pillussa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan