Mikä on pervoin asian jonka haluaisit jonkun tekevän sinulle mutta ett ole uskaltanut pyytää ?
Mikä on pervoin asian jonka haluaisit jonkun tekevän sinulle mutta ett ole uskaltanut pyytää ?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Mä olen aina halunnut tehdä miehelle noin, 6/6. Antaa siis strap-on:illa miehelle takaapäin pyllyyn kunnolla kyytiä ja runkata samalla, pitkittää orgasmia ja nautintoa. Kuunnella ja katsella kun mies huohottaa ja sitten melkein huutaa nautinnosta kun takapuoleen uppoaa se dildo, ensin hitaasti ja hellästi. Sitten kiihdyttäisi tahtia ja kuiskaisin että kohta saat ja kunnolla. Sitten nussisin pyllyäsi kovempaa ja kovempaa, kunnes vihdoin saisit aivan järisyttävän orgasmin.
N43
Pahastutko, jos teen Sinusta itselleni vaimon?
Näistä monet ovat asioita joita ammattidominat toteuttavat. Heiltä ilkeää pyytää, eivät kummastele ja monet heistä ovat pervoja itsekin. Joukossa aitoja persoonia jotka osaavat hommansa. Mitä sitä pohtimaan vuodesta toiseen samoja fantasioita, kuten itse aikoinaan tein. Tuumasta toimeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pissaleikit. Molemmin päin, eli haluaisin että puoliso pissaisi päälleni ja suuhun myös, samoin haluaisin itse pissata hänen päälleen, suuhun sekä myös sisään pilluun ja pyllyyn.
M46
Sama. Minulle kyllä riittäisi, että vaimo kusee kaluni päälle mutta hän on ilmoittanut ettei niin tule tapahtumaan ikinä. Eipä hän kyllä muutenkaan tee mitään minun toiveesta.
Ihan samat kokemukset täällä. Harmittaa kun haluja ja seisokkia löytyisi ennenkaikkea naisen nautinto huomioiden mutta ei mitään kiinnostusta MIHINKÄÄN
m43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pissaleikit. Molemmin päin, eli haluaisin että puoliso pissaisi päälleni ja suuhun myös, samoin haluaisin itse pissata hänen päälleen, suuhun sekä myös sisään pilluun ja pyllyyn.
M46
Sama. Minulle kyllä riittäisi, että vaimo kusee kaluni päälle mutta hän on ilmoittanut ettei niin tule tapahtumaan ikinä. Eipä hän kyllä muutenkaan tee mitään minun toiveesta.
Jätä se sika!
Haluaisin, että vaimo ottaisi suihin ja samalla hieroisi sormella peräaukon kautta eturauhasta.
Ei tosin mitään kovin pervoa, mutta jo pelkästä suihinotosta haaveilu on tässä taloudessa ihan utopiaa...
Samoin kuin se, että saisin edes joskus nuolla hänen pilluaan.
Noh, 30 vuotta oltu yhdessä, mennään niillä, mitä annetaan...
Vierailija kirjoitti:
En tule sitä ikinä pyytämään, olisi siveälle vaimolleni aivan järkytys kuulla edes, että tämmöinenkin halu löytyy. Haluaisin hommata sellaisen vyötärölle kiinnitettävän dildon ja vaimoni naivan minua sillä ja runccaavan samalla minua. Noh, 2 kertaa kuukaudessa saunan jälkeen lähetyssaarnaajassa on tyytyminen.
Tää on jotenki surullista. Mulla on ihana suhde muutenkin mutta hauskinta siinä on että tällaista miehen panemista ja muutakin hänen pepun hyväilyä ja mm. sormettamista monella sormella ja syvältä nuolemista on usein. Hän näyttää nauttivan ihan valtavasti ja saa tosi rajuja orgasmeja. Harmi että sä et pääse tälläisestä nauttimaan vaikka mieli tekis. Mä olen itse ollut tässä aloitteellinen vaikka miehellä aikaisemmassa suhteessa vähän kokemusta asiasta.
N46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peppuun nussiminen isolla yli 20cm pitkällä kullilla, työntymällä pusseja myöten sisään että tuntisin olevani seivästetty. Panon lopuksi hän tekisi pitkiä työntöjä ja sitten sykkisi kuuman lastinsa sisälleni ja tuntisin kullin sykähtelyn
"tuntisin kullin sykähtelyn" Omasi vai seivästäjän?
No jos saisin orkut samalla se olisi varmaan paras mutta vastaanottavana osapuolena oleminen ja tuntea pitkän kullin liike sisällä olisi se juttu. Ja tosi paljon liukkaria tietysti, ei mitään "pain anal" typeryyttä. Haluaisin että peppuni nussittaisiin auki, kun hän vetäisi kullin ulos reikä jäisi hetkeksi avoimeksi
Joo vähän homoa toki mutta tällainen fantasia nyt tällä kertaa
Vierailija kirjoitti:
Mä olen aina halunnut tehdä miehelle noin, 6/6. Antaa siis strap-on:illa miehelle takaapäin pyllyyn kunnolla kyytiä ja runkata samalla, pitkittää orgasmia ja nautintoa. Kuunnella ja katsella kun mies huohottaa ja sitten melkein huutaa nautinnosta kun takapuoleen uppoaa se dildo, ensin hitaasti ja hellästi. Sitten kiihdyttäisi tahtia ja kuiskaisin että kohta saat ja kunnolla. Sitten nussisin pyllyäsi kovempaa ja kovempaa, kunnes vihdoin saisit aivan järisyttävän orgasmin.
N43
Itse olen onneksi saanut tehdä juuri noin, hitto miten kuumaa se on joka kerta :) Löysin yhden tyypin joka haluaa alistua minulle ja hänen kanssaan olen saanut toteuttaa lähes kaikki pervot ideani. Uskon että moni nainen nauttisi todella paljon saadessaan leikkiä sellaisella söpöllä pikkulutkalla aina välillä...
N30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M46
Ihan samat kokemukset täällä. Harmittaa kun haluja ja seisokkia löytyisi ennenkaikkea naisen nautinto huomioiden mutta ei mitään kiinnostusta MIHINKÄÄN
m43
Sinun pitää vaihtaa rohkeampaan ja aktiivisempaan tapaukseen. Minulta saat tuoretta pissaa, tai pissan hajuja, jotka ovat kuivuneet pilluuni ja pöksyhini. Ja sokerina pohjalla, minä KIIHOTUN miehen vehkeestä myös kun se haisee sille itselleen. ;P
N23
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin, että vaimo ottaisi suihin ja samalla hieroisi sormella peräaukon kautta eturauhasta.
Ei tosin mitään kovin pervoa, mutta jo pelkästä suihinotosta haaveilu on tässä taloudessa ihan utopiaa...
Miten helvetissä voit olla naisen kanssa joka ei nauti/anna nuolla pillua? Oletan että hammas-suu-hygieniasi on kunnossa eikä naisen pillu haise Abban tomaattisillille.
Vierailija kirjoitti:
M46
Mitäs jos asetut selällesi perse taivasta kohti ja iso muovinen ratti työnnetään perseeseesi ja sitten 20 tuntematonta miestä runkkaa mällit sinne rattiin ja kusevat perään? Lopuksi ratti otetaan pois ja ponnistat spermakusisuihkun kattoa kohti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten helvetissä voit olla naisen kanssa joka ei nauti/anna nuolla pillua? Oletan että hammas-suu-hygieniasi on kunnossa eikä naisen pillu haise Abban tomaattisillille.
Kiitos kommentista.
Hammas-suuhygienia on molemmilla ihan kunnossa. Myöskään tätä mainitsemaasi elintarvikkeen hajua en ole havainnut, sen verran lähellä olen kyseistä paikkaa kuitenkin päässyt käymään. Jotkut eivät vain yksinkertaisesti pidä suuseksistä ja mitä ilmeisimmin vaimoni kuuluu heihin. Itselleni asia ei kuitenkaan _niin_ merkityksellinen ole, ettenkö voisi viettää vaikka seuraavatkin 30 vuotta hänen kanssaan. Olisi vain kiva pikku lisä. Elämä kun on hieman jotain muutakin, kuin pelkkää (suu)seksiä. Ainakin minulla.
Ja toisaalta, eihän sitä koskaan tiedä, vaikka jonain päivänä...
Rouva istuisi naamani päällä ja nuolettaisi pilluaan ja hän olisi pyytänyt parasta kaveriani naimaan takaapäin niin, että kalu osuu välillä klittan ja suuni väliin.
Mieheni nuolemassa ja panemassa mua ja hänen kaverinsa siinä vieressä katselemassa vieressä ja runkkaamassa samalla.
En kehtaa ehdottaa enkä usko että mies suostuisi.
Fantasioin että, minut sidottaisiin pukkiin perse pystyssä. 3 - 5 Miestä piiskaisi minua ja panisivat kaikkiin kolmeen reikään. Aina kun joku tulisi pilluuni, pyllyyni, suuhuni vaihtuisi mies ja taas joku laukeasi sisääni. Huutaisin kivusta ja kiimasta kun minua naitaisiin ja piiskattaisiin. Lopuksi miehet poistuisivat ja makaisin piiskattuna, puhkinaituna, itkien paikat kipeänä sperman peitossa reijät valuen spermaa. N 26.
Haluaisin jonkun leikkaavan varpaistani kasvavat karvatupsut
Haluaisin, että iso kokoinen mies (lihava ja raamikas) sitoisi käteni ja jalkani, kiusaisi hieromalla tissejä ja pillua pitämällä kiimaisena. Pakottaisi ottamaan suihin ja laittaisi konttaamaan ympäri kämppää perse pystyssä ja kerjäämään panoa. Välillä käyttäisi minuun isoja käsiään, nostelisi minne haluaisi ja lopuksi nostaisi pöydälle pantavaksi. Panisi molempiin reikiin vaikka kerjäisin ettei peppuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leveälanteinen ja hyväpyllyinen nainen istuisi naamalleni ja minun pitäisi nuolemalla "putsata" 2-3 päivää pesemättä ollut pylly. Hän oikein käsillä levittäisi pakaroitaan ja vaatisi nuolemaan kunnolla ja syvältä. Ja selvennykseksi etten haluisi kuitenkaan olevan mikään huonosti pyyhitty tapaus
Tapaisipa joskus nainen jola olisi sama haave
No eihän toi olis temppu eikä mikään. ;)
N35
Milloin toteutetaan? M42
Vierailija kirjoitti:
Fantasioin että, minut sidottaisiin pukkiin perse pystyssä. 3 - 5 Miestä piiskaisi minua ja panisivat kaikkiin kolmeen reikään. Aina kun joku tulisi pilluuni, pyllyyni, suuhuni vaihtuisi mies ja taas joku laukeasi sisääni. Huutaisin kivusta ja kiimasta kun minua naitaisiin ja piiskattaisiin. Lopuksi miehet poistuisivat ja makaisin piiskattuna, puhkinaituna, itkien paikat kipeänä sperman peitossa reijät valuen spermaa. N 26.
Minulla sama haave paitsi että minä haluaisin olla yksi noista miehistä jotka sinua panisi ja siementäisi. Piiskamista en haluaisi tehdä muttaminusta on jotenkin kiihottavaa jos nainen tosiaan olisi sidottu pukkiin ja häntä naiyaisiin siinä ja hän saisi orgasmeja toisensa perään. Jos nainen ei nauttisi niin sitten en kyllä tykää tuollaisesta alistamisesta.
olen yrittänyt löytää tuollaisia videoita, siis pukkiin sidottu nainen mutta ei sitä piiskausta, mutta etsinnöistä huolimatta en ole löytänyt. Aina on sitä lyömistä mikä ei taas minua kiihota.
M62
No nyt! Rakas isämme taivaassa, anna tämän naisen olla sinkku ja ihastua minuun. Muuta en pyydä, aamen.