Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut haluaa jokaikisen tapaamansa ihmisen Facebook kaveriksi?

Vierailija
11.09.2024 |

Siis mitä järkeä ns. "taviksen" on kerätä Facebookkiin satoja kavereita?

Jotkut kerää sinne eskarikavereista lähtien porukkaa, ihmisiä joita ei ole edes nähnyt 30 vuoteen, eikä silloinkaan ollut mikään sen enempää "kaveri". Joillekin riittää että ollut vuoden samalla luokalla joskus 90-luvulla - > Kaveripyyntö menemään

Mitä järkeä tuossa on?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Itse en jaksa edes julkaista koskaan mitään niin en siksi pyydä kavereita 

Vierailija
2/8 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tietämäni nainen jakaa ala-asteikäisen lapsensa terveystietoja Facebookissa niin että tägää siihen päivitykseen koko perheen ja osan sukua. Ja asetukset tietysti niin, että päivitys näkyy kaikkien merkittyjen kavereille, eli yhteensä tuhansille ihmisille.

Melko törkeää, yksityiskohtaisia tietoja lapsen diagnooseista yms. Ja tottakai kuva lapsesta sairaalassa.

Ei ole edes mitään hengenvakavaa sairautta, perus huomionhakua vaan äipältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töistä häipyessäni tuli joku mielenhäiriö ja laitettua kaveripyyntöjä monelle pitkäaikaiselle työkaverille. Ei mitään järkeä, kun en heidän kanssa kuitenkaan mitään yhteyksiä pidä eikä heidän julkaisujakaan näkynyt pahemmin minulle eli jouduin johonkin rajoitettujen kavereiden joukkoon.

Vierailija
4/8 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin viime viikolla ohimennen erään kaverin kaverin kaupungilla, oli jonkun tyypin seurassa. Nyt siltä mulle tuntemattomalta tyypiltä, eli kaverin kaverin kaverilta oli tullut mulle kaveripyyntö Faceen. En hyväksy, miksi pitäisi? Harmi kun asetuksia ei saa enää niin että kukaan ei voi lähettää kaveripyyntöjä.

Vierailija
5/8 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Some on roskaväelle.

Vierailija
6/8 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit on hauskaa, kun on kerännyt Facebook listalle 800 "kaveria", päivittää kaikkien niiden nähtäville kuvan lentokentältä ja viikon päästä kun saapuu takas kotiin niin telkkarit, pleikkarit ja korut on kadonneet. :D

Vierailija
7/8 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somettaminen on kyllä aika homoa.

Vierailija
8/8 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormettamisesta on enemmän iloa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän