Paitamekko ja mustat hollannikkaat - Mitä mieltä?
Onko vaalea (sinivalkoinen) paitamekko mustien hollannikkaiden kanssa sellainen yhdistelmä, jota voisi käyttää perusasuna töissä ja vapaalla?
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Paituli ja puukengät? Tässä asussa kipaistaan mökillä yöllä huussissa.
Aloittaja puhui paitamekosta, ei paitulista.
Muista myös isot puuhelmet kaulasta roikkumaan,
Tottakai voit käyttää, jos tuntuu hyvälle päällä
Hollannikkaat ihmetyttävät: olisiko sinun omasta mielestäsi tärkeää ja kivaa voida pukeutua juuri niihin kaikista mahdollisista kenkävaihtoehdoista?
Vierailija kirjoitti:
Hollannikkaat ihmetyttävät: olisiko sinun omasta mielestäsi tärkeää ja kivaa voida pukeutua juuri niihin kaikista mahdollisista kenkävaihtoehdoista?
Miksikäs ei? Olen hollannikkaita käyttänyt nyt kesällä paljon ja ajattelin töihin viedä toiset. Ei kai siinä mitään sen tärkeämpää ole
Minun mielestäni ihan sopiva asu, kunhan melko ei ole liian lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksikäs ei? Olen hollannikkaita käyttänyt nyt kesällä paljon ja ajattelin töihin viedä toiset. Ei kai siinä mitään sen tärkeämpää ole
Miksi siis kysyit? - oletin, että jotenkin epäröit asuvalintaasi.
Ihan siis vain sillä mietin, että onko hollannikkaat ja paitamekko ok yhdistelmä.
Miksi ihmeessä ei? Pukeudun itse usein toimistolle paitamekkoon ja vähän hollannikkaita muistuttaviin sandaaleihin, eikä kukaan ole ihmetellyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja puhui paitamekosta, ei paitulista.
Läskeillä on näköjään oma termistö käyttämilleen vaatteille.
Tulee mieleen piika jostain tv-ohjelmasta. En muista mistä.
Eri värimaailma mutta omistan juurikin tuollaisen vaatekerran jota käytän töissäkin (sairaala, olen asiantuntijana omissa vaatteissani työasun sijaan)
Ei toi minusta työasulta vaikuta. Riippuu varmaan siitä, missä olet töissä.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai voit käyttää, jos tuntuu hyvälle päällä
Eli mikä hyvänsä asu joka tuntuu hyvältä päällä on sopiva töihin?
Kai sulla on jotkut oranssit tai vihreät sukkahousut, värikkäät isot puuhelmet ja jotkut perseen näköiset vanerikorvakorut...
Vierailija kirjoitti:
Eri värimaailma mutta omistan juurikin tuollaisen vaatekerran jota käytän töissäkin (sairaala, olen asiantuntijana omissa vaatteissani työasun sijaan)
Ootko myyjnä kafeteriassa, kai sulla on sellainen pahvihattukin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen sitä paitulissa ja puukengissä kulkee, kuin selkäsaunan ottaa.
Aikanaan sitä 70-luvulla mentiin mekoissa ja puukengissä pakarat punaisina.
Onko pitkät vaaleat letit tai rinkelit?
Ennen sitä paitulissa ja puukengissä kulkee, kuin selkäsaunan ottaa.