Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isorintaiset ja rintaliivien osto, käytännön kysymyksiä

Vierailija
11.02.2007 |

Minulla on aina ollut isot rinnat mutta nyt imetyksen loputtua vielä isommat ja aavistuksen roikkuvat :-/. Rintaliivien osto on yhtä tuskaa esim Lindexillä, kun tuntuu että sopivia ei vaan ole kun pitäisi olla kunnolla tukevat liivit. Koko DD80 tai vastaava.

Kysyisinkin teiltä isorintaisilta, että ostatteko aina liivit erikoisliikkeistä vai löydättekö ihan bulkkikaupoistakin sopivia liivejä? Niin, ja koosta, koskeeko teillä liivin keskikohta ihoon (siis se kaistale mikä on kuppien välissä). se kai on joku vaatimus liivien istuvuuden kannalta.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja löydän liivejä esim. Sokoksesta. En käy koskaan erikoisliikkeissä. Joskus olen postimyynnistäkin onnistunut saamaan juuri oikean kokoiset. Liivin keskiosa osuu alareunasta ihoon, mutta ei ylempää. En oikeasti tiedä, miten se olisi edes mahdollista, kun ympärysmitta ei ole kauhean iso ja rinnat ovat suuret.

Vierailija
2/17 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuppikokoni on F80. Stokkalla on hulluilla päivillä aina Primadonnan liivit tarjouksessa ja myös sitä hyödynnän. Käytän vain tiettyjä merkkejä mm. primadonnaa. Isorintaisen ei kannata osataa halpoja koska kun kerran ostat hyvän tukevan liivin niin sitten osaat myös arvostaa niitä. Kunnollisissa liiveissä keskiosa osuu ihooni ja mikän takia ostan myös vain tiettyjä liivejä on olkaimet. Kunnollisissa liiveissä on hyvät olkaimet. Usein on tehnyt mieli päästä hieman halvemmalla, mutta silloin myös ne liivit ovat jääneet käyttämättä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista kyllä enää merkkiä (enkä voi tarkistaa, kun ovat juuri koneessa pesussa), mutta netistä varmaan löytyy.

Vierailija
4/17 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kannattaa satsata, esim Stockalta ja Funky Ladystä löytyy tosi hyviä liivejä (Funky ladyn Fredan liikkeestä, siellä on isommat koot). Kannataa maksaa enemmän niin saa mukavat ja laadukkaat liivit!

Vierailija
5/17 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

70D on sellainen koko jota löytää harvoin. Sokoksella on aika laajat valikoimat, ainakin paremmat kuin stoccalla.

Vierailija
6/17 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

70D on sellainen koko jota löytää harvoin. Sokoksella on aika laajat valikoimat, ainakin paremmat kuin stoccalla.

Vierailija
7/17 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii mun kropalle hyvin.

Vierailija
8/17 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on uon keskikaistaleen kanssa, onko se teillä ihoa vasten? t. ap

Vierailija
9/17 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ehdottomasti mennä asiantuntevaan liikkeen liivipuolelle esim. Sokos, Stockmann (ei tarvitse olla erikoisliike) ja käyttää apuna myyjää, joka juoksuttaa sinulle oikeita liivejä ja sinun itse ei tarvitse pomppia edestakaisin. Triumphilta löytyy useita malleja, yksi hyvä on urheilupuolen liivi SoftPower, jossa ei ole mitään pitsiräpellyksiä. Hinta n. 30 eTriumphilta löytyy myös

useita muita liivejä (yksi oli tarjouksessa viime kuussa Sokoksilla 29.90 e, Soft Sensation tsai joku semmoinen. Tosi hyvin istuva liivi)

Peruskaupasta esim. Cittari ja Prisma voit kokeilla löytää Triumphin aivan perusliiviä nimeltä Claudette tai Claudette R, jos tykkäät kaarituellisesta. Liivissä ei ole mitään pitsejä, vaan semmoinen pieni koristretikkaus reunassa. Hinta on vain n. 15 e.

Erivärisistä liiveistä löytyy mm. Amourette-merkkisenä pinkki satiinityyppinen liivi ja tummansininen liivi, jonka nimeä en nyt muista, alkaisiko L:llä ?

Vierailija
10/17 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi hyvää palvelua ja edullisesti laadukkaita liivejä.

koko 75E --> keskikohta osuurintalastaan lähes täysin.

Vierailija
11/17 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Triumph, Maidenform, Berlei, jne. Huomattavasti parempi valikoima kuin jossain Lindexillä ja HenkkaMaukalla.

Varsinkin jos on itse hieman stanadardista poikkeava, niin perusliivit eivät varmaan sovi.

Itselläni koko on E85 tai F85, joten joutuu näkemään vaivaa ennenkuin löytyy sopivat liivit. Kun pikkuhiljaa oppii että mikä koko sopii ja muistaa merkin ja mallin, niin voi ostaa kokkeilemattakin esim. tarjouksesta

Vierailija
12/17 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindexin yms liivit on tosi huonomateriaalisia, parissa pesussa venyy ja vanuu. Kalliiksi tulee tuollaiset. Rintaliiviliikkestä ostin juuri 20 eurolla olkaimettomat liivit, sieltäkin voi hyvin kysyä alehintaisia, löytyy monessa koossa. Sokoksella ja stockalla on tosiaan hyviä valikoimia. Myös netistä Bravissimosta tai Figleavesilta voi tilata laatumerkkejä kohtuuhintaan, kunhan vain tiedät kokosi. Satsaa meiluummin muutamaan hyvään liiviin, kun se että ostat 10 huonot.

Vierailija
13/17 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käytin tietämättäni vääränkokoisia liivejä vuosikaudet. Minulla on koko muuttunut paljon aikuisiälläkin, esim 20-vuotiaana olin kookoa B75, sitten koko kasvoi C:hen ja oli jo ennen lapsen saantia pitkään D tai DD. Nyt lapsen saatuani ja imetettyäni koko on varmaan jo E ellei F. Mielestäni liivien osto on todella rasittavaa puuhaa ja jos löydän hyvät liivit niin aionkin kerralla ostaa monet samanlaiset. Täytyypä mennä Sokokselle ja Stockalle tsekkaamaan valikoimat.

Kiitos paljon vinkeistä ja ohjeista! t. ap

Vierailija
14/17 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joudun aina ostaan oikein rintaliivikaupasta. Kokoni on 70 D, sitä kokoa ei ole yleensä edes alusvaatekaupoissa. Tampereella on yksi liike (hämeenkadun poikkikadulla, en muista nimeä) missä on hyvä valikoima.

Minulla osuu rintaliivien keskikohta kokonaan rintalastaan oikein napakasti alareunasta yläreunaan. En voisi kuvitellakaan et jos ei osuis kuinka vois hyvin tukea.

Vierailija
15/17 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä löytyy rintaliivikauppojen lisäksi Sokokselta, Stokkalta ja City Marketista. Cittarissa myydään Triumphin liivejä, jotka sopivat ainakin mulle tosi hyvin.

Vierailija
16/17 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan huippu. tilaa kuvasto ja tutustu. tosi kauniita!

Vierailija
17/17 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä Stockalta ainakin löytää aivan järjettömät määrät sitä kokoa. Oletko kysynyt myyjältä?

Chantelle, Passionata, Triumph, Calvin Klein, Gossard jne jne. Näillä kaikilla on PALJON malleja, josta löytyy D70.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan