Äiti pillahti itkuun, kun ei mahtunut vaunujen kanssa vaateliikkeeseen
Mikä hitto joitakin nykyäitejä vaivaa? Ihme kyynelten yliviljelyä. Jaksa ymmärtää yhtään tommosta märinää. Kaikki sympatiat vaatemyyjälle. Varmaan hiton raskas prinsessa
Kommentit (355)
Vierailija kirjoitti:
JOS LASTENVAUNUT EIVÄT MAHDU EI MAHDU MYÖSKÄÄN PYÖRÄTUOLI TAIKKA ROLLAATTORI. JA TÄMÄ RAJAA MONIA ASIKKAITA POIS. ONKO OMISTAJALLA OIKEASTI RAHAA VALITA ASIAKKAAT?!ENTÄ JOS SE ROLLAATTORIMUMMO OLISI TULLUT OSTASMAAN TONNIN ARVOSTA? MUTTA EI PÄÄSSYT SISÄÄN.
JOS EI OLE TILAA, NIIN EI OLE TILAA.
Mikähän siinä on, että tällaiset pienet vastoinkäymiset pitää nykyään raportoida iltapäivälehdille?
Olen huomannut, että monilla ei ole nykyään mitään mukautumiskykyä jos tulee jotakin pientä epämukavuutta vastaan. Heti hajoillaan ja kootaan rivejä somessa. Olisi omallekin psyykeelle varmaan ihan hyväksi oppia painamaan leuka rintaan ja jatkamaan elämää (kohti uusia pettymyksiä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä nykyäitejä EI vaivais?
Pitäs varmaan saada isät ottamaan päävastuu lapsista, koska naisista ei enää tähänkään ole.
Sitä päivää odotellessa kun keskiverto isä ottaa edes puolet vastuusta
Sinä päivänä kun naiset alkavat ottaa enemmän vastuuta miesvalinnoistaan.
Mitäpä jos miehet ottais vastuun edes omasta elämästä ja sit vielä omista valinnoista! Ihme luusereina pidät miehiä, jos heidän edesottamukset on aina naisten vastuulla. Ei me mitään äitejä näille puolisoille olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä nykyäitejä EI vaivais?
Pitäs varmaan saada isät ottamaan päävastuu lapsista, koska naisista ei enää tähänkään ole.
Sitä päivää odotellessa kun keskiverto isä ottaa edes puolet vastuusta
Sinä päivänä kun naiset alkavat ottaa enemmän vastuuta miesvalinnoistaan.
#miesvihaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin ketju on niin täynnä lapsi-/äitivihaa ja kiukuttelua, että en lainkaan ihmettele miksei suurin osa naisista halua nykyään hankkia lapsia.
Samanlaista ulinaa ja vinkunaa kuulee nykyisin kaikkialla enenevissä määrin. Esimerkiksi nyt hyvässä kunnossa ja ruumiin voimissa oleva kolmekymppinen mies ei millään voi suostua antamaan penkkiä raskaana olevalle julkisissa kulkuneuvoissa, koska yhyy minun penkki minulla on oikeus istua vaikka periaatteesta. Pitäisi ainoastaan omalla autolla liikkua jos on kehdannut raskaaksi hankkiutua. Mielestäni aika käsittämätöntä menoa. Ennen oli moni asia paremmin.
Nuo asiat eivät vaikuta lapsilukuuni mitenkään. Opiskelemaan pääsemisen vaikeus, työelämän joustamattomuus, hallitusten lapsiperhevastaisuus. Ne asiat ovat vaikuttaneet. Enkä koe sitä etten pääse vaunuilla kivijalkaliikkeeseen kiertelemään mitenkään lapsivihamielis
Tottakai sillä on merkitystä, minkälainen asenne lapsia ja ennenkaikkea äitejä kohtaan on! Todella naivia kuvitella, ettei näin olisi. Tämä maa on asenteiltaan todella kylmä ja julma. Johan tämäkin ketju sen osoittaa. Yksmielisesti peukutetaan, kun äitiä haukutaan. Ja pahinta kaikessa, et hänelle tuli itku! Voi luoja kuin julmia ihmisiä se leipä elättääkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivot omistava myyjä olisi ilmaissut itseään niin ettei ole varaa väärinymmärrykseen. "Täällä ei voi kulkea rattaiden kanssa syystä X, mutta voin vahtia vauvaa jos halua kierrellä rauhassa"
Siis mitä helvettiä? Myyjä ei ole mikään lapsenvahti, vaan MYYJÄ. Hän palvelee asiakkaita eikä kaitse mitään sotkupekka-sinappitykkejä. Minä heittäisin kakaran niska-perseotteella kadulle. Tervemenoa vaan!
Myyjän tehtävä on palvella asiakasta, jotta kauppoja syntyis. Sanoihan tää, joka lehdelle vastas, että on joskus lapsia viihdyttänytkin. Mutta toki kauppa saa linjata "palvelunsa" siten, ettei kauppija synny...valintakysymyksiä...
Oletko itse erityisherkkä?
Minä kohtaan yrityksessäni näitä päivittäin.
Suurimman osan tunnistan ja osaan vastata näiden tarpeisiin.
Ne joita en tunnista ajoissa kirjoittavat arvostelun.
Minua on kutsuttu: r.asistiksi, ho mof.obiseksi, bodysheimaajaksi jne
Outoa kyllä suurin osa arvosteluista on kiitettäviä.
Eräs asiakas sanoi että tunnistaa noista huonoista arvosteluista tyypit jotka pahoittavat mielensä kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään rattaita työntävät äidit ovat kuin kuningattaria joita pitää väistää ja joita pitää kunnioittaa ja joiden väsymystä pitää ymmärtää.
Ja aattele, jopa Euroopassa on tällassii maita, joissa noin äiteihin suhtaudutaan. Niissä jotenkin ihan typerästi äitiyttä arvostetaan. Sellasta hömpötystä maailmalla. Onneksi täällä meillä ei tollaseen lähdetä.
Euroopassa on monta maata, joten kannattaa mainita ihan nimeltä. Maailmalla ei monessakaan kolkassa työnnellä rattaita.
Onko vaikea hahmottaa Euroopan maat? Jos lähdetään vaikka tosta läntisestä naapurista. Siellä todella täydellisen eri suhtautuminen lapsiin jopa julkisissa liikennevälineissä... siitä sit maa kerralllaan eteenpäin, ei mitään vastaavaa asennevammaa ole näkyvissä, kuin täällä.
Tämän tietää myös lapset, jotka reissaavat. Yksi perhe (5 lasta) muutti pohjois-Amerikasta takaisin Suomeen. Aika pian muuton jälkeen joku lapsista kysyi vanhemmilta, miksi Suomessa meitä vihataan...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näitä akkojen järjen laatua ja sen vähyyttä täytyy ihmetellä.
Jos ei ole liikkeessä ei ole tilaa, niin ei ole tilaa! Vaihtoehtona on maksaa jokainen tahriintunut vaatekappale. Kävisikö se päinsä?
Menköön HenkkaMaukkaan pennosineen.
Olihan siellä tilaa! Äitihän meni ja pääsi sisälle. Häädettiin ulos. Myujäkin väitti jälkikäteen, että sinne mahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Tuo äiti/lapsi kortti on jo hieman haalistunut. Sitä on käytetty jo liikaa myötätuntoja kerjätessä.
Ai kamala. Kyllä se myötätunto on katoava luonnonvara ja sitä pitää todella säästellä!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JOS LASTENVAUNUT EIVÄT MAHDU EI MAHDU MYÖSKÄÄN PYÖRÄTUOLI TAIKKA ROLLAATTORI. JA TÄMÄ RAJAA MONIA ASIKKAITA POIS. ONKO OMISTAJALLA OIKEASTI RAHAA VALITA ASIAKKAAT?!ENTÄ JOS SE ROLLAATTORIMUMMO OLISI TULLUT OSTASMAAN TONNIN ARVOSTA? MUTTA EI PÄÄSSYT SISÄÄN.
JOS EI OLE TILAA, NIIN EI OLE TILAA.
Oli tilaa. Sanoi omistaja itse, että siellä käynyt ennenkin vaunuasiakkaita.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän siinä on, että tällaiset pienet vastoinkäymiset pitää nykyään raportoida iltapäivälehdille?
Olen huomannut, että monilla ei ole nykyään mitään mukautumiskykyä jos tulee jotakin pientä epämukavuutta vastaan. Heti hajoillaan ja kootaan rivejä somessa. Olisi omallekin psyykeelle varmaan ihan hyväksi oppia painamaan leuka rintaan ja jatkamaan elämää (kohti uusia pettymyksiä).
No onhan tuo nyt hyvä, että kaikki iltiksen lukijat, ettei tuollaisiin kivijalkamyymälöihin ole vaunuilla asiaa. Ei tartte myyjien häätää asiakkaita.
Kivijalkamyymälät kuolee koska sisään eivät pääse äidit ja vanhukset. Tervejalkaisia vauvattomia teinejä taas ei kiinnosta.
Voisi omistajat katsoa peiliin miksei tule asiakkaita..
Enpä ole koskaan muuten törmännyt kioskissa lastenvaunuasiakkaisiin. Yleensä kyllä ihmisellä on sen verran järkeä että miettii etukäteen että pääseekö vaunuilla vai ei. Tai että soittaako ip-läpyskään ja itkee sielläkin.
Mä oon itkenyt monta kertaa. Ennen äitiyttä. Ja äitinä ollessani. Oon ollut ihan ryöstöviljelijä...
R-kioski on hyvä esimerkki paikasta johon ei pääse vaunujen kanssa. Jos piti pakettia hakea niin jonkun piti katsoa vauvaa kun nykyään ei voi enää jättää ulos nukkumaan. Ärsytti mutta koetin ajatella että en kuitenkaan usein käy Ärrällä.
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole koskaan muuten törmännyt kioskissa lastenvaunuasiakkaisiin. Yleensä kyllä ihmisellä on sen verran järkeä että miettii etukäteen että pääseekö vaunuilla vai ei. Tai että soittaako ip-läpyskään ja itkee sielläkin.
Eiköhän se ip-läpyskä tee itse ratkaisut, julkaiseeko jutun vai ei. Kuka vaan saa sinne ilmoittaa minkä aiheen tahtoo.
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse erityisherkkä?
Minä kohtaan yrityksessäni näitä päivittäin.
Suurimman osan tunnistan ja osaan vastata näiden tarpeisiin.
Ne joita en tunnista ajoissa kirjoittavat arvostelun.
Minua on kutsuttu: r.asistiksi, ho mof.obiseksi, bodysheimaajaksi jne
Outoa kyllä suurin osa arvosteluista on kiitettäviä.
Eräs asiakas sanoi että tunnistaa noista huonoista arvosteluista tyypit jotka pahoittavat mielensä kaikesta.
Mitähän tarkoitat erityisherkkyydellä? Hsp-ihmisiä? Minä olen tällainen. En tarvitse mitään erityispalvelua. Kuormitun kovasta hälinästä ja kirkkaista valoista. Lisäksi tunnistan nopeasti ihmisten tunnetilat ja aistin kotieläinten kivut. Mikä näistä ominaisuuksista on sellaista, mihin sinä kykenet asiakaspalvelijana vaikuttamaan kaupanteon yhteydessä?
Vierailija kirjoitti:
No pakko kai se on jos ei liiketilaan mahdu.