Miksi miehelle ei kelpaa naisen ystävyys?
Vaan kaikkeen täytyy väkisin tunkea mukaan seksi-, parisuhde yms. kuvioita.
Siis ei niissä sinänsä mitään vikaa ole, mutta olisi vaan hienoa edes joskus voida tutustua johonkin mieheen tai miehiin ihan ystävänä, niin että molemmat voivat olla omia itsejään ja ottaa rennosti, ilman että kumpikaan yrittää teeskennellä jotain muuta kuin mitä on ja koittaa epätoivoisesti tehdä vaikutusta.
Kommentit (390)
Koska tuo eukko katsoo sillä lailla jännän mrhanhimoisesti, jos sanon, että menen tänä iltana Tanjan kanssa keilaamaan.
On suunnilleen sama kuin pelkkä seksisuhde naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisvanhukset eivät enää löydä kavereitaan/ystäviään toisista naisvanhuksista? Miksi miesten pitäisi paapoa naisvanhuksia?
Nämä on feministien höpötyksiä.
Yhtä hyvin voi paheksua, että miksi naisille ei kelpaa mies pelkkänä ystävänä. Heteromies-heretonainen ystävyyssuhteita, jotka eivät ole intiimisuhteita, eivätkä koskaan ole olleet intiimisuhteita, on erittäin vähän, eikä se ole miehen syy.
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. Miehet on mitä parhaita kavereita, ei tosin täällä mesoavat pikkupojat...
Luuletko että miehet tuolla livenä toitottavat ääneen kaiken mitä ajattelevat? Teetkö itse niin? Anonyymillä palstalla kylläkin.
Miksei nainen vaan voi olla miehelle seksikumppani, miksi siihen pitää sotkea muuta suhteilua?
Jos nainen ei halua miestä seksuaalisesti, ystävyyskään ei monesti toimi.
Jos mies haluaa jutella jostain yhteisestä harrastuksesta, nainen tekee sen mieluummin naisen kanssa, sillä häntä inhottaa miehen ulkonäkö.
Naiskaverini ovat tehneet minulle härskejä ohareita ja eräs teki kerran niin, että omalla päätöksellään kutsui toisen miehen meidän tapaamiseemme kolmanneksi pyöräksi.
Eräs naispuolinen opettajani oli ihastunut minuun ja hän kohteli minua hyvin. En vastannut hänen kiihkeisiin viesteihinsä samalla tunteella, koska kunnioitin hänen miestään, joka ei ollut chad eikä saisi helpolla uutta naisystävää.
Ainut naiskaveruus, missä on järkeä on sellainen, jossa nainen ymmärtää minkälaisessa seksuaalisessa ahdingossa mies elää ja joko tyydyttää hänen eroottiset tarpeensa tai auttaa häntä löytämään erotiikkaa. Surkeinta ystävyyttä on se, missä naista ei kiinnosta miehen eroottinen elämä, vaan käydään vain jossain kalliissa kahvilassa jauhamassa paskaa ja nainen kertoo luksuselämästään.
Miksikö? No kun olen muutamankin naisen ystävä yrittänyt olla niin nainen on kehittänyt kaikenlaisia kuvitelmia suhdeasioista. Ei maksa vaivaa.
Jos tapaisin jonkun lesbon – sellaiseksi tunnustautuvan – ja meillä olisi paljon yhteistä juteltavaa jne., hänen kanssaan ystävyys voisi toimia ilman ylimääräisiä jännitteitä. Uskon nimittäin asian olevan usein niinkin, etteivät monet lesbot miehiä vihaa lainkaan, vaan kyse on siitä, etteivät miehet kiinnosta heitä eroottisessa mielessä ollenkaan. Ei siihen mitään vihaamista silloin tarvitse liittyä. Ja silloin ihmiset voivat olla ystäviä, jos siltä alkaa tuntua, ilman että siinä on mitään sen ihmeellisempää.
Koska niin mies ja nainen on luotu.
Eihän muidenkaan nisäkäslajien koiraat ja naaraat huvikseen hengaile.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Kyllä niillä on pariutuminen mielessä.
Femput ovat vain niin sekaisin ettei niillä ole enää luontaisia haluja.
Miksi nainen haluaa olla miehen kanssa, jonka kokee niin vastenmieliseksi, ettei seksuaalisia haluja ole?
Vierailija kirjoitti:
Leijonat hengaa. Mut vasta sut ku on eka pantu kunnolla.
Koska mies lähestyy vain kauniita ja seksikkäitä naisia, ja ajattelee, että kohta on pakko irrota pimppaa kun minä olen niin ystävällinen tuolle naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nainen haluaa olla miehen kanssa, jonka kokee niin vastenmieliseksi, ettei seksuaalisia haluja ole?
Nöyryyttävä tilanne miehelle. Oot tosi mahtava tyyppi, mutta seksiä en halua. Oikein hierotaan naamaan sitä, että seksuaalisesti olet luuseri.
En ymmärrä mistä puhut. Minulla on ollut jo vuosia hyviä ystävämiehiä, niin sinkkuja kuin parisuhteessa olevia. En ole ruma, tyhmä ym.
Ei kai sille mitään voi jos ihastuu niin helposti kaverinaiseen jonka kanssa mukava olla. Yksipuolisen ihastuksen olen kokenut monen kaverinaisen kohdalla. En halua enää kiusata itseäni joten helpompi olla kun ei ole naisia kavereina.
M39
Vierailija kirjoitti:
Tää on kai miehen ja naisen ero. Naiselle kun miehetkin ovat lähtökohtaisesti ihmisiä, kavereita, eivätkä parittelukumppaneita. Miehessä on oltava jotakin aivan erityistä, että häntä kohtaan syttyy seksuaalinen halu. Kun ilmeisesti taas mies haluaa automaattisesti kaikkia naisia, paitsi jos nainen on jotenkin poikkeuksellisen ällöttävä ja epäviehättävä? Mikään muu ei selitä ajatustapaasi.
Kyllä kelpaisi. Naisen kanssa ystävänä olemisessa on se hyvä puoli, että hän ei yritä kilpailla kanssasi. Voi myös keskustella syvällisemmin asioista kuin muiden miesten.
Miestä ei kiinnosta sen naisen asiat, vaan se yksi asia mielessä.
Kyllä minulla, keski-ikäisellä ukolla on ollut naisia pelkkinä ystävinä. Lapsillakin tuntuu olevan vastakkaista sukupuolta ystävinä. Missä ap oikein asuu vai onko kyse ystäväpiiristä?