Onko muita jotka eivät syö mitään säännöllisiä lääkkeitä? Itse jo 60 v, eikä mitään vakkarilääkkeitä.
Kommentit (22)
En minäkään kuuskymppisenä. Nyt 80On vähän toisin. Naureskelen yhtä hyvinvointi"valmentajaa" kun netissä kehuu terveyttään kun ei 45 vuotiaana syö mitään eikä sairasta koskaan. Hänen ei tule pieneen mieleensä ettei se joku painonnosto tai viljaton ruoka takaa ikuista terveyttä
60 ja en syö. Äitini 91 ja ei mitään lääkkeitä.
Olen 61 ja verenpainelääke käytössä. Terveyskeskuslääkäri ehdotti diabeteslääkettä, kun sokeriarvoni oli 6.0. Sanoin, että kokeilen ruokavaliohoitoa ensin. Jätin hiilihydraatit ja sokeriarvot ovat nyt 4.7- 5.4.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään kuuskymppisenä. Nyt 80On vähän toisin. Naureskelen yhtä hyvinvointi"valmentajaa" kun netissä kehuu terveyttään kun ei 45 vuotiaana syö mitään eikä sairasta koskaan. Hänen ei tule pieneen mieleensä ettei se joku painonnosto tai viljaton ruoka takaa ikuista terveyttä
Ns hyvinvointivalmentajat onkin super ihmisiä 😳
Lämmitän itse juomat enkä osta koistisen korvalääkettä ja nyt 67 vuotta mittarissa ilman kaupallisia
Itselläni on käytössä vain hormonikorvaushoito. En näe järkevänä kuusikymppisenä naisena olla käyttämättä sitä, jos ei ole erityisiä terveydellisiä syitä.
Vierailija kirjoitti:
Olen 61 ja verenpainelääke käytössä. Terveyskeskuslääkäri ehdotti diabeteslääkettä, kun sokeriarvoni oli 6.0. Sanoin, että kokeilen ruokavaliohoitoa ensin. Jätin hiilihydraatit ja sokeriarvot ovat nyt 4.7- 5.4.
Kuutosen sokeriarvolla ei ehdoteta lääkkeitä. Kunhan olet taas joku vhh-kurssin myyjä.
Kiitos kysymästä;
lääkitys kilppari vajaatoiminta diagnoosi
lääkitys meniere, tinnitus diagnoosi
näillä mennään tähän asti 🍀
mamma 55 vee
N58v. Ei lääkkeitä. En käytä päänsärkyihin, flunssaan jne. myöskään särkylääkkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Diabetes lääkityksen saa kun sokerarvot on yli 7.
En syö. Astmalääkkeet vedetään suoraan keuhkoihin.
Vierailija kirjoitti:
En syö. Astmalääkkeet vedetään suoraan keuhkoihin.
😂🤣😂🤣😂
58 ja ei lääkeitä käytössä, pullo päivässä pitää lääkärit loitolla...
63 nainen, ei lääkityksiä mihinkään sairauteen. Vielä.
En syö kun unilääkkeitä ja rauhottavia, ei kiinnosta terveys, ei minusta kukaan välitä.60v n
Aikansa kutakin
Anna ajan kulua