Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita jotka eivät syö mitään säännöllisiä lääkkeitä? Itse jo 60 v, eikä mitään vakkarilääkkeitä.

Vierailija
09.09.2024 |

Uteliaana kyselen.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö, mutta pistän kyllä. Lääkitys ei liity mitenkään ikääni. Kysymys on vähän huono. Koska autoimmuunisairaudet eivät katso ikää. Ja sinä hait selkeesti sitä, että haluat kaikkien tietävän sinun olevan terve kuin pukki 60-vuotiaana. 

Koska kävit viimeksi verikokeissa?

Vierailija
42/45 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

no onhan se aihe tuokin ylpistellä, jos ihmisellä joku vakava sairaus, niin pitääkö tässä lääkkeitään häpeemään ruveta sitten

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pian 80 v. En käytä mitään muita lääkkeitä kuin joskus särkylääkkeitä. En niitäkään läheskään joka päivä. Viime keväänä otettiin verinäytteet ja Ekg, Kaikki hyviä, niin myös verenpaineeni. Olen yksinasuva nainen ja hoidan kaikki kotityöt itse. Tiedän kuitenkin hyvin, että tämän ikäisellä muutoksia voi sattua todella nopeasti.

Vierailija
44/45 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mielenkiintoista tietää, jos ei ole lääkitystä, niin oletteko käyneet missään terveystarkastuksessa/verikokeissa viime aikoina? 

Tiedän, ettei kaikille tule verenpainetta, korkeita kolesteroleja tms. Mutta käyttekö kuitenkin tarkistuttamassa terveytenne? Miehet esim. eturauhasasiat tai naiset rintasyöpäseulonnat tms. 

Vierailija
45/45 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän erikoisen hienoa on siinä, ettei käytä lääkkeitä? Ja erityistä ylpeilyn aihetta?

Monella ihmisellä on perinnöllinen sairaus, johon on pakollinen lääkitys.