Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lomonosov posliini. Onko sinulla näitä figuureita? Eläimiä?

Vierailija
09.09.2024 |

Oletko kerännyt ja onko arvokkaita?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole enää. Vein kaikki venäjälle edes haiskahtavat kamat kaatopaikalle

Miksi? Mitä ne esineet ovat nyt tehneet? Heitätkö myös timantit pois sillä perusteella,että ne ovat pienet mustat neeperilapset omin pikku kätösin kaivaneet?  

Minulla ei ole timantteja enkä missään nimessä haluaisi että olisi, siis että olisin sijoittanut varallisuuttani moiseen typerään puolirikolliseen roskaan. Tiedän oikein hyvin timanttibisneksen laadun, alun orjatyöstä rikkaiden länsimaisten timanttikartellien bisnekseen. Onneksi miehenä en kuulu timanttien kohderyhmään mutta jos olisin nainen kokisin esim. timanttisormuksen henkilökohtaisena loukkauksena ja myös osoituksena antajansa tolloudesta. 

venäjästä ja kaikkeen siihen liittyvästä olen saanut tarpeekseni. Koko maa on minu

Hieno teoria kehitetty itseään varten selittämään epäonnistumista elämässä.

Vierailija
22/44 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko sinulla kaatisreissulla päässäsi rambo-nauha? Ärjähtelitkö venäläisille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poltin ilja repinin maalauksen koska venäjällä on sota Ukrainan kanssa..

Ilja Repin oli kylläkin  Ukrainassa, ja ihan ukrainalaiseksi syntynyt...

Vierailija
24/44 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oikeasti tuhoatte omaa omaisuuttanne koska Ukrainan sota? Mitä se hyödyttää? Niihin käyttämänne rahat ovat kulkeutuneet venäjälle jo aikoja sitten. Itsellenne te hallaa teette. Kristus miten tyhmiä te olette. Miksi ette polta koraania? Sillä olisi edes vaikutusta asioihin.

Höpöhöpö. Minä en ollut niistä kipoista ja patsaista maksanut pennin latia, vanhempien jäämistöä olivat. Enkä minua todellakaan kiiinnosta alkaa kaupittelemaan jotain kahvikuppeja ja pikkuisia eläinfiguureja joillekin venäläisistä esineistä pitäville friikeille. En halua olla sellaisten ihmisten kanssa tekemisissä enkä ole kiinnostunut muutamista kympeistä heidän rahojaan. 

MInulla ei ole koraania. Tulisijoissani poltan puuta, toki joitakin pahvipakkauksia myös. Koraanilla tai raamatulla ei ole minulle minkäänlaista arvoa mutta niiden polttoarvokin on vähäinen

Vierailija
25/44 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Mitä ne esineet ovat nyt tehneet? Heitätkö myös timantit pois sillä perusteella,että ne ovat pienet mustat neeperilapset omin pikku kätösin kaivaneet?  

Minulla ei ole timantteja enkä missään nimessä haluaisi että olisi, siis että olisin sijoittanut varallisuuttani moiseen typerään puolirikolliseen roskaan. Tiedän oikein hyvin timanttibisneksen laadun, alun orjatyöstä rikkaiden länsimaisten timanttikartellien bisnekseen. Onneksi miehenä en kuulu timanttien kohderyhmään mutta jos olisin nainen kokisin esim. timanttisormuksen henkilökohtaisena loukkauksena ja myös osoituksena antajansa tolloudesta. 

venäjästä ja kaikkeen siihen lii

Tarkistapa lääkitys. Se tuskin on minun vikani että itänaapuri on imperialistinen mafiavaltio joka tappaa joka ainoa päivä satoja ukrainalaisia, myös naisia ja lapsia terroripommituksissaan. venäjä on epäonnistunut valtio ja valitettavasti viattomat ihmiset saavat maksaa siitä hengellään.

Tämä on se todellisuus jossa me elämme ja vaikka eläinfiguurit olisivat kuinka kauniita se ei auta yhtään. Minulle ne ovat epämiellyttäviä esineitä koska ne ovat peräisin venäjältä ja minulla on täysi oikeus tähän näkemykseen ja olen myös toiminut sen mukaan ja todennut sen oikeaksi valinnaksi. Olisi sietämätöntä pitää venäläisiä esineitä hyllyn reunalla ja typeriä pikkukuppeja jossain kaapissa

Vierailija
26/44 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinfiguureja on useampi. Olen saanut ne vanhempieni jäämistöstä.

Vierailija
27/44 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli semmoinen iso harakka, ihan virheetön. Löytyi kierrätyskeskuksen ilmaista-laatikosta ja tunnistin heti. Sain siitä muistaakseni 60 euroa

Vierailija
28/44 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi sitten kaikki Tsaikovskin baletit,kuten Joutsenlampi,esityskieltoon Suomessa ja Tsehovin näytelmät myös.

Postuumeja syytteitä putinismista ennen Putinia on kohtaan myös syytä nostaa kyseisiä herroja vastaan. (luut kaivettava esiin, koottava jälleen metalliangan ovulla luurangoiksi ja ne  hirtettävä tuomionluennan jälkeen julkisella paikalla.)

Näin osoitamme olevamme sivistysvaltio !

terv. Pönttölän   Iisakki

Vierailija
29/44 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ne meni kans asunnon tyhjennyksessä roskiin. Hävitin kaiken turhan vuosien aikoina kertyneen. Sain niitä lapsena lahjaksi.

Vierailija
30/44 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oikeasti tuhoatte omaa omaisuuttanne koska Ukrainan sota? Mitä se hyödyttää? Niihin käyttämänne rahat ovat kulkeutuneet venäjälle jo aikoja sitten. Itsellenne te hallaa teette. Kristus miten tyhmiä te olette. Miksi ette polta koraania? Sillä olisi edes vaikutusta asioihin.

Ei ne aivopestyt raukkapaskat uskalla ellei politiikot ja vihervassarit ole lupaa anteneet.

Vierailija
31/44 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluvatkohan bemarien ja folkkarien sisällä vielä kymmenien tuhansien tuskanhuutojen valituksen, ja hiljaisten  vaikerrusten  äänet esim. Sobiborista,ta Belsenistä,vai Dachaun sokeuttavat kauhutko sen tuulilasin takaa näkyvät?

...vain muutamia mainitakseni?

(Vai onko se kaikki niistä jo poispyyhitty?) 

Vierailija
32/44 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuluvatkohan bemarien ja folkkarien sisällä vielä kymmenien tuhansien tuskanhuutojen valituksen, ja hiljaisten  vaikerrusten  äänet esim. Sobiborista,ta Belsenistä,vai Dachaun sokeuttavat kauhutko sen tuulilasin takaa näkyvät?

Tai Mossessa Isä Aurinkoisen uhrien?  Nykyinen pomo on vielä nynny oppipoika.

Vierailija
33/44 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko vähän tyhmä? Saksa on sivistysvaltio joka on tehnyt tilinteon menneisyytensä kanssa. Jos venäjä tekee saman voisin aivan hyvin muuttaa näkemystäni heistä. Mutta eipä taida ihmisikä siihen riittää, jos nyt edes venäjästä on parantamaan tapojaan ylipäätään. 

Vierailija
34/44 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavaksi sitten kaikki Tsaikovskin baletit,kuten Joutsenlampi,esityskieltoon Suomessa ja Tsehovin näytelmät myös.

Postuumeja syytteitä putinismista ennen Putinia on kohtaan myös syytä nostaa kyseisiä herroja vastaan. (luut kaivettava esiin, koottava jälleen metalliangan ovulla luurangoiksi ja ne  hirtettävä tuomionluennan jälkeen julkisella paikalla.)

Tsaiikovski oli homo enkä oikein koskaan ole pitänyt sellaisesta romanttisesta musiikista. Tsehovin tuotannon olen lukenut läpi jo aiemmin joten joutaa sekin puolestani mennä. Tulee näistä vähän mieleen Michael Jacksonin tapaus, musiikki oli ja on erittäin hyvää mutta kun on kuullut mitä se ranchillaan puuhasi alaikäisten poikien kanssa menee vähän maku siitäkin. 

Jotkut yrittää poimia rusinat pullasta ja sulkea silmät ja korvat todellisuudelta ja siinä jollain tapaa ehkä onnistuvatkin. Minä en vaan pysty siihen

Vierailija
35/44 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko vähän tyhmä? Saksa on sivistysvaltio joka on tehnyt tilinteon menneisyytensä kanssa. Jos venäjä tekee saman voisin aivan hyvin muuttaa näkemystäni heistä. Mutta eipä taida ihmisikä siihen riittää, jos nyt edes venäjästä on parantamaan tapojaan ylipäätään. 

No niin,mutta itse asiassa, eli  LAIN MUKAAN jos mennään niin  murhahan ei vanhene KOSKAAN,vai.. ?

(...saati sitten miljoonat murhat)

Vierailija
36/44 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsaiikovski oli homo enkä oikein koskaan ole pitänyt sellaisesta romanttisesta musiikista. Tsehovin tuotannon olen lukenut läpi jo aiemmin joten joutaa sekin puolestani mennä. Tulee näistä vähän mieleen Michael Jacksonin tapaus, musiikki oli ja on erittäin hyvää mutta kun on kuullut mitä se ranchillaan puuhasi alaikäisten poikien kanssa menee vähän maku siitäkin. 

Jotkut yrittää poimia rusinat

No niin, että homokin vielä !

Senhän me homolain sieltä tännekin kaipailjat tietysti sitten tuomitsemmekin oitis .

Eiks'vaan ?

Ja olisihan se tietenkin Tsaikovskinkin (1840-1893)  pitänyt tietää ,kuolinvuoteellaan viimeistään elämänsä aatoksia siinä  miettiessään että kuka maahan tulee vielä n. 60 vuoden kuluttua syntymään ja vaihtaa kansalaisuutensa  sitä silmällä pitäen ja  vielä kun aikaa oli.

Vierailija
37/44 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tiikeri.

Vierailija
38/44 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pantteria esittävä pieni  figuriini täältä ,kirjahyllyni reunalta, löytyy. (söpö, 'kawaii')

Vierailija
39/44 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain kahvikuppeja

Vierailija
40/44 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo yksi lintuhahmo on valettuna sementillä rantakiveen mökillä.