Lomonosov posliini. Onko sinulla näitä figuureita? Eläimiä?
Kommentit (44)
En oo vielä, mutta aikeissa ostaa nettikaupasta mun koiraa esittävän figuurin. t.ap
Ei ole enää. Vein kaikki venäjälle edes haiskahtavat kamat kaatopaikalle
Noita patsaita ja kippoja ja kuppeja ei voi eikä saa laitaa lasinkeräykseen koska ne eivät ole lasia vaan posliinia. Meni samassa sellainen typerä pikkuisten kahvikuppien sarja, kuka v...u enää sellaisia pikkukuppeja käyttää muutenkaan
Minulla on lomosoveja nyt 12 erilaista mutta olen keskittynyt tällä hetkellä enemmän oiva toikan lintujen keräilyyn. Lomosovien arvosta en oikeastaan tiedä mitään sillä sain ne perinnöksi ja ovat isoäitini vanhaa jäämistöä.
Itse suunnittelen myös ostavani oman koirani rotufiguurin. On arvoa. Ei ainakaan roskiin kannata laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Noita patsaita ja kippoja ja kuppeja ei voi eikä saa laitaa lasinkeräykseen koska ne eivät ole lasia vaan posliinia. Meni samassa sellainen typerä pikkuisten kahvikuppien sarja, kuka v...u enää sellaisia pikkukuppeja käyttää muutenkaan
Miksei voisi pikkukuppeja käyttää.
On kyllä. Koira- ja peurafiguuri. Ihan kyllä aidon näköiset. Sääli että yksi laho valtion päämies pilasi senkin ilon, että siitä voisi nauttia. :/
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Mitä ne esineet ovat nyt tehneet? Heitätkö myös timantit pois sillä perusteella,että ne ovat pienet mustat neeperilapset omin pikku kätösin kaivaneet?
Poltin ilja repinin maalauksen koska venäjällä on sota Ukrainan kanssa..
Vierailija kirjoitti:
Minä poltin takapihalla auton renkaat jotka oli valmistettu venäjällä. Teboilin synteettisen 4 litran öljykannun kaadoin viemäriin samasta syystä.
Siis oikeasti tuhoatte omaa omaisuuttanne koska Ukrainan sota? Mitä se hyödyttää? Niihin käyttämänne rahat ovat kulkeutuneet venäjälle jo aikoja sitten. Itsellenne te hallaa teette. Kristus miten tyhmiä te olette. Miksi ette polta koraania? Sillä olisi edes vaikutusta asioihin.
Olen kerännyt niitä kolmisenkymmentä vuotta. Kerään Neuvostoaikaisia, eli leimalla on merkitystä. Lomonosovin lisäksi minulla on jonkin verran saman aikakauden Verbilkin figuureja.
Lomonosovin eläinfiguuriit ovat kauniita.
en mutta jos tulee rähinä, niin lupaan keräilä veneäläisiä korkardeja. 96
Huutokaupoissa on kympistä sataseen
Verkko nimiset kahvikupit ovat kalliita.
Mulla on takajaloillaan seisova karhu olen saanut sen ajat sitten lahjaksi.
Kierrätyksestä olen jotain ostanut halvalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Mitä ne esineet ovat nyt tehneet? Heitätkö myös timantit pois sillä perusteella,että ne ovat pienet mustat neeperilapset omin pikku kätösin kaivaneet?
Kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Ei sinne muitakaan astioita voi laittaa, kun kyseessä on lasipakkauskeräys.
Vierailija kirjoitti:
Putin taitaa rahoittaa sotaa näillä figuureilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole timantteja enkä missään nimessä haluaisi että olisi, siis että olisin sijoittanut varallisuuttani moiseen typerään puolirikolliseen roskaan. Tiedän oikein hyvin timanttibisneksen laadun, alun orjatyöstä rikkaiden länsimaisten timanttikartellien bisnekseen. Onneksi miehenä en kuulu timanttien kohderyhmään mutta jos olisin nainen kokisin esim. timanttisormuksen henkilökohtaisena loukkauksena ja myös osoituksena antajansa tolloudesta.
venäjästä ja kaikkeen siihen liittyvästä olen saanut tarpeekseni. Koko maa on minulle kuollut, lakannut olemasta. En missään nimessä halua nähdä mitään siitä muistuttavaa
Vierailija kirjoitti:
en mutta jos tulee rähinä, niin lupaan keräilä veneäläisiä korkardeja. 96
Niin sinut voi tosiaan nähdä taistelun jälkeen keräämässä kaatuneilta rahat ja muut. Taistelun aikana sinulla on muualla tähdellistä tekemistä.
Oletkos ap itse kerännyt?