Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lomonosov posliini. Onko sinulla näitä figuureita? Eläimiä?

Vierailija
09.09.2024 |

Oletko kerännyt ja onko arvokkaita?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkos ap itse kerännyt?

Vierailija
2/44 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo vielä, mutta aikeissa ostaa nettikaupasta mun koiraa esittävän figuurin. t.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole enää. Vein kaikki venäjälle edes haiskahtavat kamat kaatopaikalle

Vierailija
4/44 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita patsaita ja kippoja ja kuppeja ei voi eikä saa laitaa lasinkeräykseen koska ne eivät ole lasia vaan posliinia. Meni samassa sellainen typerä pikkuisten kahvikuppien sarja, kuka v...u enää sellaisia pikkukuppeja käyttää muutenkaan

Vierailija
5/44 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lomosoveja nyt 12 erilaista mutta olen keskittynyt tällä hetkellä enemmän oiva toikan lintujen keräilyyn. Lomosovien arvosta en oikeastaan tiedä mitään sillä sain ne perinnöksi ja ovat isoäitini vanhaa jäämistöä. 

Vierailija
6/44 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suunnittelen myös ostavani oman koirani rotufiguurin. On arvoa. Ei ainakaan roskiin kannata laittaa.

Vierailija
7/44 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noita patsaita ja kippoja ja kuppeja ei voi eikä saa laitaa lasinkeräykseen koska ne eivät ole lasia vaan posliinia. Meni samassa sellainen typerä pikkuisten kahvikuppien sarja, kuka v...u enää sellaisia pikkukuppeja käyttää muutenkaan

Miksei voisi pikkukuppeja käyttää.

Vierailija
8/44 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä. Koira- ja peurafiguuri. Ihan kyllä aidon näköiset. Sääli että yksi laho valtion päämies pilasi senkin ilon, että siitä voisi nauttia. :/ 

Vierailija
9/44 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Mitä ne esineet ovat nyt tehneet? Heitätkö myös timantit pois sillä perusteella,että ne ovat pienet mustat neeperilapset omin pikku kätösin kaivaneet?  

Vierailija
10/44 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltin ilja repinin maalauksen koska venäjällä on sota Ukrainan kanssa..

Vierailija
11/44 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä poltin takapihalla auton renkaat jotka oli valmistettu venäjällä. Teboilin synteettisen 4 litran öljykannun kaadoin viemäriin samasta syystä.

Vierailija
12/44 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeasti tuhoatte omaa omaisuuttanne koska Ukrainan sota? Mitä se hyödyttää? Niihin käyttämänne rahat ovat kulkeutuneet venäjälle jo aikoja sitten. Itsellenne te hallaa teette. Kristus miten tyhmiä te olette. Miksi ette polta koraania? Sillä olisi edes vaikutusta asioihin.

Vierailija
13/44 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerännyt niitä kolmisenkymmentä vuotta. Kerään Neuvostoaikaisia, eli leimalla on merkitystä. Lomonosovin lisäksi minulla on jonkin verran saman aikakauden Verbilkin figuureja.

Lomonosovin eläinfiguuriit ovat kauniita.

Vierailija
14/44 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mutta jos tulee rähinä, niin lupaan keräilä veneäläisiä korkardeja. 96

Vierailija
15/44 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutokaupoissa on kympistä sataseen

Verkko nimiset kahvikupit ovat kalliita.

Mulla on takajaloillaan seisova karhu olen saanut sen ajat sitten lahjaksi.

Kierrätyksestä olen jotain ostanut halvalla.

Vierailija
16/44 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Mitä ne esineet ovat nyt tehneet? Heitätkö myös timantit pois sillä perusteella,että ne ovat pienet mustat neeperilapset omin pikku kätösin kaivaneet?  

Kyllä. 

Vierailija
17/44 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinne muitakaan astioita voi laittaa, kun kyseessä on lasipakkauskeräys.

Vierailija
18/44 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Putin taitaa rahoittaa sotaa näillä figuureilla. 

Vierailija
19/44 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole timantteja enkä missään nimessä haluaisi että olisi, siis että olisin sijoittanut varallisuuttani moiseen typerään puolirikolliseen roskaan. Tiedän oikein hyvin timanttibisneksen laadun, alun orjatyöstä rikkaiden länsimaisten timanttikartellien bisnekseen. Onneksi miehenä en kuulu timanttien kohderyhmään mutta jos olisin nainen kokisin esim. timanttisormuksen henkilökohtaisena loukkauksena ja myös osoituksena antajansa tolloudesta. 

venäjästä ja kaikkeen siihen liittyvästä olen saanut tarpeekseni. Koko maa on minulle kuollut, lakannut olemasta. En missään nimessä halua nähdä mitään siitä muistuttavaa

Vierailija
20/44 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en mutta jos tulee rähinä, niin lupaan keräilä veneäläisiä korkardeja. 96

Niin sinut voi tosiaan nähdä taistelun jälkeen keräämässä kaatuneilta rahat ja muut. Taistelun aikana sinulla on muualla tähdellistä tekemistä.