Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä piilovittuilee. Mikä juttu?

Vierailija
09.09.2024 |

Jäänyt edellisestä suhteestani vaivaamaan mieltä tällainen asia. Sinänsä asia on jo ratkennut, koska lopetin suhteen. Mutta haluaisin jälkikäteen kuitenkin tietää mistä tuossa mahtoi olla kyse.

Eli mies, jonka kanssa seurustelin joitakin kuukausia harrasti välillä sellaista, että hän ikäänkuin piilovittuili minulle. Tai vitsinä heitti vittuilevia kommentteja. Kun en nauranut niille vaan kysyin suoraan, että miksi kommentoit minulle noin ikävästi, niin hän oli ihan hölmistynyt ja sanoi, että sehän on huumoria ja hän aina puhuu ihmisille niin, ei tarkoita loukata vaan hänen ystäväpiirissään on tapana vitsinä vittuilla ystävilleen. Hänen mielestä minä olin ankea kun en nauranut mukana vaan kuivasti vaadin tilille ikävästä puheesta. En ollut ns. äijä. Vähän hankala selittää, toivottavasti joku tunnistaa ilmiön mitä yritin tässä kuvata. 

Mikä siis voi selittää sen, että mies tuolla tavalla huumorin varjolla tai mielestään vitsinä heittää vittuilevia kommentteja naisystävälleen? Ja onko tämä jotenkin tavallista? Olemme noin 35-vuotiaita ja omassa ystäväpiirissäni ei tällaista kyllä ole koskaan ollut.

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teillä oli vaan erilaiset huumorintajut.

Mun tuttavapariskunta veetuilee toisilleen. V*ttuilu on kuulema välittämistä. Mun korvaan se kuulostaa ihan kamalalta, mutta jos itse tykkäävät, niin eihän se mulle kuulu -niin kauan kun eivät erehdy puhumaan mulle sillä tavalla.

Kun tuntee itsensä vikoineen ja puutteineen päivineen ei ota joka helvetin asiasta nokkiinsa. 

Vierailija
22/73 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuossa ole oikeasti huumorintajusta tai huumorista kyse. Kyllä se pohjimmiltaan ihan tahallista dissaamista on, tarkoitus alentaa toista.

Mutta miksi joku haluaisi tehdä omalle rakkaalleen / omalle puolisolleen noin? Ap

Paljonko olet lihonut siitä kun tapasitte?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tulee myös vituillanaiselleen, eikä vain ymmärtää heidän heikkoutta. Eikä siihen aina sisälly pahantahtoisuutta toista kohtaan, vaan halu etsiä uusia näkökulmia hyväntuulisella naljailulla. Kielenkäytön pointtina on vaikuttaa ihmiseen. 

Vierailija
24/73 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa ilman esimerkkejä. Itse harrastan kuittailua ja sarkasmia joidenkin miesten kanssa. Valitsen tarkkaan aiheet enkä ikinä puutu ulkonäköön. Myös itse saan vastaavaa takaisin ja minusta se on vain huumoria ja flirttailua. Mitään varsinaista piilovittuilua en tee, enkä myöskään sitä hyväksy. Huumori on vaikea laji, osa käyttää sitä väärin ja toiset ei vain osaa.

Vierailija
25/73 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teillä oli vaan erilaiset huumorintajut.

Mun tuttavapariskunta veetuilee toisilleen. V*ttuilu on kuulema välittämistä. Mun korvaan se kuulostaa ihan kamalalta, mutta jos itse tykkäävät, niin eihän se mulle kuulu -niin kauan kun eivät erehdy puhumaan mulle sillä tavalla.

Kun tuntee itsensä vikoineen ja puutteineen päivineen ei ota joka helvetin asiasta nokkiinsa. 

Vittuiluon onnistunut jos ja vain josvittuilun kohdevittuuntuu.

Vierailija
26/73 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että voi kommentoida sarkastisesti toisen tekemisiä vaatii sen, että molemmat ymmärtävät sen hauskuuden ja ovat siinä mukana vastavuoroisesti (ja se tehdään oikeissa olosuhteissa, ei esim. silloin kun toinen on selvästi allapäin). Jotkut eivät tätä ymmärrä ja naamioivat suoran piilovittuilun sellaiseksi. Mies oli too,pe kun jatkoi, vaikka et selvästikkään ole sitä laatua jolle tuollainen uppoaisi.

Vierailija
27/73 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuossa ole oikeasti huumorintajusta tai huumorista kyse. Kyllä se pohjimmiltaan ihan tahallista dissaamista on, tarkoitus alentaa toista.

Mutta miksi joku haluaisi tehdä omalle rakkaalleen / omalle puolisolleen noin? Ap

Miten tämä liittyy asiaan?

Ap

Vierailija
28/73 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Juuri noin vastataan kun kiloja on kertynyt jonkun verran. 

Vierailija
29/73 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeita asioita, en oikein osaa sanoa..

Mutta jos joku alle 100 kiloinen vois antaa minulle pimppiä niin ois kiva.. tai no ei sen niin väliä jos on ylikin. En ole mikään ronkeli ollenkaan näissä asioissa.

Vierailija
30/73 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhriudu, uhriudu, niin kirkkaimman kruunun saat. 

-
 Topeliuksen satuja tytöille 

Vierailija
31/73 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kaverin luona kylässä, ei olla nähty vuosiin. Koko vierailun ajan naljailivat puolisonsa kanssa toisilleen lakkaamatta jotenkin tylyyn sävyyn. Oli tosi raskasta kuunnella sitä, vaikka ymmärsin sen olevan heidän normaalia arkipuhettaan. 

Vierailija
32/73 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikeita asioita, en oikein osaa sanoa..

Mutta jos joku alle 100 kiloinen vois antaa minulle pimppiä niin ois kiva.. tai no ei sen niin väliä jos on ylikin. En ole mikään ronkeli ollenkaan näissä asioissa.

Pimppi on kyllä kiva vaikka olisi minkälaisessa kehyksessä tahansa. 👍

Vierailija
33/73 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No kyllähän sitä miestä alkaa kenkuttamaan jos rakkauden kohde muuttuu ihraiseksi rasvapalloksi. Minua tuo ei sinänsä haittaisi yhtään koska pidän muhkeista lihavista naisista ja lähinnä erotisoidun, eli minulle nousee jäätävän kova stondis..tai siis tunnen välitöntä romantiikka ja tunteeni nousevat pyst..pintaan.

Vierailija
34/73 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vittuilulla ja piilovittuilulla on ero.

Ei ole, minkään tason "vittuilu", kun ei ole huumoria

Vierailija
35/73 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännämiehet vittuilevat, mutta kun naisille ei kelpaa kilttimies ,varsinkaan jos on lyhyt.

Vierailija
36/73 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette katsoneet YLE Areenasta Rintamäkeläisiä? 

Vierailija
37/73 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja näin halusit tehdä juuri vittuilukommentin tänne. Katso ensin omaan peiliin. 

Vierailija
38/73 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen tulee myös vituillanaiselleen, eikä vain ymmärtää heidän heikkoutta. Eikä siihen aina sisälly pahantahtoisuutta toista kohtaan, vaan halu etsiä uusia näkökulmia hyväntuulisella naljailulla. Kielenkäytön pointtina on vaikuttaa ihmiseen. 

Vittuiluon välittämistä ei ole täysin tuulesta temmattu väittämä. Jos ap olisi osannut tunnistaa tuolloin asian keskustelulla hän olisi voinut vaikuttaa asiaan. 

Kenessäkään meissä ei ole vain niitä rakastettavia piireistä. Kuuntelemalla toista voi jopa oppia jotakin itsestäänkin. 

Vierailija
39/73 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vittuilulla ja piilovittuilulla on ero.

Ei ole, minkään tason "vittuilu", kun ei ole huumoria

Siinä täysin huumorintajuton nainen. Varmaan loukkaannut katsoessa Family Guyta. 

Vierailija
40/73 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelmana varmaan oli teidän erilainen huumorintaju (tai -tajuttomuus).

Tämä, siis että teidän huumorintajut eivät nyt vaan kohdanneet. Ei olisi ikinä muuttunut tai korjaantunut, hyvä että olette ex-pari. Siis hyvä kummallekkin osapuolelle.

Ihan vain uteliaisuudesta kysyn onko monellakin naisella sitten sellainen huumorintaju, että naurattaa aina kun oma mies vittuilee sille omalle naiselleen samoin kuin muille äijille vittuilee? Hankala uskoa. Ap

Kunhan se on molemminpuolista, eli se mies kestää sitten päänaukomisen takaisin. Niin joo, kyllä mä omaan ko huumorintajun. Monesta en tiedä, uskallan puhua vain omasta puolestani. N53

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän