Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä piilovittuilee. Mikä juttu?

Vierailija
09.09.2024 |

Jäänyt edellisestä suhteestani vaivaamaan mieltä tällainen asia. Sinänsä asia on jo ratkennut, koska lopetin suhteen. Mutta haluaisin jälkikäteen kuitenkin tietää mistä tuossa mahtoi olla kyse.

Eli mies, jonka kanssa seurustelin joitakin kuukausia harrasti välillä sellaista, että hän ikäänkuin piilovittuili minulle. Tai vitsinä heitti vittuilevia kommentteja. Kun en nauranut niille vaan kysyin suoraan, että miksi kommentoit minulle noin ikävästi, niin hän oli ihan hölmistynyt ja sanoi, että sehän on huumoria ja hän aina puhuu ihmisille niin, ei tarkoita loukata vaan hänen ystäväpiirissään on tapana vitsinä vittuilla ystävilleen. Hänen mielestä minä olin ankea kun en nauranut mukana vaan kuivasti vaadin tilille ikävästä puheesta. En ollut ns. äijä. Vähän hankala selittää, toivottavasti joku tunnistaa ilmiön mitä yritin tässä kuvata. 

Mikä siis voi selittää sen, että mies tuolla tavalla huumorin varjolla tai mielestään vitsinä heittää vittuilevia kommentteja naisystävälleen? Ja onko tämä jotenkin tavallista? Olemme noin 35-vuotiaita ja omassa ystäväpiirissäni ei tällaista kyllä ole koskaan ollut.

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmana varmaan oli teidän erilainen huumorintaju (tai -tajuttomuus).

Vierailija
2/73 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuilulla ja piilovittuilulla on ero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muistaa, että ihmisethän ne vain vittuilevat, eivätkä asiat

Vierailija
4/73 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä, siis että teidän huumorintajut eivät nyt vaan kohdanneet. Ei olisi ikinä muuttunut tai korjaantunut, hyvä että olette ex-pari. Siis hyvä kummallekkin osapuolelle.

Vierailija
5/73 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on näitä vittuilu on välittämistä -tyyppejä. Vältä jatkossa.

Vierailija
6/73 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä, siis että teidän huumorintajut eivät nyt vaan kohdanneet. Ei olisi ikinä muuttunut tai korjaantunut, hyvä että olette ex-pari. Siis hyvä kummallekkin osapuolelle.

Ihan vain uteliaisuudesta kysyn onko monellakin naisella sitten sellainen huumorintaju, että naurattaa aina kun oma mies vittuilee sille omalle naiselleen samoin kuin muille äijille vittuilee? Hankala uskoa. Ap

Vierailija
7/73 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä oli vaan erilaiset huumorintajut.

Mun tuttavapariskunta veetuilee toisilleen. V*ttuilu on kuulema välittämistä. Mun korvaan se kuulostaa ihan kamalalta, mutta jos itse tykkäävät, niin eihän se mulle kuulu -niin kauan kun eivät erehdy puhumaan mulle sillä tavalla.

Vierailija
8/73 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sellaisessa ole kyse mistään huumorista, vaan mies haluaa nolata ja arvostella toista muka huumorin välityksellä. 

Vierailija
9/73 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää on näitä vittuilu on välittämistä -tyyppejä. Vältä jatkossa.

Hän taisikin käyttää itsestään tuota termiä, kun vaadin häntä tilille tuosta vittuilemisesta. Hän ei suostunut ymmärtämään, että asiassa olisi joku ongelma. No todellakin vältän jatkossa. En vain ollut tuollaisia ihmisiä ennen kohdannut. Enkä edelleen ymmärrä miksi joku on tuollainen. Se syy jäi kiinnostamaan, kun oli niin outoa käytöstä. Ap

Vierailija
10/73 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vittuilulla ja piilovittuilulla on ero.

On joo, mutta kyse oli molemmista, molempia harrasti. Ap

Vierailija
11/73 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kans tuttavapiirissä tällainen pariskunta, jossa molempia naurattaa noi erikoiset kommentit ja heitot ja nolot anekdootit siitä, miten toinen taas semmoista ja tämmöistä. He tulevat molemmat joukkueurheilutaustoista, niin olen ajatellut, että oisko sieltä kotoisin tällainen piikittelyhauskanpito. Itselle tulee aina vähän surullinen olo siitä.

Vierailija
12/73 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmiä wt-ihmisiä, sivistymättömiä.

Vierailija
13/73 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa ole oikeasti huumorintajusta tai huumorista kyse. Kyllä se pohjimmiltaan ihan tahallista dissaamista on, tarkoitus alentaa toista.

Vierailija
14/73 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä on. Yleensähän kyse on verhotusta alemmuudentunteesta eikä huumorista.

Vierailija
15/73 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuossa ole oikeasti huumorintajusta tai huumorista kyse. Kyllä se pohjimmiltaan ihan tahallista dissaamista on, tarkoitus alentaa toista.

Mutta miksi joku haluaisi tehdä omalle rakkaalleen / omalle puolisolleen noin? Ap

Vierailija
16/73 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pessimistin letkautukset ei optimistia naurata.

Vierailija
17/73 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vain uteliaisuudesta kysyn onko monellakin naisella sitten sellainen huumorintaju, että naurattaa aina kun oma mies vittuilee sille omalle naiselleen samoin kuin muille äijille vittuilee? Hankala uskoa. Ap

Osaan vetää rajani. Kun tuntee itsensä vikoineen ja puutteineen päivineen osaa myös vittuillatakaisin. 

Vierailija
18/73 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätit sen sian.

Tuo on tärkeintä.

Parisuhteessa ei kannata roikkua vain suhteen vuoksi.  Siinä pitää olla aitoa yhteistyötä ja kunnioitusta toista kohtaan.

Nimimerkki "toisessa liitossa päästiin tavoitteeseen"

Vierailija
19/73 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini tekee samaa. Ihmettelee sitten, kun kysyn, miksi ilkeilee. 

Vierailija
20/73 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei piilovittuile, se on keski-ikäisten naisten ominaisuus. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi