Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seurustelu miehen kanssa jolla hieman rankkaa taustaa ja hirveästi tatuointeja...

Vierailija
09.09.2024 |

Aloitin seurustelun miehen kanssa jolla hieman rankkaa taustaa ja hirveästi tatuointeja. Tavallaan pelottaa hieman tuon taustan takia, mutta hänellä on varma ja miehinen ote kaikessa mitä tekee. Juo välillä viikonloppuisin, tosin on sanonut että turruttaa sillä sisäisiä demoneita jotta pysyy kaidalla tiellä. Seksí hänen kanssa ollut taivaallista pumppaamista, tykkään kun mies ottaa määrätietoisesti ja kovaa. Ei vaan pysty olemaan nörttipojan kanssa, tarvitsen siis oikeaa miestä. Kannattaako katsoa tää kortti loppuun, jos ehkä saisin miehen muuttumaan hieman niin ehkä vähentäisi juomista ja olisi ehkä hyvä isä jonain päivänä?

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

" jos ehkä saisin miehen muuttumaan hieman niin ehkä vähentäisi juomista". Kuuntele nyt itseäsi.. Et voi muuttaa muita kuin itseäsi. Oletko joku 20 vuotias, joka kuvittelee rakastavansa jonkun ehjäksi :)

Olen 24, mies on 39. Kyllä mä lähtökohtaisesti uskon, että ihmiset muuttuvat koko ajan. Ei kukaan pysy samanlaisena läpi elämän.

Ap

Jos ikää on jo lähes 40v, ihmeitä muuttumisen suhteen tuskin enää realistisesti tapahtuu. Tämä on fakta.

Vierailija
62/73 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se rankka tausta on? Onko istunut vankilassa? Onko päihdetaustaa? Jos jotain näistä, niin varo. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen Porvoon stoori tähän aamuun :D

Ei ole mikään tarina vaan ihan tänhetkinen realiteetti mulle.

Ap

Joopa joo.

1/5, mutta en kerro mistä kohtaa juttusi pomppasi.

Kyllä se oli viimeistään se taivaallinen pumppaaminen 😂. 

Vierailija
64/73 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

" jos ehkä saisin miehen muuttumaan hieman niin ehkä vähentäisi juomista". Kuuntele nyt itseäsi.. Et voi muuttaa muita kuin itseäsi. Oletko joku 20 vuotias, joka kuvittelee rakastavansa jonkun ehjäksi :)

Olen 24, mies on 39. Kyllä mä lähtökohtaisesti uskon, että ihmiset muuttuvat koko ajan. Ei kukaan pysy samanlaisena läpi elämän.

Ap

Jos ikää on jo lähes 40v, ihmeitä muuttumisen suhteen tuskin enää realistisesti tapahtuu. Tämä on fakta.

Kyllä ne muuttuu. Pahemmaksi. 

Sinänsä tästä provosta on ollut jotain hyötyäkin, olen nauranut täällä ääneen. 

Satuilevaa miestä taitaa harmittaa, että naiset eivät olekaan tuon pumppaavan jännishahmon perään.

Vierailija
65/73 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan valistuksena:

Joo, alussa tehdään kaikenlaisia "tunnustuksia" = kokeillaan kepillä jäätä, mihin asti ko. naisen kanssa voi mennä ja mitä se jää vielä katselemaan ja kuinka vedätettävä se on, luodaan valheellista kuvaa totuudellisuudesta, vaikka oikeasti ne "vaikeat tunnustukset" ovat vain max 5 % siitä, mitä kaikkea tunnustettavaa oikeasti olisi.

P.S. Se, että nämä mielenvikaiset tekevät niitä tunnustuksia, ei tarkoita sitä, että heitä kaduttaisi tai olisivat oppineet jotain menneisyydestään.

Vierailija
66/73 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän viisikymppisen joka uskoi näin, en tajua, itse en uskonut 20-vuotiaanakaan olevan mahdollista muuttaa toista.

Vierailija
67/73 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän viisikymppisen joka uskoi näin, en tajua, itse en uskonut 20-vuotiaanakaan olevan mahdollista muuttaa toista.

Ei ole terapia vielä käytynä. 

Vierailija
68/73 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemukseni on sellaisista miehistä huono, vaikka se huuma onkin ollut voimakasta. Viinaan menevällä ihmisellä on aina jotain ongelmia omien asioidensa kohtaamisessa. Vielä jos niitä kutsuu sisäisiksi demoneiksi, niin hänhän ulkoistaa ongelmansa eli ei edes ole siinä vaiheessa että myöntäisi ongelmien johtuvan ihan itsestään ja että sille voisi jotain koittaa tehdä. Kannattaa yrittää kuunnella intuitiota sen huuman takaa.

Olen paljon onnellisempi kunnollisen miehen kanssa, joka ei ole tarvinnut viinaa tai rötöstelyjä helpottaakseen oloaan. 

Vierailija
69/73 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen Porvoon stoori tähän aamuun :D

Ei ole mikään tarina vaan ihan tänhetkinen realiteetti mulle.

Ap

Joopa joo.

1/5, mutta en kerro mistä kohtaa juttusi pomppasi.

Kyllä se oli viimeistään se taivaallinen pumppaaminen 😂.

oliko ensin kakkoseen ja sitten vasta suuhun?

Vierailija
70/73 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, anna rakkaudellenne mahdollisuus! 

Vierailija
71/73 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perhekeskeisiä ihmisiä, jotka suojelevat naistaan, läheisiään, perhettään, jne viimeiseen hengenvetoon asti. Heillä on tiukat moraalikoodit, naisia, lapsia, vanhuksia, jne. ei satuteta. Missään et ole niin turvassa, kuin jengiläisten tiloissa. 

Mitä nyt kidutettu ja tapettu niitä on paljon niihin tiloihin tai niiden pihalle. Tuppaa olemaan niin, että aika nuorena lähtevät nuo jengiläiset ja yli puolet kerhosta saattaa olla vankilassa. Moraalikoodit ja perhekeskeisyys on vain sanan helinää. Jos oikeasti mies rakastaisi perhettä, niin jättäisi saman tien se kerho. Ai, niin, jos yrität, niin nehän hakkaa sinut ja pahimmassa tapauksessa kuolet.

Vierailija
72/73 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsee paljon rakkautta ja hellyyttä. 

Lapsena jäänyt ilman. Oireilee tuolla tavalla.

Vierailija
73/73 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jatkoon. Tuo pankkiryöstö ei varmasti ollut ainoa rikos. Pyydä rikosrekisteri!!

Hän on sen itse näyttänyt mulle, halusi sillä tavalla olla rehellinen. Siinä tosiaan on tuo ryöstö ja sitten vaan pílven kasvattamista kerran josta jäi kiinni. Ja joskus ysärillä kolaroinut muutaman bissen jälkeen, mutta ei tullut vahinkoja kellekkään. Eli muutamat pienet asiat vaan, eikä ollut toistuvia.

Ap

Juu, tässä selkeä provon merkki. Pilven kasvattaminen ja kännikolari ei todellakaan näy rikosrekisterissä, siinä kun ei listata kuin vapausrangaistukset.