Seurustelu miehen kanssa jolla hieman rankkaa taustaa ja hirveästi tatuointeja...
Aloitin seurustelun miehen kanssa jolla hieman rankkaa taustaa ja hirveästi tatuointeja. Tavallaan pelottaa hieman tuon taustan takia, mutta hänellä on varma ja miehinen ote kaikessa mitä tekee. Juo välillä viikonloppuisin, tosin on sanonut että turruttaa sillä sisäisiä demoneita jotta pysyy kaidalla tiellä. Seksí hänen kanssa ollut taivaallista pumppaamista, tykkään kun mies ottaa määrätietoisesti ja kovaa. Ei vaan pysty olemaan nörttipojan kanssa, tarvitsen siis oikeaa miestä. Kannattaako katsoa tää kortti loppuun, jos ehkä saisin miehen muuttumaan hieman niin ehkä vähentäisi juomista ja olisi ehkä hyvä isä jonain päivänä?
Kommentit (73)
Perhekeskeisiä ihmisiä, jotka suojelevat naistaan, läheisiään, perhettään, jne viimeiseen hengenvetoon asti. Heillä on tiukat moraalikoodit, naisia, lapsia, vanhuksia, jne. ei satuteta. Missään et ole niin turvassa, kuin jengiläisten tiloissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko se asuu sun luona kun on oma kämppä mennyt alta, varmasti ihan ilman omaa syytään?
Asuu tällä hetkellä kaverinsa sohvalla kun sillä meni vuokra-asunto vuosia sitten, tosiaan ei omasta syystä. Eli ollaan mietitty että muutais mun luo ja maksetaan kaikki puoliksi. Töitä hän etsii koko ajan, on siis ainakin joitain tuloja tukien muodossa.
Ap
Nyt on hyvä aika lopettaa tämä satuilu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko se asuu sun luona kun on oma kämppä mennyt alta, varmasti ihan ilman omaa syytään?
Asuu tällä hetkellä kaverinsa sohvalla kun sillä meni vuokra-asunto vuosia sitten, tosiaan ei omasta syystä. Eli ollaan mietitty että muutais mun luo ja maksetaan kaikki puoliksi. Töitä hän etsii koko ajan, on siis ainakin joitain tuloja tukien muodossa.
Ap
Narkkaako alkoholin lisäksi?
Ei jatkoon. Tuo pankkiryöstö ei varmasti ollut ainoa rikos. Pyydä rikosrekisteri!!
Miksi porukka vastaa näihin provoihin?
Vierailija kirjoitti:
Perhekeskeisiä ihmisiä, jotka suojelevat naistaan, läheisiään, perhettään, jne viimeiseen hengenvetoon asti. Heillä on tiukat moraalikoodit, naisia, lapsia, vanhuksia, jne. ei satuteta. Missään et ole niin turvassa, kuin jengiläisten tiloissa.
Nämä ne onkin niitä parhaita perheenisiä: uhkaava henkilö piestään tarvittaessa henkihieveriin ja kaverit jeesaavat tarvittaessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen Porvoon stoori tähän aamuun :D
Ei ole mikään tarina vaan ihan tänhetkinen realiteetti mulle.
Ap
Joopa joo.
1/5, mutta en kerro mistä kohtaa juttusi pomppasi.
Vierailija kirjoitti:
Ei jatkoon. Tuo pankkiryöstö ei varmasti ollut ainoa rikos. Pyydä rikosrekisteri!!
Hän on sen itse näyttänyt mulle, halusi sillä tavalla olla rehellinen. Siinä tosiaan on tuo ryöstö ja sitten vaan pílven kasvattamista kerran josta jäi kiinni. Ja joskus ysärillä kolaroinut muutaman bissen jälkeen, mutta ei tullut vahinkoja kellekkään. Eli muutamat pienet asiat vaan, eikä ollut toistuvia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Vuosia loisinut kaverillaan eikä vieläkään ole työpaikkaa saanut? Häätö varmaan tullut jonkun kaverin takia, jonka on ihan "hyvää hyvyyttään" majoittunut?
Mites luulet käytännössä menevän. Kelahan tiputtaa miehen yhteen muutettaessa sun elätettäväksi. Miten se sitä omaa puoltaan muka maksaa, kun ei edes niitä tukia saa? Luulet, ettei se dokaaminen mene kaiken edelle? Kun hyvä syyhän sillä on, ei niitä demoneita muuten voita 🤷
Eikait siinä jos haluat olla huoltaja melkeen isäs ikäiselle kriminaalille ja rahoittaa sen juopottelun samalla omista jutuistas luopuen. Sä tuut olemaan puilla paljailla ja todennäköisesti menetät itsekin luottotietos (ellet ole jo). Mies kyllä keksii keinot kyniä sut "rakkauden" varjolla, aina sillä on joku hyvä syy mihin rahaa tarvitsee ja kun itsehän hän ei sitä mistään saa.
Täähän on aivan mahtavaa.
Mitäs muuten sun mutsi ja faija sanoo miehestä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi porukka vastaa näihin provoihin?
No näitä tarinoita on ihan oikeastikin tuolla tosielämässä.
Laitetaanko galluppi, montako kertaa mies ehtii pettämään jonkun hyvän tekosyyn varjolla, ennenkuin ap alkaa edes miettimään?
Mä veikkaan neljää. Kotona menee aina huonosti, nainen nalkuttaa, kauheat paineet jne, pakko oli hakea helpotusta muualta, kyllähän AP ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen Porvoon stoori tähän aamuun :D
Joo, pääasia että pumppaa🥶
Pelottaa jo nyt mutta kun vanha mies "ottaa niin miehekkäästi".
Sua tulee pelottamaan myöhemmin aika paljon enemmän. Nyt ois ihan ekana aika laittaa turvaverkot kuntoon, että sulla on paikka mihin mennä kun et kestä enää.
Missä sun perhe on?
Vierailija kirjoitti:
Sua tulee pelottamaan myöhemmin aika paljon enemmän. Nyt ois ihan ekana aika laittaa turvaverkot kuntoon, että sulla on paikka mihin mennä kun et kestä enää.
Missä sun perhe on?
Ei 39-vuotias ole mikään vanha.
Miksi nörtti ei ole mielestäsi oikea mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kuuntele nyt itseäsi. Oletko oikeasti noin sekaisin. Älä koske kepilläkään. Tuo tausta ja täynnä tatuointeja vain vahvistaa tälläkin palstalla käytyä keskustelua tatuoinneista ja niiden korrelaatiosta elämänhallinnan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä sun perhe on?
Ei 39-vuotias ole mikään vanha.
On se siinä vaiheessa kun työelämään ei ole tuossa vaiheessa päässyt ja heittäytyy suoraan toisen luota toisen luokse loisimaan täysillä toisen kustannuksella.
Miten AP meni omasta mielestä?
Ap