Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ujon oloinen mies

Vierailija
09.09.2024 |

Miten tulisi käyttäytyä tällaisen miehen kanssa? Jos olet ujo mies, niin mitä toivot naiselta? Tottunut aiempien kanssa että miehet ovat vähän rajuja ja ottaa mitä tahtoo ja siinä itsekkin uskaltaa eritavalla olla villi ja tehdä ja ehdotella asioita.

Uusi miesystävä ujompi, alussa mietin pitääkö seksistä ollenkaan. On kuitenkin alkanut tekemään alotteita mutta meno on todella rauhallista. Mies ei päästä ääntäkään. Antaa minun ottaa suihin mutten tiedä nauttiiko siitä. Minua koskettelee mutta ei koskaan työnnä sormia sisään asti eikä nuole. Suhde niin alussa etten vielä tohdi kysellä vaan olen antanut mennä omalla painollaan. Hän aina sanoo että on kivaa olla vaan sisäkkäin ja lähellä, mikä on mielestäni ihanaa että ajattelee noin. Molemmat kyllä tulee mutta todella rauhallisesti. Se ei siis haittaa mutta en ole tottunut tällaiseen ja mietin olenko itse niin tylsä? 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi on just niitä potentiaalisia pimahtajia.

Jätä se sika.

Vierailija
2/11 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varovaisesti lisät vähän kierroksia monipuolisempaan suuntaan. Kysyt vaikka, että haluaisiko hän ottaa vastaan sulta jotain uusien juttujen kokeiluja, ja sitten vaan tekisit hänelle sensuuntaista mitä itse toivot. Tai kysyt että haluaisiko katsella miten teet itselle hyvää, ja siinä sitten vinkkivinkkinä sellaista mitä toivoisit hänen sulle tekevän.

Keskustelua seksiviestittelyn varjolla, voi olla helpompi hänelle vastailla kun saa hetken pohtia viestiä ja omaa vastaustaan rauhassa menemättä lukkoon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tarvitse täysin toisen ehdoilla mennä, ehdottelet asioita joita sinä haluaisit tehdä, niinkun toivottavasti ehdottelet muidenkin seksikumppaniesi kanssa. 

"Ole oma itsesi" on aika huono neuvo monessa osassa elämää, mutta sängyssä pitää saada vapautua. 

Vierailija
4/11 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokematon? Kyllä se siitä.

Vierailija
5/11 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä ainakin saat sen sinne sänkyyn. Mulla kokemuksia niin ujoista miehistä että heitä hädin tuskin saa koskea ja itse eivät mitään aloitetta tekisi varmaan edes unissaan.

Vierailija
6/11 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut on vaan huonoja sängyssä. Mieti oletko valmis sietämään sitä. Ihan sinusta kiinni. Tuskin muuttuu ikinä miksikään seksipedoksi. 

Vierailija
7/11 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut on vaan huonoja sängyssä. Mieti oletko valmis sietämään sitä. Ihan sinusta kiinni. Tuskin muuttuu ikinä miksikään seksipedoksi. 

Saattaa kuule nimenomaan muuttua, kun pääsee ujoudestaan. Ei olis eka kerta.

Vierailija
8/11 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut on vaan huonoja neulomaan ja jotkut on vaan huonoja soittamaan kitaraa. Ymmärsit varmaan pointin? Seksitaitoja voi opetella ja oppia siinä kuin muitakin taitoja. Ujosta voi tulla "seksipeto" kuten kenestä tahansa muustakin kokemuksen myötä. Mutta sekin täytyy muistaa, että eri ihmiset tykkäävät erilaisista jutuista seksissäkin. Joten ap, tee itse aloitteita ja kuuntele tarkoin mitä mies haluaa. Ja anna aikaa. Jos mieltymykset eivät kohtaa ajankaan kanssa, niin sitten voit tehdä johtopäätöksiä.

Vierailija
9/11 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti on tyytyväinen, jos ehdotat erilaisia asioita. Antaa mennä vaan.

Ei tuosta ääntelemättömyydestä tarvitse olla huolissaan. Minustakin sellainen ääntely on tarpeetonta, mutta jokainen tehkööt oman luonteensa mukaisesti.

Vierailija
10/11 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna aikaa, jos teillä kemiat kohtaa ja tykkäätte toisistanne. Kuullostaa ujouden lisäksi vähän kokemattomalta, voit hyvinkin tehdä ehdotuksia, pyytää laittamaan sormea sisään ja muuta josta tykkäät. Kyllä se siitä kiihkeämmäksi pitäisi tulla kun mies pillun makuun pääsee, nuoleminenkin kun pyydät alkuun kielen kärjellä lipsutteleen puhdasta piparia herkästä kohdasta vibran ollessa sisälläsi. Aikaisempien seksikumppaneiden tavoista ei kannata kertoa.

Vierailija
11/11 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujous katoaa kun tuttuus ja turvallisuus lisääntyy. Jos ei ajan myötä katoa, niin sitten on kyse muusta kuin ujoudesta ja teidän suhde kannattaa lopettaa. 

Miten olette tutustuneet? Ujojen miesten on aika vaikea löytää puolisoa.