Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet käyvät salilla? Tiedättekö yhtäkään naista, joka pitää lihaksikkaita miehiä hyvännäköisinä?

Vierailija
09.09.2024 |

Mietin tuota Ylen Gigachad-artikkelia ( https://yle.fi/a/74-20105798 ), siinähän on bodattu mies kuvana. Luulevatko miehet oikeasti että naisia kiinnostaa lihakset? Ystäväpiirissäni ei ole yhtäkään naista, joka pitäisi lihaksikkaista miehistä. Päinvastoin on monia jotka ovat osoittaneet inhonsa lihaksikkaita miehiä kohtaan.

Väitän että tuo "Gigachad" ja 80-20 sääntö (80 % naisista tavoittelee 20% miehistä) voi olla todellinen asia, mutta sillä tarkoitetaan jotain aivan muuta, mitä tuossa artikkelissa kerrottiin. Jos puhutaan vartaloista, niin suurinta osaa naisista viehättää pitkät miehet. Jotkut pitävät hoikista, toiset isokokoisimmista, mutta ei lihaksikkaista. Tuosta kuvasta tulee mieleen joku simpanssi, ei ihminen.

Naiset kyllä aistivat hyvät geenit (älykkyys, kiva luonne, pituus, kauniit silmät, nenä, huulet, hiukset) ja osaavat erottaa nämä epätoivoisuudesta (lihakset, leuan treenaus jne).

Mitä miehet ylipäätään luulevat saavuttavansa saliharrastuksella? Varsinkin jos on valmiiksi lyhyempi mies, niin näyttää vielä vaan koomisemmalta kääpiöltä, jos on lihaksikkuuden takia "leveä"

Kommentit (217)

Vierailija
21/217 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Itsestään huolta pitävä"- ja tämä ympäripyöreys voidaan sitten tulkita miten milloinkin.

Esimerkiksi: Harrastan vain kevyttä liikuntaa, koska "urheilija ei tervettä päivää näe" - siis huolehdin itsestäni.

Myös työttömänä olo on itsestäni huolehtimista, en halua vahingoittaa itseäni stressaamalla liikaa.

Kuitenkin oletan että "itsestään huolehtiva" ei tarkoita tällaista,vaan sellaista mikä aiheuttaa hyvän ulkonäön.

Se pitää vain sutkisti ilmaista niin ettei pinnallisuus paista läpi.

Vierailija
22/217 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä tykkään lihaksikkaista miehistä. En tuollaisista överipumpatuista, mutta kyllä sellainen sopiva lihaksikkuus on kaunista sekä miehillä että naisilla. Tuon jutun kuvituskuvan mies menee jo siihen steroideilla pumpattuun kategoriaan, jota varmasti harva mieskään pitää viehättävänä. Tässä esimerkki lihaksikkuudesta, jota luulen monen pitävän viehättävänä: https://img.pixers.pics/pho_wat(s3:700/FO/55/62/12/85/700_FO55621285_fc…

Toikin on liikaa mulle. Puolet tosta olisi hyvä. 

n44

No mä oon sit sulle just sopiva. Aletaanko oleen? t. salilla käyvä mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/217 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyn, jotta voisin elää terveenä pidempään.

Mikä järki kun kaikki ympäriltäsi on tuhoutunut.

Ei kaikilla ole yhtä paska elämä kuin sulla.

Sosialistiparkojen maailma on tuhoutunut kun Saint Marin ei voittanutkaan vaaleja. So sad.

Ottakaa punikit vastuu elämästänne niin huomaatte ettei mikään muu kuin sosialismin painajainen tuhoudu.

Vierailija
24/217 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän lihaksikkaista miehistä, täysin rasvaton ei kuitenkaan tarvitse olla. "Kukkakepit" ei ole koskaan minua sytyttänyt.

Vierailija
25/217 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä tykkään lihaksikkaista miehistä. En tuollaisista överipumpatuista, mutta kyllä sellainen sopiva lihaksikkuus on kaunista sekä miehillä että naisilla. Tuon jutun kuvituskuvan mies menee jo siihen steroideilla pumpattuun kategoriaan, jota varmasti harva mieskään pitää viehättävänä. Tässä esimerkki lihaksikkuudesta, jota luulen monen pitävän viehättävänä: https://img.pixers.pics/pho_wat(s3:700/FO/55/62/12/85/700_FO55621285_fc…

n44

Hah, mulla on jo sellainen mies omasta takaa. 

Vierailija
26/217 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

n44

Heterot kiinnostaa enemmän.

Vierailija
27/217 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykynaiset tykkää miehistä joiden pää on leveämpi kuin hartiat:

Vierailija
28/217 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyn, jotta voisin elää terveenä pidempään.

Mikä järki kun kaikki ympäriltäsi on tuhoutunut.

Mitä sä sekoilet? Ei täällä mikään ole tuhoutunut. Hieman sotkuista vain, mutta huomenna siivoan.

Vierailija
29/217 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmistö naisista pitää  lihaksikkuutta jollain tasolla puoleensa vetävänä (verrattuna siihen että on läski tai ihan kukkakeppi).  Toki tänne rientää nyt sata mammaa kertomaan että enhän nyt minä ainakaan eikä kukaan muukaan, mutta tosiasia se kuitenkin on, lukemattomissa tutkimuksissa todettu.

Ja tarkoitan nyt tässä kohtuullista lihaksikuutta eikä mitään 24/7 salilla viihtyviä roinamöykkyjä tms.

Inceleiden osittain homoeroottisuudelta haiskahtavat pakkomielteiset muskelifantasiat on tietty sitten ihan toinen juttu.

Vierailija
30/217 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kukaan ei pidä lihaksikkaita miehiä komeinta. EIkä naiset itse käy saleilla vaan lihovat sohvalla. Kullä se kaskelotti siellä keittiössä jääkaapilla on parasta mitä voi kuvitella. Yöks salihemmoille.

Vierailija
31/217 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

n44

Hah, mu

Voi harmi. No ei mahda sitten mitään. :(

Vierailija
32/217 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset aistivat hyvät geenit.

TÄmä muuten pitää paikkansa. Sen vuoksi teitä hakataan parisuhteissanne niin paljon. Mittarinne ei vaadi yhtään kalibrointia  ;)

Vierailija
33/217 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmistö naisista pitää  lihaksikkuutta jollain tasolla puoleensa vetävänä (verrattuna siihen että on läski tai ihan kukkakeppi).  Toki tänne rientää nyt sata mammaa kertomaan että enhän nyt minä ainakaan eikä kukaan muukaan, mutta tosiasia se kuitenkin on, lukemattomissa tutkimuksissa todettu.

Ja tarkoitan nyt tässä kohtuullista lihaksikuutta eikä mitään 24/7 salilla viihtyviä roinamöykkyjä tms.

Inceleiden osittain homoeroottisuudelta haiskahtavat pakkomielteiset muskelifantasiat on tietty sitten ihan toinen juttu.

Pistätkö aina kaiken inceleiden piikkiin? Lukaiseppa se arguing with a hole- se on juuri kaltaisillesi!

Vierailija
34/217 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oman lihaskuntoni vuoksi tulee parikertaa viikossa käytyä,ei sen kummemmasta syystä. Lihaskunnosta huolehtiminen vaikuttaa liikkuvuuteen vanhemmakin iällä.

Vierailija
35/217 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Heterot kiinnostaa enemmän."

Mutta siis jonkin verran kiinnostaa muutkin? Sittenhän peli ei ole vielä menetetty.

Vierailija
36/217 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaikki miehet tietävät, että parhaiten naisia saa puheella, mutta harva mies silti opettelee keskustelemaan.

Vierailija
37/217 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja saadakseen tuollaiset lihakset, miehen on pakko käydä monta kertaa viikossa salilla vuosien ajan ja myös laittaa ruokavalio kuntoon. Mutta naisten omituinen harhaluulo on, että tuollaisen kropan saa, kunhan kerran viikossa käy vähän pelailemassa tennistä.

Vierailija
38/217 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, omista piireistäni.

Näkyvät lihakset ja bodaus ovat aina olleet alemman keskiluokan juttu sekä miehillä että naisilla. Instabeibet ja heidän ihailijansa ovat sitä samaa jengiä, he katsovat temppareita ja muuta roskaa, ovat duunariammateissa.

Erilainen estetiikka ja kulttuuri, that's all. 

Jos joku akateeminen käy salilla, hän ei bodaa itseään möhkäleeksi ja simpanssiksi eikä muutenkaan pidä melua asiasta. En tosin tunne sellaisiakaan ns. paremmissa ammateissa olevia. Esimerkiksi pyöräily on paljon suositumpaa, myös veneillään, pelataan golfia, jopa salibandy on suositumpaa kuin salilla käyminen. Monilla on kyllä kotona kuntoilulaitteita, itsellenikin on kuntopyörä, painoja ja soutulaitetta olen juuri ostamassa.

Vierailija
39/217 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Heterot kiinnostaa enemmän."

Mutta siis jonkin verran kiinnostaa muutkin? Sittenhän peli ei ole vielä menetetty.

On se homottelu siellä Kemissä sitten kovaa kamaa aina vaan. 

Vierailija
40/217 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kaikki miehet tietävät, että parhaiten naisia saa puheella, mutta harva mies silti opettelee keskustelemaan.

Juuri tuolla oli pitkä ketju jossa kaikki sanoivat että se sudenkatse on se mikä saa naisen jalat hyytelöksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän