Taitaa italialainen katua käytöstään
Kerroin joskus aiemmin italialaisesta miehestä, jonka kanssa kaikki oli sujunut kuin tanssi noin vuoden ajan. Tapaaminen oli kyllä puheissa, ei ollut tarkoitus että ollaan vain jotain kirjekavereita. Olemme kuulleet toistemme äänet.
Tuossa kolmisen kuukautta sitten hän vain yhtäkkiä muuttui kuin taikaiskusta. Emme olleet yhtä ainuttakaan kertaa riidelleet mistään. Kommunikaatio sujui melkeinpä täydellisesti.
Kesällä tosiaan aivan yhtäkkiä mies suuttui* ja blokkasi minut joka paikassa. Itkin jopa enemmän kuin erotessani, koska en olisi ikinä uskonut hänestä, ja kun kommunikaatio toimi niin mahtavasti. Se oli hirveä isku vasten kasvoja.
Nyt olen huomannut, että hänen fb-profiilinsa näkyy taas, ainakin muilla tunnuksillani. Aiemmin ei näkynyt yhtään millään profiilillani.
Yhteydenottoa en ole saanut, mutta minä blokkasin miehen omalla pääprofiilillani, enkä usko että hän alkaa viestittelemään noihin muihin, vaikka on niistä tietoinen. Ne ovat vähän epämääräisiä profiileja kuitenkin.
Mitäköhän tunnen tällä hetkellä. En edes tiedä. Muistan vain kuinka helvetisti itkin silloin. Olin aivan sairaan ahdistunut, kun ajattelin etten kuule miehestä enää ikinä mitään. En ole kuullut tähän päivään mennessä, mutta jostain syystä en ole näköjään enää estossa.
Jos minun pitäisi nyt päättää että haluaisinko olla yhteyksissä, en osaisi sanoa. En voi sanoin kuvailla kuinka hirveä isku se täysin yhtäkkinen takinkääntö oli. Seurustellessa oppii huomaamaan toisen temput, eivätkä ne tule puskista. Tuon miehen kanssa kaikki sujui kuin tanssi, kunnes täysin yllättäen kaikki meni päälaelleen.
*väitti ettei ollut vihainen, mutta en usko. Ei sille käytökselle ollut mitään muutakaan loogista selitystä. Mies on introvertti, joten ei tosiaankaan tuosta noin vain ryhdy tapailemaan ketä tahansa. En ainakaan sellaiseen usko.
Kommentit (458)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja näitä teinityttöjen ihastumisia. Laita vielä matkarahat menemään että "rakastajasi" tulisi suomeen 😍656
En usko, että AP. on enää ihan teinityttö. Jotkut hänen käyttämistään sanoista tms ovat enemmänkin vähän vanhemman henkilön käyttämiä.
No ei kai yksikään teinityttö jotain Facebookia käytä yhteydenpitoon tai muutenkaan. :-DDDDDDD Sehän on heidän mielestään ultranoloa. Mummojen touhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja näitä teinityttöjen ihastumisia. Laita vielä matkarahat menemään että "rakastajasi" tulisi suomeen 😍656
En usko, että AP. on enää ihan teinityttö. Jotkut hänen käyttämistään sanoista tms ovat enemmänkin vähän vanhemman henkilön käyttämiä.
Selvästikin joku Terttu 👵🏻
Vai pitäisi tässä vielä olla kateellinen mt-potilaalle. Otapa ne aamulääkkeesi ja mene kivoille pikku päikkäreille, ao.
Jos ap on oikea ihminen eikä vaan provo, minua pelottaa. Voiko tällaisia ihmisiä Suomessa olla? En haluaisi joutua tekemisiin.
Vierailija kirjoitti:
Täähän on Miekkoshullu, joka on muuttanut vähän kirjoitustyyliään.
?
Vierailija kirjoitti:
Jos ap on oikea ihminen eikä vaan provo, minua pelottaa. Voiko tällaisia ihmisiä Suomessa olla? En haluaisi joutua tekemisiin.
Tää tyyppi on kirjoitellut täällä pitkään, samoin HT-netissä. Tunnetaan paremmin nimellä Miekkoshullu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Noh, ehkä nyt opit. Italialaiset ovat perhekeskeisiä eikä siellä katsota hyvällä mitään monen kanssa deittailua samaan aikaan. Miksi ihmeessä kertoisit, että joku muu mies pyörii kuvioissa. Yrititkö saada häntä mustasukkaiseksi? Lopputulema siis olikin, että hän alkoi pitää sinua kevytkenkäisenä/epäluotettavana eikä halunnut jatkaa lähempää tutustumista."
:D Muuten hyvä, mutta tutustuimme kavereina, hemmetin ääliö.
No joku syyhän sinun blokkaamiseen on. Ehkä syyt löytyvät peilistä? Terveisin "hemmetin ääliö" :D
Voi jumalauta. Etkö sinä ymmärrä että mies on poistanut eston? Millä kielellä tämä pitää sinulle sanoa?
Aloitusviestistä: "Nyt olen huomannut, että hänen
Ei minua kiinnosta katsoa. Aiemmin hän blokkasi kaikki profiilini. Nyt ei ole enää blokannut kaikkia profiileitani. Simppeliä.
Missä bongasit alunpitäenkin tämän italialaisen? Jossain netin treffipalstalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää tyyppi on kirjoitellut täällä pitkään, samoin HT-netissä. Tunnetaan paremmin nimellä Miekkoshullu.
Miksi vi tussa kaikki jauhavat minusta joka puolella???? X""DDDDDDDD Luulin, että teille meni jakeluun silloin kun kerroin, että seurustelen. Ei nähtävästi mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vi tussa kaikki jauhavat minusta joka puolella???? X""DDDDDDDD Luulin, että teille meni jakeluun silloin kun kerroin, että seurustelen. Ei nähtävästi mennyt.
No esim. minusta ei jauha kukaan missään, kun en kirjoita tunnistettavasti henkilökohtaisia asioitani vuodesta toiseen eri keskustelupalstoilla.
Vierailija kirjoitti:
Okei, no minä seurustelen, kuten olen aika monta kertaa kertonut, että se siitä XDDDDDDDD voitte lopettaa minusta jauhamisen joka v:n paikassa. Arvasin että tässäkin keskustelussa jauhetaan taas minusta, enkä ollut väärässä.
"Ei minua kiinnosta katsoa. Aiemmin hän blokkasi kaikki profiilini. Nyt ei ole enää blokannut kaikkia profiileitani. Simppeliä."
Ei kiinnosta katsoa mutta kuitenkin sinulla on ollut kiinnostusta tarkistaa asia noiden muiden profiiliesi kohdalla? Näin monen kuukauden jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No esim. minusta ei jauha kukaan missään, kun en kirjoita tunnistettavasti henkilökohtaisia asioitani vuodesta toiseen eri keskustelupalstoilla.
Öööööö minä kirjoitan ihan mistä itse haluan kirjoittaa XDDDDDDDD jos joku kuvittelee tietävänsä minusta jotain nettipalstan perusteella niin toivottavasti saa tarvitsemansa avun XDDDDDDDDDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Noh, ehkä nyt opit. Italialaiset ovat perhekeskeisiä eikä siellä katsota hyvällä mitään monen kanssa deittailua samaan aikaan. Miksi ihmeessä kertoisit, että joku muu mies pyörii kuvioissa. Yrititkö saada häntä mustasukkaiseksi? Lopputulema siis olikin, että hän alkoi pitää sinua kevytkenkäisenä/epäluotettavana eikä halunnut jatkaa lähempää tutustumista."
:D Muuten hyvä, mutta tutustuimme kavereina, hemmetin ääliö.
No joku syyhän sinun blokkaamiseen on. Ehkä syyt löytyvät peilistä? Terveisin "hemmetin ääliö" :D
Voi jumalauta. Etkö sinä ymmärrä että mies on poistanut eston? Millä kielellä tämä pitää sinulle sanoa?
Montako FB-profiilia sinulla on, ap? Miksi? Vaikuttaa vähän bipolaariselta touhulta.
Vierailija kirjoitti:
"Ei minua kiinnosta katsoa. Aiemmin hän blokkasi kaikki profiilini. Nyt ei ole enää blokannut kaikkia profiileitani. Simppeliä."
Ei kiinnosta katsoa mutta kuitenkin sinulla on ollut kiinnostusta tarkistaa asia noiden muiden profiiliesi kohdalla? Näin monen kuukauden jälkeen?
Missä kohdassa sanoin tarkistaneeni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öööööö minä kirjoitan ihan mistä itse haluan kirjoittaa XDDDDDDDD jos joku kuvittelee tietävänsä minusta jotain n
Kirjoita pois vain. Mutta äskeisessä viestissä kysyit, miksi jauhavat. Vastasin siihen. Älä kysy, jos et halua tietää.
Mitä kautta tähän italialaiseen tutustuit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, no minä seurustelen, kuten olen aika monta kertaa kertonut, että se siitä XDDDDDDDD voitte lopettaa minusta jauhamisen joka v:n paikassa. Arvasin että tässäkin keskustelussa jauhetaan taas minusta, enkä ollut väärässä.
No älä kirjoita tänne, niin kukaan ei jauha, Simple as that.
Poistanut eston ja nyt katuu aikaisempaa käyttäytymistään!? Höpö, höpö. Joku suom. mies on ilmeisesti kohdellut sinua kaltoin...ja sinä häntä?! Toivot löytäväsi vielä jonkun miehen jostakin muualta. Ei se niin helppoa ole. Joku eston poisto; miksi olet tehnyt itsellesi siitä niin tärkeän jutun? Kiukkuista ja katkeraa ihmistä ei kukaan jaksa katsella ja kuunnella; ei italiano, ei español....
Katuu käytöstään? Jos sun kirjoittelut hänelke on olleet edes murto-osan niin sekavia kuin täällä niin en ihmettele, että blokkasi. Ja varmasti blokkaa pian uudestaan, jos huomaa että stalkkaat.