Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taitaa italialainen katua käytöstään

Vierailija
09.09.2024 |

Kerroin joskus aiemmin italialaisesta miehestä, jonka kanssa kaikki oli sujunut kuin tanssi noin vuoden ajan. Tapaaminen oli kyllä puheissa, ei ollut tarkoitus että ollaan vain jotain kirjekavereita. Olemme kuulleet toistemme äänet.

Tuossa kolmisen kuukautta sitten hän vain yhtäkkiä muuttui kuin taikaiskusta. Emme olleet yhtä ainuttakaan kertaa riidelleet mistään. Kommunikaatio sujui melkeinpä täydellisesti.

Kesällä tosiaan aivan yhtäkkiä mies suuttui* ja blokkasi minut joka paikassa. Itkin jopa enemmän kuin erotessani, koska en olisi ikinä uskonut hänestä, ja kun kommunikaatio toimi niin mahtavasti. Se oli hirveä isku vasten kasvoja. 

Nyt olen huomannut, että hänen fb-profiilinsa näkyy taas, ainakin muilla tunnuksillani. Aiemmin ei näkynyt yhtään millään profiilillani.

Yhteydenottoa en ole saanut, mutta minä blokkasin miehen omalla pääprofiilillani, enkä usko että hän alkaa viestittelemään noihin muihin, vaikka on niistä tietoinen. Ne ovat vähän epämääräisiä profiileja kuitenkin.

Mitäköhän tunnen tällä hetkellä. En edes tiedä. Muistan vain kuinka helvetisti itkin silloin. Olin aivan sairaan ahdistunut, kun ajattelin etten kuule miehestä enää ikinä mitään. En ole kuullut tähän päivään mennessä, mutta jostain syystä en ole näköjään enää estossa.

Jos minun pitäisi nyt päättää että haluaisinko olla yhteyksissä, en osaisi sanoa. En voi sanoin kuvailla kuinka hirveä isku se täysin yhtäkkinen takinkääntö oli. Seurustellessa oppii huomaamaan toisen temput, eivätkä ne tule puskista. Tuon miehen kanssa kaikki sujui kuin tanssi, kunnes täysin yllättäen kaikki meni päälaelleen.

*väitti ettei ollut vihainen, mutta en usko. Ei sille käytökselle ollut mitään muutakaan loogista selitystä. Mies on introvertti, joten ei tosiaankaan tuosta noin vain ryhdy tapailemaan ketä tahansa. En ainakaan sellaiseen usko.

Kommentit (458)

Vierailija
421/458 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirveän pitkä sepustus. Ehkä hänellä meni hermo pitkiin viesteihisi?

Mitä osaa et ymmärrä sanoista "italialainen poisti eston" ?

Liittyykö jotenkin apn seksuaalisiin estoihin?

Estoihinpa juurikin liittyy. Nykyään pystyn sormettamaan puistossa tai vaikka marketin hyllyjen välissä ilman, että alkaa itkettämään ja tulee vihainen olo.

Vierailija
422/458 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdittekö harrastaa yhtään nettiseksiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/458 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ap:n pää lahosi lopullisesti?

Vierailija
424/458 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap Facessa kyttäämässä olematonta italialaista miestä?

Vierailija
425/458 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs estolistat tänään makaavat? Moneenko Ap:n sivuprofiiliin italialaismiekkosella on estot päällä ja monellakin Ap:n sivuprofiililla on estot päällä miekkoseen? Kansa tarvitsee totuuden!

Vierailija
426/458 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto mikä nainen! Kyllä varoittava esimerkki itsellekin, minkälaisiin hulluihin naisiin netissä voi huonolla onnella tutustua.

Vierailija
427/458 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitto mikä nainen! Kyllä varoittava esimerkki itsellekin, minkälaisiin hulluihin naisiin netissä voi huonolla onnella tutustua.

Ei kun me kaikki muut ollaan vain kateellisia ja katkeria. :D 

Vierailija
428/458 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten te jaksatte edelleen ulista täällä? :o 

Olen kertonut jo monta kertaa mikä tilanne on ja miten aion edetä sen kanssa.

Vierailija
429/458 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrot sitten, jos/ kun romanssinne etenee, siihen asti voidaan olla asiasta hiljaa. 

Vierailija
430/458 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku mielikuvitussuhteessa elävä nettiriippuvainen.  Ei tuo ole mikään oikea suhde, sen kun ymmärrät niin helpottaa.

Vierailija
431/458 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrot sitten, jos/ kun romanssinne etenee, siihen asti voidaan olla asiasta hiljaa. 

Teidän täytyy ymmärtää että katselen ajan kanssa että milloin olen valmis ottamaan eston pois. Tällä hetkellä en ole valmis puhumaan italialaisen kanssa ja olen välinpitämätön. Hänellä on paikka sydämessäni mutta hän petti luottamukseni pahemman kerran. Tarvitsen nyt aikaa. Oma fiilis kertoo sitten kun on aika ottaa esto pois. Minä en kuitenkaan usko, että alan lähettelemään itse mitään viestiä. 

Vierailija
432/458 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas joku mielikuvitussuhteessa elävä nettiriippuvainen.  Ei tuo ole mikään oikea suhde, sen kun ymmärrät niin helpottaa.

Mistä hemmetin suhteesta sinä sekoilet? :D

Vierailija
433/458 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Estoihinpa juurikin liittyy. Nykyään pystyn sormettamaan puistossa tai vaikka marketin hyllyjen välissä ilman, että alkaa itkettämään ja tulee vihainen olo.

Mitä hemmettiä sinä sekoilet? En aio edes tuhlata aikaani kaikkien sekokommenttien lukemiseen, en ainakaan nyt. En yksinkertaisesti jaksa sekopäitä nyt.

Vierailija
434/458 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

La vittima è sempre la ragazza.

Vierailija
435/458 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hemmettiä sinä sekoilet? En aio edes tuhlata aikaani kaikkien sekokommenttien lukemiseen, en ainakaan nyt. En yksinkertaisesti jaksa sekopäitä nyt.

Miten sitten jaksat itseäsi? Sähän tässä täysi sekopää olet.

Vierailija
436/458 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teidän täytyy ymmärtää että katselen ajan kanssa että milloin olen valmis ottamaan eston pois. Tällä hetkellä en ole valmis puhumaan italialaisen kanssa ja olen välinpitämätön. Hänellä on paikka sydämessäni mutta hän petti luottamukseni pahemman kerran. Tarvitsen nyt aikaa. Oma fiilis kertoo sitten kun on aika ottaa esto pois. Minä en kuitenkaan usko, että alan lähettelemään itse mitään viestiä. 

Parempi et, sillä vaikka hänellä on paikka sinun sydämessäsi, sinulla ei ole paikkaa hänen sydämessään. Se, että määräaikainen Facebook-esto on napsahtanut pois päältä, ei tarkoita että hän haluaisi kuulla sinusta enää ikinä. Tulet huomaamaan tämän sitten, kun yrität lähetellä hänelle uudelleen viestiä ja hän laittaa permabannin päälle. Muista silloin, että varoitin sinua.

Vierailija
437/458 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempi et, sillä vaikka hänellä on paikka sinun sydämessäsi, sinulla ei ole paikkaa hän

Ihmisellä pitää olla haaveita ja unelmia, muuten elämä on liian tasaista ja arkista. Annetaan AP. haaveilla komeasta italialaisesta; se ei ole meiltä keneltäkään mitään pois!

Vierailija
438/458 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netflixiin on just tullu dramatisoitu dokumentti, aivan järkyttävä, täynnä twistejä. Tositapahtuma siis Jenkeistä ja yhdestä miehestä, joka löysi netistä parikin naista ja sitten helvetti repesi. Aivan järkyttävää stalkkaamista naisen osalta jne. Siis suosittelen todellakin katsomaan, se menee ihan sairaaksi ja kaikki on totta. Sitä miestä ja muita haastatellaan välissä ja sit ne tapahtumat on dramatisoitu jälkikäteen "leffatyyliin".

Dokkarin nimi on LOVER, STALKER, KIL LER

Vierailija
439/458 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Parempi et, sillä vaikka hänellä on paikka sinun sydämessäsi, sinulla ei ole paikkaa hänen sydämessään. Se, että määräaikainen Facebook-esto on napsahtanut pois päältä, ei tarkoita että hän haluaisi kuulla sinusta enää ikinä. Tulet huomaamaan tämän sitten, kun yrität lähetellä hänelle uudelleen viestiä ja hän laittaa permabannin päälle. Muista silloin, että varoitin sinua."

Siis mitä ihmettä?!

Onko facessa nykyään jotain määräaikaisia estämisiä, jotka raukeaa automatic ja sitten jotain permabännejä? 

:D

Ai hitto mä repeen täällä.

Vai että voi bännäämisestäki tehdä tollasta säätöö, ennenvanhaan se oli esto ja siinä pysyi, ellei muistanu mennä ottaa pois.

Vierailija
440/458 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Netflixiin on just tullu dramatisoitu dokumentti, aivan järkyttävä, täynnä twistejä. Tositapahtuma siis Jenkeistä ja yhdestä miehestä, joka löysi netistä parikin naista ja sitten helvetti repesi. Aivan järkyttävää stalkkaamista naisen osalta jne. Siis suosittelen todellakin katsomaan, se menee ihan sairaaksi ja kaikki on totta. Sitä miestä ja muita haastatellaan välissä ja sit ne tapahtumat on dramatisoitu jälkikäteen "leffatyyliin".

Dokkarin nimi on LOVER, STALKER, KIL LER

Kiitos vinkistä! Pitääkin katsoa tuo. Sairaita ihmisiä riittää maailmassa ja ap kyllä vaikuttaa olevan yksi niistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi