Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taitaa italialainen katua käytöstään

Vierailija
09.09.2024 |

Kerroin joskus aiemmin italialaisesta miehestä, jonka kanssa kaikki oli sujunut kuin tanssi noin vuoden ajan. Tapaaminen oli kyllä puheissa, ei ollut tarkoitus että ollaan vain jotain kirjekavereita. Olemme kuulleet toistemme äänet.

Tuossa kolmisen kuukautta sitten hän vain yhtäkkiä muuttui kuin taikaiskusta. Emme olleet yhtä ainuttakaan kertaa riidelleet mistään. Kommunikaatio sujui melkeinpä täydellisesti.

Kesällä tosiaan aivan yhtäkkiä mies suuttui* ja blokkasi minut joka paikassa. Itkin jopa enemmän kuin erotessani, koska en olisi ikinä uskonut hänestä, ja kun kommunikaatio toimi niin mahtavasti. Se oli hirveä isku vasten kasvoja. 

Nyt olen huomannut, että hänen fb-profiilinsa näkyy taas, ainakin muilla tunnuksillani. Aiemmin ei näkynyt yhtään millään profiilillani.

Yhteydenottoa en ole saanut, mutta minä blokkasin miehen omalla pääprofiilillani, enkä usko että hän alkaa viestittelemään noihin muihin, vaikka on niistä tietoinen. Ne ovat vähän epämääräisiä profiileja kuitenkin.

Mitäköhän tunnen tällä hetkellä. En edes tiedä. Muistan vain kuinka helvetisti itkin silloin. Olin aivan sairaan ahdistunut, kun ajattelin etten kuule miehestä enää ikinä mitään. En ole kuullut tähän päivään mennessä, mutta jostain syystä en ole näköjään enää estossa.

Jos minun pitäisi nyt päättää että haluaisinko olla yhteyksissä, en osaisi sanoa. En voi sanoin kuvailla kuinka hirveä isku se täysin yhtäkkinen takinkääntö oli. Seurustellessa oppii huomaamaan toisen temput, eivätkä ne tule puskista. Tuon miehen kanssa kaikki sujui kuin tanssi, kunnes täysin yllättäen kaikki meni päälaelleen.

*väitti ettei ollut vihainen, mutta en usko. Ei sille käytökselle ollut mitään muutakaan loogista selitystä. Mies on introvertti, joten ei tosiaankaan tuosta noin vain ryhdy tapailemaan ketä tahansa. En ainakaan sellaiseen usko.

Kommentit (458)

Vierailija
401/458 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveän pitkä sepustus. Ehkä hänellä meni hermo pitkiin viesteihisi?

Vierailija
402/458 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä osaa et ymmärrä sanoista "italialainen poisti eston" ? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/458 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäsiköhän tehdä joku kiva pasta-annos.

Tee vaan. Täs menee vielä hetki, kun riisiä keitellään tai heitellään. ; )

Öööö. Miten riisi liittyy pastaan? 😂

Vierailija
404/458 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon että pääsette yli tuosta sairaalloisesta kateudestanne. Tilanne on se, että mies pysyy toistaiseksi estossa kunnes olen mietiskellyt asioita. Jossain vaiheessa luultavasti juttelemme asiat halki, miehen tietäen. 

Aika näyttää mitä tapahtuu🥰 that's it.

Juu. Muista sitten tulla tänne sitten kertomaan, miten kävi.

(sydänhymiö sydänhymiö sydänhymiö itkunauruhymiö 200xsydänhymiö)

Vierailija
405/458 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on avautumista ja tunteiden purkamista. En ole pyytänyt teiltä mitään kommentteja mihinkään.

Tilulilulii, nyt se on auki ja nyt se on kii...

Vierailija
406/458 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää eheytyshoitoihin! 

Vierailija
407/458 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä täysin varma, että ap on tuttavani. Teksti on samanlaista hyökkäävää soopaa ja sekoilua. Tiedoksi, aloittaja ei ole kaunis muutoin kuin omissa harhoissaan. 

Mä tunnen erään mahdollisesti narsistisen nainen. Ihan pimeä tyyppi ja päästään sekaisin. Jos hänelle huomauttaa epäasiallisesta käytöksestä, niin kaikki ovat vain kateellisia hänelle. Joo joo totta kai kaikki on kateellisia mielenterveysongelmaiselle, työttömälle alkoholistille jonka muka kateutta aiheuttavat miehensä on myös juoppoja. 

Tuksuako tarkoitit, tuota kateellisten Siwan kassojen jumalatarta?

Vierailija
408/458 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä täysin varma, että ap on tuttavani. Teksti on samanlaista hyökkäävää soopaa ja sekoilua. Tiedoksi, aloittaja ei ole kaunis muutoin kuin omissa harhoissaan. 

Mä tunnen erään mahdollisesti narsistisen nainen. Ihan pimeä tyyppi ja päästään sekaisin. Jos hänelle huomauttaa epäasiallisesta käytöksestä, niin kaikki ovat vain kateellisia hänelle. Joo joo totta kai kaikki on kateellisia mielenterveysongelmaiselle, työttömälle alkoholistille jonka muka kateutta aiheuttavat miehensä on myös juoppoja. 

Tuksuako tarkoitit, tuota kateellisten Siwan kassojen jumalatarta?

Ei hyvää päivää. No en todellakaan vaan ihmistä jonka tiedän oikeasti! En mä Tuksua tunne tai tiedä. Haloo taas.

Vierailija
409/458 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kysyä että miksi sinä tarvitset siellä FB:ssä erilaisia profiileja? 

Vierailija
410/458 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko kysyä että miksi sinä tarvitset siellä FB:ssä erilaisia profiileja? 

Ei kuulemma kuulu meille. Haukut saa vain niskaan kun tätä asiaa kysyy. Jo tuo useiden eri profiilien pitäminen kertoo paljon ap:sta.

Vierailija
411/458 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"

Mitä sinä sekoilet? Minä en ole mt-ongelmainen, lihava enkä vähemmän kaunis :D mistä hemmetistä revit tuon täysin irrallisen kommentin?! Jos olet noi kateellinen, voit itsekin keskittyä ulkomaalaisiin. Ainiin, eihän sinulla riitä kielitaito eikä ulkonäkö. 

Missä kohdassa sanoin suomalaisten ulkonäöstä jotain? Oletko ihan vtun sekaisin oikeasti?"

Sun mt-ongelmat nyt näkyy kilometrien päästä sun kirjoituksista.

Faktaa on etten koskaan ole tuntenut kaunista naista joka jankuttaisi tuota "suomalaiset miehet ei kelpaa mulle" mantraa. 

Ihan vaan tiedoksi että puhun 5 kieltä sujuvasti ja monesti olen seurustellut ulkomaalaisten kanssa. Ulkomailla kun olen asunut suurimman osan aikuisesta elämästäni.

:D minulla on pelkkiä suomalaisia eksiä. Toivottavasti paranet mielenterveysongelmistasi pia

"... ja monesti olen seurustellut ulkomaalaisten kanssa. Ulkomailla kun olen asunut suurimman osan aikuisesta elämästäni."

Jokin tässä ei nyt täsmää... väität, että sulla on vain suomalaisia ex.ä, seuraavaksi väität monesti seurustelleesi ulkomaalaisten kanssa? 

Vierailija
412/458 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että kävi Guidolle kyllä hyvä munkki, kun älysi ghostata tämän suomalaisen naisen!

Vierailija
413/458 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pitkään aikaan nauranut niin paljon kuin tätä ketjua lukiessani. Täytyykin lukea aloittajan horinat noista aiemmistakin ketjuista.

Vierailija
414/458 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä jotkut nauraa, mutta tätä se nykyaika on. Somea ja tuollaisia netin ihmispelejä. Pelataan ja välineellistettään.

Laitetaan silikonia huuleen ja kulmaan.

Siirretään mahamakkaroita pehvan täytteeksi.

Ja jotkut kouluttautuu- ja kouluttautunut ihminen rakentaa näitä ansoja- netin jutut ja kosmeettinen kirurgia.

Eihän aapee ole edes pahimmasta päästä.

Kuinkahan moni täällä nauravasta itse pelaa sitä naamakirjan pätemispeliä?

Vierailija
415/458 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon että pääsette yli tuosta sairaalloisesta kateudestanne. Tilanne on se, että mies pysyy toistaiseksi estossa kunnes olen mietiskellyt asioita. Jossain vaiheessa luultavasti juttelemme asiat halki, miehen tietäen. 

Aika näyttää mitä tapahtuu🥰 that's it.

Et ole yhtään kertaa kertonut mikä se kateus nyt on? Mistä asiasta me oltais kateellisia? Valaise vähän pliis.

Vierailija
416/458 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mine teelle, sinu oma Luigi. Mine paha paikka. Mine jumi avaruusasema. Ruoka loppu, viini loppu, tupakka loppu. Vain par.esani jalkela. Sine laheta raha sinu oma Luigi, jotta mina voida osta lise ruoka. Sina ei haukku minu vauva palsta. Kaikki kateline, kun sinula oma Luogi. Tulla Suomi, osta iso talo. Ja sitte monta pikku Luigi. 

Vierailija
417/458 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miekkoshullu se jaksaa jauhaa :D

Miekkoshullua en tiedä, mutta ap:stä tulee vahvat kivikissa-vibat.

Vierailija
418/458 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä jotkut nauraa, mutta tätä se nykyaika on. Somea ja tuollaisia netin ihmispelejä. Pelataan ja välineellistettään.

Laitetaan silikonia huuleen ja kulmaan.

Siirretään mahamakkaroita pehvan täytteeksi.

Ja jotkut kouluttautuu- ja kouluttautunut ihminen rakentaa näitä ansoja- netin jutut ja kosmeettinen kirurgia.

Eihän aapee ole edes pahimmasta päästä.

Kuinkahan moni täällä nauravasta itse pelaa sitä naamakirjan pätemispeliä?

En pelaa mitään pelejä. Ihan luen hämmästyksen vallassa tätä ketjua. En tiedä itkeäkö vai nauraa. Mutta ilmeisesti jotkut pelaa. Tekee useita profiileita ja pitää estolistoja. Katsoin huvikseni oman Facebookin ja kyllä mullakin voi estää 3 kk ajaksi jonkun jos haluaa, mutta ei tule mieleen tilannetta milloin sellaisen tekisin. Oletan, että se esto sitten poistuu sen jälkeen, koska miksi siinä muuten olisi joku aika.

Vierailija
419/458 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stalkkaat kuitenkin jatkuvasti, onko hänellä vielä blokkaus päällä vai onko poistanut? Taisi italialainen väistää pommin, taidat olla melkoinen head case.

Vierailija
420/458 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä osaa et ymmärrä sanoista "italialainen poisti eston" ?

Liittyykö jotenkin apn seksuaalisiin estoihin? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi