Tapailemani mies pyyti minua mökilleen..oli melkoinen pettymys.
Mielessäni loin kuvan mukavasta lomahuvilasta, oma piha, ranta paljon tilaa, mukavuuksia.
Mökki olikin sellainen ns. Metsänvartijan mökki, lammen rannalla pienessä rinteessä, huussi, mökki ehkä 50 neliön hirsimökki, aurinkopaneli, ei sähköä eikä juoksevaa vettä. Kaikki ruoka valmistettiin avotulessa. Edes pihaa oltu vaivaanuttu tekemään. Mökki sijaitsi puiden ja mustikoiden keskellä rinteesä. Pienet kulkupolut oli kyllä. Luonnosta nautittiin kyllä ja saunottiin. Mutta ihan hirveä kokemus. Ei toisten enää. Ruokakaan ei ollut mitään gourmeeta. Oli säilykeruokaa, makkaraa, itse pyydettyä haukea. Sano rehellisesti olisitko pettynny?
Kommentit (76)
Sellainen choosing beggars -tarina tällä kertaa.
Milloin viet miehen omalle huvilallesi?
Vierailija kirjoitti:
No siis millaista se seksi oli? Jätit tärkeimmän kertomatta.
Oliko miehellä iso ja jaksoiko hän useamman kerran?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Video ois kiva yllätys 😁
No viikonloppu menisi mutta en tuollaisesta nauti. Myös mökillä haluan olevan kaikki mukavuudet, minulle ei tuo mitään lisäarvoa alkeelliset olot.
Mä en menisi mihinkään kyselemättä ensin millainen paikka on enkä olisi niin epäkohtelias etten pyytäisi että suunnitellaan ja ostetaan ruuat yhdessä
Mieskaverisi pitää luomumökkeilystä, jos se sana ap:lle jotakin kuvastaisi. Tavoite on nimenomaan olla luonnon ehdoilla. Ns laittamaton piha kuvauksesi perusteella oli kunttaa, kuivaa tai tuoretta kangasmetsää, jota jotkut ostavat nyt kovalla hinnalla takaisin omaan mökkipihaansa. Ne nurmikot ovat todella junttimaisia mökeillä.
Aurinkopaneelihan on hyvin monilla, joka on yksi ratkaisu pysyä itsenäisenä oman sähkön tuottajana. Järkevää, koska sähkön vetäminen miehen mökille on kallista. Sait varmasti luurisi ladattua?
Ruuan valmistus avotulella on parempi kuin käryttää sisätilat haiseviksi sähkö-tai kaasuliedellä.
Olen viettänyt vuosia vielä askeettisemmassa mökissä ja vain oma mielikuvitukseni on rajana, mitä siellä voi tai ei voi tehdä. Olen luova ja kekseliäs, niin en osaa asettua ap:n asemaan marisemaan.
Olen tapaillut tässä kesän ajan Tinderista löytynyttä alle kolmekymppistä naista. Hänelle ajatus mökkeilystä oli aivan eri maailmasta ja todella vastamielinen ajatus. Elokuun alussa oli sitten sellainen viikonloppu, että naisen kaikki kaverit olivat jossain ja minäkin päättänyt lähteä mökille. Pitkän jahkailun ja valituksen jälkeen, nainen päätti lähteä mukaan. Meidän mökki ei ole ihan noin askeettinen, meillä tulee vesi sisään, rannassa kun kunnon rantasauna, mutta huussi ja aurinkosähkö löytyy. Kolmen mökillä vietetyn päivän jälkeen, naista ei meinannut saada kotimatkalle. Normaalisti saunaa inhoava nainen, olisi saunonut ja uinut vaikka koko illan, halusi istua yöt ulkona "kuuntelemassa metsää", Woltin kanta-asiakas paistoi naama noessa lettuja nuotiolla. Ja mikä ihmeellisintä, nainen pystyi olemaan erossa puhelimesta pitkiäkin aikoja. Nyt pitäisi lähteä joka viikonloppu mökille!
Todella outoa, ettei mies kertonut etukäteen millaisesta mökistä kyse ettekä yhdessä suunnitellet ruokapuolta. Onko tämä provo?
No annoitko vai laitoit luukun kiinni?
Vierailija kirjoitti:
Olen tapaillut tässä kesän ajan Tinderista löytynyttä alle kolmekymppistä naista. Hänelle ajatus mökkeilystä oli aivan eri maailmasta ja todella vastamielinen ajatus. Elokuun alussa oli sitten sellainen viikonloppu, että naisen kaikki kaverit olivat jossain ja minäkin päättänyt lähteä mökille. Pitkän jahkailun ja valituksen jälkeen, nainen päätti lähteä mukaan. Meidän mökki ei ole ihan noin askeettinen, meillä tulee vesi sisään, rannassa kun kunnon rantasauna, mutta huussi ja aurinkosähkö löytyy. Kolmen mökillä vietetyn päivän jälkeen, naista ei meinannut saada kotimatkalle. Normaalisti saunaa inhoava nainen, olisi saunonut ja uinut vaikka koko illan, halusi istua yöt ulkona "kuuntelemassa metsää", Woltin kanta-asiakas paistoi naama noessa lettuja nuotiolla. Ja mikä ihmeellisintä, nainen pystyi olemaan erossa puhelimesta pitkiäkin aikoja. Nyt pitäisi lähteä joka viikonloppu mökille!
Tämä oli vielä pahempi provo, kuin aloitus.
Eli siis aivan tavallinen suomalainen mökki, joita on joka niemessä ja notkossa. 80% mökeistä on tuommosia.
Ruokaan olisit voinut vaikuttaa itsekin.
En ole mökkeilijä, mutta toisinaan käyn mökillä. Eli olisin tapailukumppanin mökille lähtenyt. En olisi pettynyt, kun en olisi muuta osannut odottaakaan.
Eihän sinne toiste tarvii lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta onhan se kuitenkin söpö tarina. Tykkäsin varsinkin tosta nokinenä kohtauksesta, toi pikanttia lisätunnelmaa romanttisiin lettukesteihin 🤗
Vierailija kirjoitti:
Menkää ensi kerran sinun mökillesi. Kai siellä on kaikki toivomasi kunnossa?
Ei kai tommoisella persaukisella lokkeilijalla mitään mökkiä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toihan on ihan huippu! Mökkeilyä parhaimmillaan, eikä mikään lattialämmityksinen omakotitalo järven rannalla.
Katotaan onko vielä huippu, kun oikeasti vietät aikaasi siellä.
Ap
Ystäväni on vuokrannut tuommoisen mökin perheineen, lapsineen kaikkineen joka ikinen kesä liki 20v. NAuraa selällään noille "luxus" huviloille.Mua ei saisi
kirveelläkään kummallekaan mökille, inhoan olla itikoitten syötävänä hevonhumpassa.
Älkää viekö niitä salaatteja alkeelillsiin olosuhteisiin. Kaikki vaan grilliin tai nuotiolle, niin vältytte mahavaivolita. Syötte sitten ne salaattinne taas kotona kaupungissa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Video ois kiva yllätys 😁
Vierailija kirjoitti:
Mies sanoi, että oli kuin kolmen päivän vanhaan haukeen olisi tuupannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se mitään jaksanut mutta pyyti lisää lisää kuin pyytiäinen. En mene uudestaan vaikka kuinka pyytisi.
Vierailija kirjoitti:
Todella outoa, ettei mies kertonut etukäteen millaisesta mökistä kyse ettekä yhdessä suunnitellet ruokapuolta. Onko tämä provo?
Hän "varttui valmista" Luuli että mies on suunnitellut kaiken, romanttisesti tietennii
Kun mun vanhemmat ostivat mökkinsä, se oli seissyt pari vuotta käyttämättömänä. Kylän miehet olivat ottaneet rantasaunan omaksi pontikkatehtaakseen, oli hauska yllätys, kun avasivat saunan oven. Vähin äänin kantoivat sieltä tehtaansa pois, kun huomasivat, että mökki on myyty.